نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۹

بهترین بازی‌های قرون وسطایی اندروید

در این مقاله قرار است تا به معرفی بهترین بازی‌های قرون وسطایی اندروید بپردازیم و مروری بر ویژگی‌های هریک داشته باشیم.

می‌توان به‌طور کلی تاریخ را شناسنامه‌ای برای هویت انسان‌ها محسوب کرد. شناسنامه‌ای که به‌سادگی چیزی در آن پاک نمی‌شود و بدون هیچ ملاحضه‌ای، تمام وقایع کوچک و بزرگی که به نحوی باعث تاثیر روی سرنوشت انسان‌ها شده است را در خود جای می‌دهد. از قدم گذاشتن در ماه و پیشرفت‌های غرور انگیز مختلفی که حتی با مرور آن‌ها می‌توان حس خوبی از آن‌ها گرفت، تا خونین‌ترین و تلخ‌ترین وقایع تاریخ مانند جنگ‌های جهانی که همگی در برگ‌های قطور تاریخ جای گرفته‌اند.

بنابراین باتوجه‌به رویداد‌های بسیار زیاد و متنوع تاریخی که حتی مرور آن‌ها هم فعالیتی بسیار لذت بخشی محسوب می‌شود، این موضوع که می‌تواند گنجینه‌‌ای از منابع و داستان‌های جذاب و درگیر کننده‌ای را در اخیتار فیلم‌سازان و استودیو‌های بازی‌سازی قرار دهد را به‌راحتی تایید می‌کند. حال در این مقاله به‌طور منحصر‌به‌فرد قصد داریم تا به مرور بازی‌های بپردازیم که در پلتفرم اندروید، سعی کرده‌اند تا ماجراهای خود را در قرون وسطی روایت کنند یا با استفاده از پتانسیل بالای آن، یک گیم‌پلی عالی را برای بازیکنان رقم بزنند. بنابراین اگر شما نیز به بازی‌های تاریخی و به‌خصوص قرون وسطی علاقه دارید در ادامه با معرفی بهترین بازی‌های قرون وسطایی اندروید، همراه زومجی باشید. لازم به ذکر است که بازی‌ها براساس امتیاز‌های کسب شده در پلی استور در فهرست جایگذاری شده‌اند. همچنین همان‌طور که می‌دانید، نمرات بازی‌ها در پلی‌استور هر لحظه ممکن است دچار تغییر شوند و در نتیجه دیگر با نحوه‌ی قرار گیری در فهرست ما یکسان نباشند.


بهترین بازی‌های قرون وسطایی اندروید

بازی اندروید Civilization VI - Build A City

۳۰- بازی Civilization VI - Build A City | سویلیزیشن 6

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Aspyr Media, Inc
  • قیمت: رایگان

سری بازی‌ تمدن، یکی از معروف‌ترین عناوین استراتژی در ویدیو گیم محسوب می‌شود که در ایران نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. Civilization در قالب چندین نسخه برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است که در هریک تجربه‌ی بسیار سرگرم کننده‌ای را از هدایت و مدیریت تمدن‌های بزرگ جهان ارائه می‌کند. حال نسخه‌ی ششم از این سری بازی جذاب برای اندروید به‌صورت پورت شده در دسترس است و قصد دارد تا موفقیت‌های خود را در این پلتفرم نیز تکرار کند.

Civilization VI - Build A City بسیاری از تمدن‌های کوچک و بزرگ دنیا را برای انتخاب، در دسترس بازیکن قرار می‌دهد تا این‌بار سرنوشت متفاوتی را برای آن‌ها شاهد باشیم. همچنین رهبران مشهور مانند گاندی، ناپلئون، داریوش و بسیاری از اشخاص شناخته شده‌ دیگری که به نحوی جریان ساز و اسطوره بودند، در بازی حضور دارند و البته هریک نیز از ویژگی‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برند. به‌طور کلی بازی از هزاران سال پیش و پیدایش اولین شهر‌ها آغاز می‌شود و از عصر‌های مختلف به‌خصوص قرون وسطی نیز عبور می‌کند. درنهایت اگر از موبایل یا تبلت اندروید قدرتمندی بهره می‌برید، بازی Civilization VI - Build A City می‌تواند تجربه‌ی بسیار اعتیادآوری را از سبک استراتژی برایتان رقم بزند.

دانلود بازی Civilization VI - Build A City برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Knights Fight 2: Honor & Glory

۲۹- بازی Knights Fight 2: Honor & Glory | نایت فایت 2

  • سبک: اکشن،‌ مبارزه‌ای
  • استودیو: Vivid Games S.A
  • قیمت: رایگان

یکی از موضوعات بسیار جالب و هیجان‌انگیز در دوران قرون وسطی، مبارزاتی به شکل تن به تن بوده است که فیلم‌های تاریخی مختلفی نیز آن را به خوبی به تصویر کشیده‌اند. مبارزاتی که به‌صورت یک دوئل برگزار شده و مانند نبرد‌های گلادیاتور‌ها، دو شوالیه را برای مبارزه مقابل یکدیگر قرار می‌دهند تا تنها یک نفر در میدان باقی بماند. حال بازی Knights Fight 2: Honor & Glory با الهام از دوئل‌های شوالیه‌ها قصد دارد تا این رقابت‌ها را در اندروید شبیه‌سازی کند و حس نبرد‌های قرون وسطایی را در قالب یک عنوان ویدیو گیمی، به بازیکن منتقل کند.

همچنین گیمر در حالت‌های آفلاین و آنلاین نیز می‌تواند با هوش مصنوعی یا سایر بازیکنان به رقابت بپردازد و پاداش‌های بسیار ارزشمندی را کسب کند. بازیکن با جمع‌آوری و استفاده از پاداش‌های کسب شده، توانایی ارتقا شوالیه‌ی خود را پیدا می‌کند و درنتیجه می‌تواند مبارزان قدرتمند‌تری را از پا درآورد. بازی گرافیک‌ خوبی دارد و گیم‌پلی ساده و مناسبی را نیز ارائه می‌کند. اگر به بازی‌های اکشن و مبارزه‌ای با حال و هوای قرون وسطایی علاقه دارید، Knights Fight 2: Honor & Glory می‌تواند انتخاب خوبی برای شما محسوب شود.

دانلود بازی Knights Fight 2: Honor & Glory برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید March of Empires: War of Lords

۲۸- بازی March of Empires: War of Lords | مارچ آو امپایرز

  • سبک: استراتژی
  • استودیو:‌ Gameloft SE
  • قیمت: رایگان

March of Empires: War of Lords یک بازی استراتژی خوش ساخت از استودیو شناخته شده‌ی Gameloft SE است که تجربه‌ای هیجان‌انگیز را از مدیریت قلعه و نبرد در دوران قرون وسطی به بازیکنان منتقل می‌کند. بازی جهان وسیعی را مقابل گیمر قرار می‌دهد تا درکنار میلیون‌ها بازیکن، قلعه‌ی خود را در آن بنا کند. بازیکنان می‌توانند به‌طور آزادانه به سایر قلعه‌ها حمله کنند یا با یکدیگر وارد اتحاد شوند.

البته بقا در دنیای March of Empires: War of Lords به‌تنهایی کار سختی است و وجود دوستانی که بتوانند در‌ مواقع سختی به یاری شما بشتابند، موضوع بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود. همچنین بازی دارای سه فکشن مختلف برای انتخاب است که بازیکن می‌تواند متناسب با سلیقه و خصوصیات هر یک از آن‌ها، جناح خود را انتخاب و برای افزایش قدرت آن تلاش کند. بازی March of Empires: War of Lords به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود و با گیم‌پلی خوب خود، رقابت‌های جذابی را در سطح جهانی ایجاد می‌کند. March of Empires: War of Lords در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی March of Empires: War of Lords برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندرویدTotal War Battles: KINGDOM - M

۲۷- بازی Total War Battles: KINGDOM - M | توتال وار بتلز

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: SEGA‏
  • قیمت: رایگان

اگر دنبال کننده‌ی دنیای گیم باشید، احتمالا به خوبی از شهرت و بسیاری از آثار با کیفتی که شرکت سگا در کارنامه‌ی درخشان خود جای داده است اطلاع دارید. به‌خصوص آثار استراتژی مانند سری total war که موفق شداند در دل طرفداران ژانر استراتژی به خوبی جای بگیرند و تجربه‌های با کیفیتی را ارائه کنند. همچنین شرکت سگا نسخه‌ای از سری توتال وار را با نام Total War Battles: KINGDOM - M برای اندروید عرضه کرده است و سعی دارد تا تجربه‌ی جذاب این سری پرطرفدار را روی پلتفرم موبایل نیز به وجود آورد.

Total War Battles: KINGDOM - M به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود و از حالت کراس‌پلی با پی سی نیز بهره می‌برد. روند کلی بازی، تا حد زیادی شبیه به دیگر آثار توتال وار است و شما را با خود به قرون وسطی می‌برد. هر یک از بازیکنان باید با مدیریت قلعه‌ی خود و ایحاد لشگری قدرتمند، سعی کنند تا با یک دیگر به‌صورت همزمان وارد نبرد شوند و منابع یک دیگر را غارت کنند. اما مانند تمام سری بازی‌های توتال وار، برای پیروزی در رویداد‌ها نیاز به یک استراتژی مناسب در نحوه‌ی قرار گیری سربازان خود خواهید داشت تا شاید بتوانید بر نقشه‌های احتمالی دشمن غلبه کنید. درنهایت باید گفت که اگر طرفدار سری بازی‌های استراتژی هستید، به هیچ‌وجه نباید تجربه بازی Total War Battles: KINGDOM - M محصول شرکت SEGA را در اندروید از دست بدهید.

دانلود بازی Total War Battles: KINGDOM - M برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Doodle Kingdom HD

۲۶- بازی Doodle Kingdom HD | دودل کینگدام HD

  • سبک: تفننی، فکری
  • استودیو: JoyBits Ltd
  • قیمت: رایگان

Doodle Kingdom HD یک بازی فکری با حال و هوای قرون وسطایی است که از پیدایش اولین موجودات و انسان‌ها آغاز می‌شود و تا پیچیده‌ترین عناصر و افسانه‌ها پیش می‌رود. گیمر در روند بازی، باید عناصر مرتبط با یکدیگر را ترکیب کند تا درنهایت مکان‌ها،‌ موجودات و اشیا مختلف را پدید آورد. اما هر چیزی که درنهایت خلق شود، خود می‌تواند آغازگر رشته‌هایی از موجودات یا عناصر دیگری باشد.

بازی Doodle Kingdom HD با هربار پیشرفت بازیکن، شرایط به نسبت پیچیده‌تری را به وجود می‌آورد و بیش‌ازپیش گیمر را درگیر خود می‌کند. همچنین باتوجه‌به نوع گیم‌پلی، باید گفت که بازی از گرافیک قابل قبولی بهره می‌برد و‌ می‌تواند در این بخش‌ نیز عملکرد مناسبی را ارائه کند. اگر به‌دنبال یک بازی تفننی پازل محور هستید، Doodle Kingdom HD می‌تواند انتخاب خوبی برای شما محسوب شود.

دانلود بازی Doodle Kingdom HD برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Dust and Salt: Battle for Murk

۲۵- بازی Dust and Salt: Battle for Murk | داست اند سالت

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: Prime Games Bulgaria
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

بازی Dust and Salt: Battle for Murk یک اثر‌ متفاوت و خلاقانه است که به‌صورت تعاملی و دیالوگ محور دنبال می‌شود. درواقع نقطه قوت بازی، داستان شاخه‌ای و درگیر کننده‌ی آن است که به شکل بسیار خوبی روایت شده و تا حد زیادی وابسته به انتخاب‌های گیمر است. بازیکن باید سعی کند تا با کاوش در یک شهر قرون وسطایی، مشکلات و دیسسه‌ها را خنثی کند و مانع از ورود دشمن به شهر شود.

باید اشاره کرد که بازی Dust and Salt: Battle for Murk نیاز به داشتن سطحی از فهم در زبان انگلیسی دارد تا بتواند داستان خود را به خوبی به مخاطب منتقل کند. درواقع بزرگ‌ترین چالش بازیکن در Dust and Salt: Battle for Murk دیالوگ‌های است که در شرایط مختلف باید انتخاب کند. داستان نیز مطابق انتخاب‌های شما پیش می‌رود و هربار اتفاقات تازه‌ای را رقم می‌زند. بازی اندروید Dust and Salt: Battle for Murk به واسطه‌ی داستان زیبا و گیم‌پلی تعاملی خوب خود،‌ می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و ارزشمندی را برایتان به وجود آورد. بازی Dust and Salt: Battle for Murk هم‌اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار در پلی‌استور به فروش می‌رسد.

دانلود بازی Dust and Salt: Battle for Murk برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید My Little Farmies Mobile

۲۴- بازی My Little Farmies Mobile | مای لیتل فارمیس موبایل

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: upjers GmbH
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید My Little Farmies Mobile مدیریت یک مزرعه‌ی قرون وسطایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا مشاغلی مانند کشاورزی، دامداری و بسیاری از فعالیت‌های مربوط در این حوزه را دنبال کنید. از انواع محصولات متنوع مانند گندم و میوه‌ها گرفته، تا پرورش بسیاری از حیوانات مختلف در روند بازی My Little Farmies Mobile امکان‌پذیر است.

بازی به خوبی حس‌ و حال مدیریت یک مزرعه‌ی قرون وسطایی را به واسطه‌ی گرافیک خوب و فضاسازی مناسب، به بازیکن القا می‌کند. همچنین گیمر می‌تواند به‌صورت آزادانه فعالیت‌های مربوط‌به مزرعه‌ی خود را هدایت کند و جهت گسترش و شکوفا شدن آن تصمیمات تاثیرگذاری را بگیرد. درنهایت باید گفت که My Little Farmies Mobile یک بازی خوش ساخت است که می‌تواند طرفداران سری آثار سبک شبیه‌سازی را حسابی درگیر خود کند. My Little Farmies Mobile در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی My Little Farmies Mobile برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی Medieval Life : Middle Ages

۲۳- بازی Medieval Life : Middle Ages | مدیوال لایف

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: Supercharge Mobile
  • قیمت: رایگان

زندگی به‌عنوان یک پادشاه یا ملکه، یکی از فانتزی‌ها و جذابیت‌های قرون وسطی است که شاید درصدی از طرفداران این عصر تاریخی محبوب به آن علاقه داشته باشند. بازی اندروید Medieval Life : Middle Ages نیز قصد دارد تا با پرداختن به این موضوع جذاب، بازیکن را در نقش یک پادشاه یا ملکه قرار دهد تا برای کسب شهرت و ثروت بیشتر، تلاش کند و وارد انواع و اقسام ماجراجویی های مختلف شود.

بازی تمرکز بسیاری روی بخش شخصی‌سازی دارد و اجازه می‌دهد تا بازیکن تمام وسایل قلعه را جابه‌جا کند و مطابق سلیقه‌ی خود دکوراسیون را تا حد ممکن تغییر دهد. همچنین گیم‌پلی Medieval Life : Middle Ages تنها به یک زندگی ارام و ساده ختم نمی‌شود و بازیکن می‌تواند موجودات اهریمنی مختلف را شکار کند و شهرت خود را درمیان سایر بازیکن افزایش دهد. Medieval Life : Middle Ages از بازی‌های پرطرفدار و باکیفیت قرون وسطایی محسوب می‌شود که می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم خود نگه‌دارد. بازی اندروید Medieval Life : Middle Ages در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Medieval Life : Middle Ages برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Flourishing Empires

۲۲- بازی Flourishing Empires | فلورشینگ امپایرز

  • سبک: اکشن
  • استودیو: VirtualStudio
  • قیمت: رایگان

Flourishing Empires یک بازی منحصر‌به‌فرد از استودیو VirtualStudio است که در دو حالت استراتژی و سوم شخص دنبال می‌شود. گیمر باید در نقش یک شوالیه، لشگر‌ خود را در یک جهان وسیع هدایت کند و به تعداد قلعه‌های تحت سلطه‌ی خود بیافزاید. اما جهان پویا و پر جنب و جوش Flourishing Empires به سختی به شما اجازه می‌دهد تا سایر قلعه‌ها را فتح کنید. زیرا بازی پر شده از کشور‌هایی قدرتمندی که به‌سادگی حاضر به تسلیم قلعه‌های خود نیستند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های Flourishing Empires ادغام دو حالت استراتژی و سوم شخص است. یعنی بازیکن باید در بخشی از بازی، به‌صورت استراتژی لشگر خود را مدیریت یا به قلعه‌های دیگر حمله کند. همچنین در بخش دیگری گیمر می‌تواند از نمای سوم شخص درکنار سایر سربازان به مبارزه بپردازد. هر دو حالت بازی اندروید Flourishing Empires به خوبی با شرایط موبایل سازگاری دارد و می‌تواند تجربه‌ی بسیار هیجان‌انگیزی را برای بازیکن رقم بزند. بازی Flourishing Empires هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Flourishing Empires برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Hustle Castle: Medieval games

۲۱- بازی Hustle Castle: Medieval games | هاستل گیمز

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: UPWAKE.ME
  • قیمت: رایگان

Hustle Castle: Medieval games از آن دسته بازی‌هایی است که محبوبیت بسیاری در میان سری آثار استراتژی دارد و جزو بهترین‌های این ژانر محسوب می‌شود. Hustle Castle: Medieval games از نظر گیم‌پلی، تجربه‌ای بسیار شبیه به بازی Fallout Shelter را ارائه می‌کند. درواقع بازیکن باید مدیریت قلعه‌ای در دوران قرون وسطی را به عهده بگیرد و سعی کند تا رفاه و شادی را برای ساکنان آن به ارمغان آورد.

همچنین به جز مدیریت داخلی قلعه‌، گیمر می‌تواند برای کسب منابع بیشتر به سرزمین‌های ناشخته نیز قدم بگذارد و با دشمنان متنوعی از جمله انسان‌ها و موجودات اهریمنی مبارزه کند. بازی اندروید Hustle Castle: Medieval games به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود و بازیکنان می‌توانند علاوه‌بر قرارگیری در اتحاد‌های مختلف، با یکدیگر به رقابت یپردازند و جوایز ارزشمندی را در این راه کسب کنند. بازی اندروید Hustle Castle: Medieval games تاکنون موفق شده است محبوبیت بسیار خوبی میان طرفداران سبک استراتژی کسب کند و درکنار بهترین بازی‌های استراتژی موبایل قرار بگیرد. Hustle Castle: Medieval games درحال حاضر به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس است.

دانلود بازی Hustle Castle: Medieval games برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Bridge Constructor Medieval

۲۰- بازی Bridge Constructor Medieval | بریج کانستراکتور مدیوال

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Headup
  • قیمت: ۱.۹۹ دلار

استودیو Headup با ساخت Bridge Constructor Medieval یک بازی شبیه‌سازی با کیفیت از طراحی و معماری پل‌های قرون وسطایی را برای اندروید ارائه می‌کند. به‌طور کلی بازیکن در هر مرحله باید با در نظر داشتن شرایط مختلف، سعی کند تا بهترین نقشه و برنامه را برای ساخت یک پل ایمن پیاده‌سازی کند. همچنین باید در نظر داشت که هربار ممکن است افرادی با وسیله‌های گوناگون از روی پل عبور کنند یا به هر دلیلی مانند حمله‌ی دشمنان، صدمه‌ای به آن وارد شود.‌

بنابراین باید در روند Bridge Constructor Medieval بازیکن مراقب عوامل از پیش برنامه‌ریزی شده نیز باشد و آمادگی لازم برای مقابله آن‌ها را کسب کند. درنهایت باید گفت که وجود همین سناریو‌های مختلف، باعث جذاب‌تر شدن روند بازی شده است و به خوبی می‌تواند بازیکن را در شرایط گوناگون به چالش بکشد. اگر طرفدار بازی‌های شبیه‌سازی هستید و به موضوع پل سازی علاقه دارید، به هیچ‌عنوان تجربه‌ی Bridge Constructor Medieval را در اندروید از دست ندهید. بازی Bridge Constructor Medieval هم‌اکنون با قیمت ۱.۹۹ دلار در پلی‌استور به فروش می‌رسد.

دانلود بازی Bridge Constructor Medieval برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Stronghold Kingdoms Castle Sim

۱۹- بازی Stronghold Kingdoms Castle Sim | استرانگ‌هولد کینگدام کستل سیم

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Firefly Studios
  • قیمت: رایگان

وقتی صحبت از قرون وسطی و سبک استراتژی باشد، احتمالا درصد بالایی از بازیکنان قدیمی و علاقه‌مند به این ژانر، سری جنگ‌های صلیبی را به یاد می‌آورند. بازی‌های جنگ‌های صلیبی به‌خصوص در ایران از محوبیت بالایی برخوردار است و بعد از سال‌ها همچنان بازیکنان فعال زیادی را در ایران و سراسر جهان دارد. حال بازی Stronghold Kingdoms Castle Sim ساخته‌ی استودیو Firefly Studios قصد دارد تا تجربه‌ای شبیه به جنگ‌های صلیبی نسخه‌ی پی سی را در اندروید به وجود آورد.

بازی Stronghold Kingdoms Castle Sim در بخش‌های مختلفی مانند موسیقی، طراحی بناها و انیمیش‌های کارکتر‌ها درست مشابه با نسخه‌ی پی سی Stronghold ساخته شده است و تجربه‌ی خاطره‌انگیز و لذت بخشی را ارائه می‌کند. اما باید اشاره کرد که Stronghold Kingdoms Castle Sim یک بازی آنلاین است و تفاوت‌های مهم و تاثیرگذاری نیز در زمینه‌ی گیم‌پلی با نسخه‌ی پی سی دارد. درنهایت باید گفت که Stronghold Kingdoms Castle Sim می‌تواند به یکی از بهترین تجربه‌های شما در سبک استراتژی روی پلتفرم اندروید تبدیل شود.

دانلود بازی Stronghold Kingdoms Castle Sim برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Graveyard Keeper

۱۸- بازی Graveyard Keeper | گریویارد کیپر

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: tinyBuild
  • قیمت: ۹.۹۹ دلار

ایده‌ی اینکه به‌عنوان یک مدیر قبرستان در دوران قرون وسطی مشغول به کار شوید، شاید برای عده‌ای عجیب یا حتی جذاب واقع شود. اما استودیو tinyBuild به خوبی توانسته است تا با ساخت Graveyard Keeper این ایده‌ی خلاقانه را پیاده‌سازی و یک تجربه‌ی درگیر کننده و با کیفیت از مدیریت قبرستان ارائه کند. در روند بازی Graveyard Keeper شما باید در نقش شخصیت اصلی بازی، قبرستان خود را مدیریت و کسب و کارهای متعددی را راه اندازی کنید.

در روند Graveyard Keeper بازیکن می‌تواند درکنار کار‌های معمولی، به انجام انواع و اقسام کارهای غیر قانونی مختلف مانند فروش اجساد مشغول شود و در این حین به وظایف عادی خود به‌عنوان یک مدیر قبرستان نیز عمل کند. Graveyard Keeper دنیای وسیعی را مقابلتان قرار می‌دهد تا درکنار تعامل با کاراکتر‌های مختلف، ماجراجویی‌های متعددی را آغاز کنید و به نبرد با موجودات اهریمنی بپردازید. Graveyard Keeper یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی در اندروید محسوب می‌شود که نباید تجربه‌ی آن را در موبایل خود از دست بدهید.

دانلود بازی Graveyard Keeper برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Iron Blade: Medieval Legends

۱۷- بازی Iron Blade: Medieval Legends | آیرون بریج

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: Gameloft SE
  • قیمت: رایگان

استودیو گیم‌لافت که بیشتر برای عرضه‌ی آثار با کیفیتی مانند سری آسفالت حسابی میان گیمر‌های موبایل به محوبییت رسیده است، بازی‌های جذاب و لایق تجربه‌ی دیگری مانند Iron Blade: Medieval Legends را نیز در کارنامه‌ی درخشان خود دارد. Iron Blade: Medieval Legends یک بازی آنلاین است که در قرون وسطی جریان دارد و عصر تاریکی را از این دوران به تصویر می‌کشد.

بازی Iron Blade: Medieval Legends مانند بسیاری از دیگر آثار استودیو گیم‌لافت، از گرافیک بسیار خوبی بهره می‌برد. به‌گونه‌ای که اگر دارای یک موبایل بالا رده باشید، می‌توانید آن را حتی با آثار کنسولی نیز مقایسه کنید‌. همچنین گیم‌پلی بازی نیز از طراحی سرگرم کننده‌ای بهره می‌برد و توانایی بالایی در سرگرم کردن مخاطبان خود دارد. بازی اندروید Iron Blade: Medieval Legends می‌تواند با گرافیک کنسولی و گیم‌پلی سرگرم کننده‌ی خود، تا مدت‌ها شما را درگیر جلوه‌‌های فانتزی و هیجان‌انگیزی از قرون وسطی کند. Iron Blade هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Iron Blade: Medieval Legends برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Townsmen

۱۶- بازی Townsmen | تونزمن

  • سبک: شبیه‌سازی، استراتژی
  • استودیو: HandyGames
  • قیمت: رایگان

Townsmen یکی از با کیفیت‌ترین بازی‌های استراتژی در اندروید است که به شکل بسیار جذابی, ساخت و مدیریت یک شهر در دوران قرون وسطی را به تصویر می‌کشد. درواقع با یک بازی اعتیادآور روبه‌رو هستیم که با تمام پیچیدگی‌ها و چالش‌هایی که ارائع می‌کند، به سختی می‌توان از تجربه‌ی آن دل کند. Townsmen به‌صورت آفلاین اجرا می‌شود و درکنار حالت‌های آزاد، از سناریو‌های مختلف برای ایجاد شرایط متنوع نیز بهره می‌برد.

همچنین Townsmen دارای آب و هوای پویا و وقایع احتمالی است که گاهی باعث ایجاد مشکلاتی مانند آتش سوزی، خشکسالی، حمله‌ی دشمنان و اتفاقاتی از این دست در شهرتان می‌شوند. بازی Townsmen از نظر گرافیک هم در سطح بسیار خوبی قرار دارد و می‌تواند تجربه‌ی بصری زیبایی را برایتان رقم بزند. اگر به آثار استراتژی و مدیریتی علاقه دارید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی عالی و باکیفیت بازی Townsmen را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Townsmen برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Strategy & Tactics: Medieval C

۱۵- بازی Strategy & Tactics: Medieval C | استراتژی اند تاکتیکس

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: HC GLOBAL DISTRIBUTION LIMITED
  • قیمت: رایگان

کشور گشایی‌های دوران قرون وسطی و سلطنت‌هایی که همیشه در خطر فروپاشی بودند، از موضوعات هیجان‌انگیز و جالبی است که بازی‌های تاریخی متعددی به آن پرداختند. حال بازی Strategy & Tactics: Medieval C نیز در همین راستا به شما اجازه می‌دهد تا با انتخاب یکی از کشور‌های این دوران، پادشاهی خود را آغاز کنید و این‌بار سرنوشتی متفاوت از آن چیزی که در تاریخ ثبت شده است، رقم بزنید.

بازی Strategy & Tactics: Medieval C دارای تنوع بالایی در سربازان و فرماندهان است. به‌عنوان مثال سربازان و فرماندهان میان دو کشور که از نظر جغرافیایی و فرهنگی تفاوت‌های بسیاری باهم دارند، تا حدودی با یکدیکر متفاوت طراحی شده‌اند. همچنین از نظر مهارت و قدرت نظامی نیز می‌توان تفاوت‌هایی تاثیر گذاری را میان کشور‌ها مشاهده کرد. بازی از نظر صدا گذاری و گرافیک نیز عملکرد خوبی دارد و ‌می‌تواند گیمر را در این زمینه نیز راضی نگه‌دارد. در آخر باید گفت که بازی Strategy & Tactics: Medieval C به واسطه‌ی کیفیت خوبی که در زمینه‌ی گیم‌پلی ارائه می‌کند، می‌تواند تجربه‌ی بسیار جذاب و با کیفیتی را برای طرفداران سبک استراتژی در اندروید رقم بزند. بازی Strategy & Tactics: Medieval C هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Strategy & Tactics: Medieval C برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Guild of Heroes: Fantasy RPG

۱۴- بازی Guild of Heroes: Fantasy RPG | گیلد آو هیروز

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: UPWAKE.ME
  • قیمت: رایگان

یکی از موضوعات هیجان‌انگیز و جذاب در قرون وسطی، افسانه‌های بسیاری است که در مورد جادوگران، اژدهایان و دیگر مباحث تخیلی به‌صورت داستان نقل می‌شد. افسانه‌هایی که حال بازی‌سازان به خوبی از آن‌ها الهام می‌گیرند و در دل روایت‌ها و گیم‌پلی خود جای می‌دهند. استودیو UPWAKE.ME با ساخت Guild of Heroes: Fantasy RPG و الهام از همین داستان‌های فانتزی قرون وسطایی، یک تجربه‌ی آنلاین در سبک اکشن را خلق کرده است که روایتگر نبر‌های تخیلی میان انواع موجودات مختلف با انسان‌ها است.

بازی Guild of Heroes: Fantasy RPG به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود و حالت‌های مختلفی مانند PvP و Co-op را در قالب رویداد‌های متنوع در دسترس گیمر قرار می‌دهد. Guild of Heroes: Fantasy RPG به بازیکن اجازه می‌دهد تا از میان کلاس‌های مختلفی مانند، کماندار، شوالیه و جادوگر شخصیت خود را انتخاب کند. البته انتخاب یک کلاس دائمی نیست و در روند بازی نیز قابل تغییر است. بازی Guild of Heroes: Fantasy RPG یکی از بهترین آثاری است که می‌توانید در سبک نقش‌آفرینی در اندروید به تجربه‌ی آن بپردازید.

دانلود بازی Guild of Heroes: Fantasy RPG برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Rival Knights

۱۳- بازی Rival Knights | رایوال نایتس

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Gameloft SE
  • قیمت: رایگان

بازی Rival Knights محصول استودیو شناخته شده‌ی Gameloft است که به رویداد‌های سوارکاری شوالیه‌ها می‌پردازد. مسابقاتی که به‌صورت دوئل برگزار می‌شوند و دو سوارکار را مقابل یکدیگر قرار می‌دهند. سوارکاران باید با حرکت مستقیم به سمت یکدیگر و استفاده از یک نیزه‌، حریف خود را از اسب به زمین انداخته و پیروز مسابقه شوند. بازی Rival Knights نیز به خوبی این دوئل‌ها را شبیه‌سازی می‌کند و بازیکنان واقعی را از سرتاسر جهان مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.

در روند بازی Rival Knights بازیکن باید شخصیت‌ خود که چندان مهارت و محبوبیتی در این سری مسابقات سوار کاری ندارد را با انجام مسابقات مختلف، به مرور زمان آموزش و ارتقا دهد. همچنین گیمر با کسب جوایز ارزشمندی که پس از هر مسابقه به او تعلق می‌گیرد،‌ می‌تواند تجهیزات خود را به‌روزرسانی کند و در نتیجه با قدرت بیشتری قدم در مسابقات بگذارد. بازی Rival Knights به واسطه‌ی کیفیت بالایی که در زمینه‌های گرافیک و گیم‌پلی ارائه می‌کند، گزینه‌ی بسیار خوبی برای علاقه‌مند به آثار چند نفره اکشن و دوئل محور محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید بازی اندروید Rival Knights را از پلی‌استور به‌صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Rival Knights برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Hungry Dragon

۱۲- بازی Hungry Dragon | هانگری دراگون

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Ubisoft Entertainment
  • قیمت: رایگان

اژدها یکی از عناصر اصلی داستان‌های افسانه‌ای قرون وسطی محسوب می‌شود که حضور‌ آن را در بسیاری از فیلم‌ها نیز می‌توان مشاهده کرد. بازی Hungry Dragon ساخته‌ی استودیو شناخته شده‌ی یوبیسافت، بازیکن را به عصر اژدهایان در قرون وسطی می‌برد. اما این‌بار به‌جای حفاظت از جان انسان‌ها، باید به‌عنوان یک اژدهای گرسنه به ایفای نقش بپردازید و به شهر‌ها و روستا‌ها حمله کنید.

بازی اندروید Hungry Dragon دارای ده‌ها اژدهای مختلف است که هریک علاوه‌بر ظاهر بسیار متفاوت، از قدرت‌های ویژ‌ه‌ی متنوعی نیز بهره می‌برد. به‌گونه‌ای که هربار هدایت اژدهای جدیدی را به عهده می‌گیرید، می‌توانید به خوبی تفاوت قدرت‌های آن‌ها را با یکدیگر حس کنید. Hungry Dragon دارای گرافیک بسیار خوبی است و صحنه‌های اکشن زیبایی را به تصویر می‌کشد. اگر از تجربه بازی Hungry Shark دیگر محصول استودیو یوبیسافت لذت برده‌اید یا به‌طور کلی به‌دنبال یک بازی اکشن محور سرگرم کننده می‌گردید، Hungry Dragon می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما محسوب شود.

دانلود بازی Hungry Dragon برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Medieval Merge: Epic RPG Games

۱۱- بازی Medieval Merge: Epic RPG Games | مدیوال مرج

  • سبک: نقش آفرینی، فکری
  • استودیو: Pixodust Games
  • قیمت: رایگان

Medieval Merge: Epic RPG Games یک بازی نقش آفرینی و پازل محور است که بازیکن را با خود به دوره‌ای فانتزی از قرون وسطی می‌برد. جهان بازی پر شده از انواع و اقسام موجودات افسانه‌ای که در سرتاسر آن پخش شده‌اند. حال این وظیفه‌ی شما است که سلاح خود را بردارید و در مقابل موجودات اهریمنی مختلف مقاومت کنید.

هسته‌ی اصلی گیم‌پلی Medieval Merge: Epic RPG Games در ادغام سلاح‌ها و ابزار‌های متنوعی که در روند بازی کسب می‌کنید، خلاصه می‌شود. یعنی اگر سلاحی در اختیار دارید، می‌توانید با موارد مشابه ترکیب کنید و سلاح خود را ارتقا دهید. همان‌طور که در نام Medieval Merge: Epic RPG Games نیز می‌توان عبارت RPG را مشاهده کرد، باید گفت که بازی درکنار ژانر فکری تا حدودی به سبک نقش آفرینی هم می‌پردازد. به‌گونه‌ای که به بازیکن اجازه‌ می‌دهد تا در مراحل بازی، مشغول گشت‌و‌گذار و مبارزه‌ی تن به تن با دشمنان شود. به‌طور کلی Medieval Merge: Epic RPG Games یک بازی خوب و با گیم‌پلی عالی است که می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم مراحل هیجان‌انگیز خود کند. بازی اندروید Medieval Merge: Epic RPG Games هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Medieval Merge: Epic RPG Games برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Frost & Flame: King of Avalon

۱۰- بازی Frost & Flame: King of Avalon | فراست اند فلیم

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: FunPlus International AG
  • قیمت: رایگان

احتمالا به واسطه‌ی دیدن فیلم‌ها یا انجام بازی‌های مختلف، با افسانه‌ی شاه آرتور و شمشیر جادویی آن آشنایی دارید. افسانه‌ای که این‌بار قرار است در بازی Frost & Flame: King of Avalon کمی متفاوت‌تر از داستان‌هایی که شنیده‌اید، دنبال شود. بازی Frost & Flame: King of Avalon در ابتدا ماجرای کشته شدن شاه آرتور به وسیله‌ی توطئه‌های Mordred‌ برادرزاده‌اش را روایت می‌کند. پس سقوط شاه آرتور، کشور دیگر پادشاهی ندارد و هرکسی که دارای قدرتی است، برای رسیدن به تاج و تخت و البته دستیابی به شمشیر Excalibur تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

Frost & Flame: King of Avalon یک بازی آنلاین در سبک استراتژی است که رقابت نفس‌گیری را میان بازیکنان برای دستیابی به پادشاهی ایجاد می‌کند. بازی گیم‌پلی بسیار سرگرم کننده‌ای را ارائه می‌کند و در قالب رویداد‌های استراتژی و به‌صورت همز‌مان، بازیکنان را مقابل یک‌دیگر قرار می‌دهد. Frost & Flame: King of Avalon از نظر گرافیک نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و جلو‌ه‌های بصری زیبایی را به تصویر می‌کشد. Frost & Flame: King of Avalon یک بازی با کیفیت و خوش ساخت است که تاکنون محوبیتی زیادی میان بازیکنان کسب کرده است. بازی به خوبی می‌تواند علاقه‌مندان به آثار استراتژی را مجذوب خود کند و تجربه‌ی جذابی را رقم بزند. بازی اندروید Frost & Flame: King of Avalon‌ در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Frost & Flame: King of Avalon برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Once Upon a Tower

۹- بازی Once Upon a Tower | وانس اپان اِ تاور

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Pomelo Games
  • قیمت: رایگان

یکی از داستان‌های آشنا و تا حدودی کلیشه‌ای قرون وسطی که احتمالا به خوبی از آن مطلع هستید، حبس شدن شاهزاده‌ای در یک برج بلند است که توسط اژدهایی قدرتمند محافظت می‌شود. بازی Once Upon a Tower ساخته‌ی استودیو Pomelo Games با الهام از همین داستان، از شما می‌خواهد تا به شاهزاده خانم کمک کنید و او را از دست اژدها و یک برج بسیار بلند، فراری دهید.

Once Upon a Tower درواقع یک بازی اکشن‌ و رکورد محور است که مراحل آن پس هربار شکست بازیکن، از ابتدا آغاز می‌شود. اما با شروع دوباره‌ی بازی، نحوه‌ی چیدمان موانع و جایگیری دشمنان نیز تغییر می‌کند تا گیمر نتواند وقایع را قبل از رخ دادن پیش‌بینی کند. بازی اندروید Once Upon a Tower از حالت شب و روز نیز بهره می‌برد و جلوه‌های بصری زیبایی را به تصویر می‌کشد. همچنین بازی با وجود رکورد محور بودن، دارای یک پایان جالب است که پس از گذر از تمامی طبقات برج، می‌توانید آن را مشاهده کنید. Once Upon a Tower‌ یک بازی مفرح و بسیار سرگرم کننده است که نباید تجربه‌ی آن را در اندروید از دست بدهید.

دانلود بازی Once Upon a Tower برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Kingdom Two Crowns

۸- بازی Kingdom Two Crowns | کینگدام تو کرونز

  • سبک: استراتژی، ماجراجویی
  • استودیو: Raw Fury
  • قیمت: ۶.۹۹ دلار

قبل از بیان هر نکته‌ای باید گفت که بازی Kingdom Two Crowns توسط استودیو Raw Fury خالق بازی Bad North ساخته شده است. استودیویی که کارنامه‌ی درخشانی در ساخت بازی‌های با کیفیت و خلاقانه در پلتفرم اندروید دارد. به‌خصوص اگر تجربه‌ی بازی بسیار عالی و محبوب Bad North یا دیگر آثار باکیفیتی مانند Dandara را داشته باشید، احتمالا با اطمینان بیشتری به سراغ بازی Kingdom Two Crowns دیگر آثار خوش ساخت این استودیو می‌روید.

Kingdom Two Crowns یک بازی با گرافیک پیکسلی در سبک ماجراجویی و استراتژی است که بازیکن را در نقش پادشاه یک کشور آشفته قرار می‌دهد. کشوری که توسط نیرو‌های دشمن به غارت و تباهی کشیده شده است و حال به تلاش شما نیاز دارد تا دوباره به روز‌های خوب خود بازگردد. در این راه می‌توانید پایگاه‌های خود را نقاط دور و نزدیک ارتقا دهید تا درنهایت با استفاده از ایجاد ارتشی قدرتمند، سرزمین را از وجود نیرو‌های دشمن پاک کنید. اگر به آثار استراتژی و ماجراجویی علاقه دارید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی بازی Kingdom Two Crowns را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Kingdom Two Crowns برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Reigns

۷- بازی Reigns | رینز

  • سبک: کارتی، استراتژی
  • استودیو: DevolverDigital
  • قیمت: ۲.۹۹ دلار

جلوه‌‌های اکشنی که می‌توان در بازی‌های قرون وسطایی تجربه کرد، از موضوعات جذابی است که در آثار بسیار به آن پرداخته شده است. اما بازی Reigns در شرایطی بسیار آرام و بدون اینکه بازیکن را مجبور به انجام کار‌های اکشن کند، به خوبی حس استرس و تنش را به او منتقل می‌کند. Reigns یک بازی کارتی و استراتژی است که نقش یک پادشاه را به گیمر می‌دهد. پادشاهی که به‌طور مداوم باید درمقابل درخواست‌ها و موضوعات مهم سیاسی پاسخ‌گو باشد و در این راه، تصمیمات حساب شده و مناسبی را برای سرنوشت کشور خود اتخاذ کند.

البته درکنار شکوفایی و پیشرفت کشور، باید حفاظت از جان و سلطنت خود را نیز در اولویت قرار دهید. زیرا گاهی ممکن است که سلامتی و جایگاهتان بیشتر از سرنوشت کشور در خطر باشد و دیگر قادر به حفظ جایگاه خود نباشید. همچنین Reigns انتخاب‌های بسیار متنوع و جالبی را مقابلتان قرار می‌دهد و هربار می‌تواند شما را با رخداد‌های جذاب و غیر منتظره، حسابی غالفگیر کند. بازی Reigns تا این لحظه موفق شده است نظرات خوب و مثبتی را از سوی بازیکنان دریافت کند و به یکی از بهترین بازی‌های کارتی اندروید تبدیل شود. بازی اندروید Reigns در پلی‌استور با قیمت ۲.۹۹ دلار در دسترس است.

دانلود بازی Reigns برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Darkness Rises

۶- بازی Darkness Rises | دارکنس رایزز

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: NEXON Company
  • قیمت: رایگان

Darkness Rises یک بازی آنلاین در سبک نقش آفرینی است که قصد دارد تا با کنار یکدیگر قرار دادن بازیکنان در دورانی تخیلی از قرون وسطی، رویداد‌های هیحان‌انگیزی را خلق کند. درواقع بازی نبرد انسان‌ها با نیرو‌های اهریمنی را روایت می‌کند. البته مبارزات بازی درکنار حالت‌هایی از Co-op و PVE به صروت PVP نیز دنبال می‌شود.

بازی اندروید Darkness Rises در ابتدا به بازیکن اجازه می‌دهد تا علاوه‌بر انتخاب یک کلاس برای نوع مبارزه، بخش‌های متنوعی از کاراکتر خود را نیز شخصی‌سازی کنید. وجود کلاس‌های مختلف باعث شده است تا بازیکن بتواند تنوع خوبی را در گیم‌پلی احساس کند و برای ساخت شخصیت‌های جدید و متنوع، انگیزه لازم را داشته باشد. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی قرون وسطایی فانتزی با گرافیک و گیم‌پلی عالی می‌گردید، Darkness Rises می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما در اندروید محسوب شود.

دانلود بازی Darkness Rises برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید ROME: Total War – BI

۵- بازی ROME: Total War – BI | روم توتال وار

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: Feral Interactive
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

اگر دنبال کننده‌ی بازی‌های استراتژی در پی سی باشید، به احتمال زیاد با سری آثار توتال وار نیز به خوبی آشنایی دارید. این سری که اولین موفقیت‌های خود را با بازی روم توتال وار به‌دست آورده است، حال بازی‌های بسیاری را در سبک استراتژی منتشر کرده است. استودیو Feral Interactive که سابقه‌ی پورت آثاری مانند Company of Heroes را برای موبایل دارد، با ساخت بازی ROME: Total War – BI برای اندروید، انجام یکی دیگر از تجربه‌های بی‌نظیر تاریخ استراتژی را برای پلتفرم موبایل ممکن کرده است.

بازی اندروید ROME: Total War – BI درست مانند نسخه‌ی پی سی خود، بیش از ده قبیله‌ی مختلف را در دسترس بازیکن قرار می‌دهد. با انتخاب هر قبیله، باید برای افزایش قدرت و مرز‌های جناح خود تلاش کنید و حتی در صورت نیاز با قبیله‌های دیگر نیز متحد شوید. بازی اندروید ROME: Total War – BI علاوه‌بر گیم‌پلی جذاب، از گرافیک بسیار خوبی نیز بهره می‌برد که برای اجرای مناسب نیاز به موبایل‌های قدرتمندی دارد. بنابراین اگر از نظر سخت‌افزاری مشکلی ندارید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی ROME: Total War – BI را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی ROME: Total War – BI برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Tormentum - Dark Sorrow

۴- بازی Tormentum - Dark Sorrow - a My | تورمنتوم

  • سبک: ماجراجویی، فکری
  • استودیو: OhNoo Studio
  • قیمت: ۵.۹۹ دلار

Tormentum - Dark Sorrow - a My یک بازی ماجراجویی پازل محور است که یک دنیای فانتزی و تاریکی را به تصویر می‌کشد. دنیایی که به‌دلیل اتمسفر سنگین آن که تا حدودی از سری بازی سولز الهام‌گرفته است، یکی از نقاط قوت مهم و اصلی بازی محسوب می‌شود. به‌خصوص تصاویر و جلوه‌های سورئالی که هر لحظه در روند بازی کاملا مشهود است و به خوبی بازیکن را غرق در دنیای خود می‌کند.

بازی اندروید Tormentum - Dark Sorrow - a My داستان درگیر‌ کننده و پر از ابهامی را روایت می‌کند. داستان بازی به خوبی با گیم‌پلی همراه می‌شود و پازل‌های بسیار جذابی را مقابل بازیکن قرار می‌دهد. همچنین Tormentum - Dark Sorrow - a My از گرافیک هنری بسیار خوبی بهره می‌برد و جلوه‌های چشم‌نواز و گاهی حیرت‌انگیزی را به تصویر می‌کشد. درنهایت اگر به بازی‌های پازل محور علاقه دارید، Tormentum - Dark Sorrow - a My می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم خود کند.

دانلود بازی Tormentum - Dark Sorrow - a My برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Eternium

۳- بازی Eternium | ایترنیوم

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: Making Fun
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Eternium یکی از با کیفیت‌ترین آثار نقش آفرینی در اندروید محسوب می‌شود که با عملکرد عالی خود، موفق شده است تا بازخورد‌های بسیار خوبی را از بازیکنان دریافت کند. Eternium در دوران افسانه‌ای قرون وسطی جریان دارد و بازیکن را به دنیایی وسیع و پر از آشوب می‌برد. دنیایی که موجودات افسانه‌ای بسیاری را در خود جای داده است و در‌ قالب دوست یا دشمن،‌ مقابل بازیکن قرار می‌دهد.

Eternium علاوه‌بر یک سیستم شخصی‌سازی عالی، دارای کلاس‌های مختلفی برای کاراکتر‌ها است. هر یک از کلاس‌ها قابلیت‌های مختلفی را در اختیار گیمر قرار می‌دهند و تا حدودی در تنوع گیم‌پلی تاثیر می‌گذارند. همچنین بازی Eternium وسعت بسیار بالایی در تعداد آیتم‌ها و سلاح‌ها دارد. بنابر‌این می‌توانید با انتخاب سلاح‌های گوناگون، هربار نحوه‌ی مبارزه‌ی خود را تغییر دهید‌ و روش‌های مختلفی را برای مقابله با دشمنان امتحان کنید. بازی اندروید Eternium به واسطه‌ی ارئه‌ی گیم‌پلی عمیق و داستان عالی، یکی از بهترین بازی‌های ژانر نقش آفرینی محسوب می‌شود که می‌توانید در اندروید تجربه کنید. بازی Eternium در پلی استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Eternium برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید D&D Style RPG (Choices Game)

۲- بازی D&D Style RPG (Choices Game) | دی اند دی استایل

  • سبک: ماجراجویی
  • استودیو: Delight Games
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید D&D Style RPG (Choices Game) هرآنچه که گیمر به‌عنوان یک بازی متن محور از آن انتظار دارد را محیا می‌کند. حتی داستان بازی گاهی بسیار فراتر از انتظارات پیش می‌رود و روایتی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که به ندرت می‌توان مشابه آن را پیدا کرد. گیم‌پلی D&D Style RPG (Choices Game) تنها در انتخاب گزینه‌های مختلف خلاصه می‌شود.

اما باید گفت که هر یک از انتخاب‌های بازیکن، عواقب بسیار مهمی را نیز در پلی خواهد داشت. بنابر این باید حسابی حواس خود را جمع کنید تا بتوانید بهترین سرنوشت را برای شخصیت خود رقم بزنید. همچنین باید اشاره کرد که برای تجربه‌ی بدون مشکل بازی D&D Style RPG (Choices Game) نیاز به سطی از زبان انگلیسی خواهید داشت. بنابراین اگر با زبان انگلیسی آشنایی دارید و به‌دنبال یکی بازی نقش آفرینی متن محور می‌گردید، بدون شک D&D Style RPG (Choices Game) می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما محسوب شود. بازی D&D Style RPG (Choices Game) در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی D&D Style RPG (Choices Game) برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید European War 7: Medieval

۱- بازی European War 7: Medieval | یوروپین وار 7

  • سبک: استراتژی
  • استودیو: EasyTech
  • قیمت: رایگان

استودیو EasyTech با ساخت و عرضه‌ی سری بازی‌های European War یکی از بهترین آثار ژانر استراتژی را برای پلتفرم اندروید خلق کرده است. آثاری که هریک به جنگ‌های مهم اروپا و به‌طور کلی نبر‌دهای تاریخ سازی که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند می‌پردازد. حال نسخه‌ی هفتم از بازی European War روایتگر جنگ‌های بزرگی است که در دوران قرون وسطی رخ داده است. دورانی که قرار است این‌بار نتیجه‌ی اتفاقات آن را گیمر رقم بزند.

بازی European War 7: Medieval نسبت به نسخه‌های پیشین خود، محتوای بسیار عمیق‌تر و گسترده‌تری را ارائه می‌کند. به‌عنوان مثال این‌بار شاهد حضور ۱۵۰ کشور در بازی هستیم که تعداد بسیاری از آن‌ها، تفاوت‌های قابل توجهی با یکدیگر دارند. از ژانرال‌های مشهوری مانند چنگیزخان گرفته تا ریچارد اول، ویلیام والاس و صد‌ها شخصیت تأثیرگذار تاریخی دیگر در روند بازی حضور خواهند داشت. European War 7: Medieval یک تجربه‌ی بی‌نظیر در زمینه‌ی مدیریت کشور است‌. گیمر باید درکنار مسائل جنگی و کشور گشایی، به بخش‌های مانند دیپلماسی و اقتصاد نیز توجه کند. بازی اندروید European War 7: Medieval درحال حاضر یکی از بهترین و با کیفیت‌ا‌ترین بازی‌های استراتژی در اندروید محسوب می‌شود که به خوبی می‌تواند در حد و اندازه‌ی آثار کنسولی و پی سی، ارزشمند و پر محتوا ظاهر شود. بازی European War 7: Medieval در پلی استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی European War 7: Medieval برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی‌های قرون وسطی اندروید کدام ها هستند؟

بازی Eternium پیشنهاد اول ما است، باتوجه‌به دوربین بازی تجربه کردن روش موبایل جذاب می‌تواند باشد. شما همینطور می‌توانید بازی Kingdom Two Crowns را با داستانی جذاب دانلود کنید که در دنیایی پیکسلی داستان قلمرویی قرون وسطایی را روایت می‌کند.

بازی قرون وسطایی اندروید با حال‌وهوایی شبیه‌سازی چه بازی کنیم؟

بازی Graveyard Keeper از جمله جذاب‌ترین بازی‌های شبیه‌سازی در دوران قرون وسطی است. شما همچنین بازی Townsmen را نیز می‌توانید دانلود کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده