نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

مقایسه ویدیویی نسخه اصلی و بهبود‌یافته بازی ویچر 3

در این ویدیو به مقایسه نسخه اصلی بازی ویچر 3 با نسخه بهبود‌یافته آن که چند روز پیش منتشر شد خواهیم پرداخت تا ببینیم نسخه جدید، از حیث بصری چه تغییراتی داشته است.

زمانی که بازی ویچر ۳ در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، از نظر جلوه‌های بصری تجربه‌ای چشم‌نواز بود و در کنار سایر ویژگی‌های مثبت زیادی که داشت، توانست خیلی سریع به تجربه‌ای بسیار محبوب و ارزشمند تبدیل شود. حال پس از گذشت تقریبا ۷ سال، استودیو سی‌دی پراجکت رد آپدیت جدید و بزرگی برای این بازی منتشر کرده که هدف اصلی آن، ارائه تجربه‌ای چشم‌نوازتر از بازی روی کنسول‌های نسل نهمی و همینطور پی سی است. این آپدیت جزییات گرافیکی بازی را در زمینه‌های مختلف بهتر کرده و مواردی مثل نورپردازی‌های بهبود‌یافته را هم شامل می‌شود. 

به همین مناسبت ما هم در زومجی تصمیم گرفتیم تا نسخه اصلی و بهبود‌یافته بازی را در کنار هم قرار دهیم و ببینیم که حجم تغییرات بازی در این نسخه جدید تا چه حد است. هر دو نسخه روی پی سی و با بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن اجرا شده‌اند. لطفا پس از تماشای ویدیو، بگویید که از نظر شما مهم‌ترین تغییرات بصری بازی کدام‌ها هستند و نسخه بهبود‌یافته، تا چه حد تجربه گرافیکی مناسبی از نظر شما ارائه می‌دهد:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده