نویسنده: عرفان سعیدیان
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۸

بهترین بازی های پلیسی اندروید 2023 | فرار دزد ها

اگر علاقه‌مند به بازی‌های پلیسی هستید در این مقاله از سری بهترین بازی های اندروید، سراغ بازی‌های پلیسی رفته‌ایم. بازی‌هایی که با تنوع خوبی که دارند می‌توانند برای مدتی هرنوع مخاطبی را سرگرم کنند.

می‌توان این موضوع را تا حدی قبول کرد که بازی‌های ویدیویی که در آن نقش پلیس را برعهده داریم کمتر مورد متوجه قرار می‌گیرند و شاید این موضوع که بازی‌های ویدیویی محیطی هستند که بتوان هرکاری را در آن انجام داد، برعهده گرفتن نقش پلیس اولویت کمتری برای انتخاب بازی برای افراد است. با این وجود بازی‌های بزرگی وجود دارند که شما در آن نقش پلیس را برعهده دارید. به‌عنوان مثال بازی L.A. Noire ساخته استودیوی راک‌استار گیمز اشاره کرد که خود این استودیو بازی‌های بزرگ و پراز قانونی شکنی مانند سری GTA در کارنامه دارد. در این بازی شما در نقش یک کاراگاه، باید پرونده‌هایی مانند قتل را با پرس‌وجو از افراد مختلف و بررسی اتفاقات پیش آمده، حل کنید.

تماشا در یوتیوب

به‌عنوان مثال دیگر می‌توان به بازی Sleeping Dogs اشاره کرد که بازی شما را در نقش یک پلیس مخفی قرار می‌دهد که هدف آن ورود به یک باند خلافکار و درنهایت نابودی آن‌ها است. در این مقاله از زومجی نگاهی به بهترین بازی های پلیسی اندروید انداخته‌ایم که با تنوع خوبی که دارند می‌توانند نظر بازیکنان مختلفی را به سمت خود جذب کنند. با ادامه مقاله همراه زومجی باشید.

این مطلب در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۲ با ویدیو و بازی‌های جدید به‌روزرسانی شد.


بازی های پلیسی اندروید

از جمله بازی های پلیسی اندروید می‌توانیم به بازی Beat Cop، بازی دزد و پلیس پنکو، بازی GTA: China Town Wars و بازی This Is the Police اشاره کنیم که هرکدام در جایگاه خود بازی‌های بسیار خوبی هستند. 

بهترین بازی های دزد و پلیسی اندروید

۱۸- دزد و پلیس پنکو - اسپانسر

پنکو یک مجموعه با کلی بازی آنلاین چندنفره‌ است که می‌توانید به همراه دوستان خود در آن روم بسازید و بازی کنید. اکنون یک بازی دزد و پلیس به پنکو اضافه شده است. در بازی دزد و پلیس پنکو حداقل چهار بازیکن در دو نقش دزد یا پلیس وارد بازی می‌شوند. بازی هر نوبت در ۲ دور مختلف انجام می‌شود یک دور باید پلیس باشید و هم تیمی های خود را با دایره آبی بالا سرشان بشناسید و دور بعدی دزد در نقش دزد قرار می‌گیرید و هم تیمی های خود را با دایره قرمز بالای سرشان می‌شناسید. اما وظیفه شما چیست؟ در نقش پلیس کشتن دزدها، جمع کردن ستاره‌ها و امن کردن ساختمان‌ها با بی‌سیم و در نقش دزد نیز باید پلیس‌ها را بکشید، سکه‌ها را جمع کنید و ساختمان‌ها را تخریب کنید.

هر گروه دزد و پلیس، شخصیت های مخصوص خود را دارند. هر شخصیت در سرعت و قدرت با شخصیت دیگر کمی متفاوت‌ است و طبیعتا این تفاوت روی روند بازی تاثیر می‌گذارد. به‌عنوان مثال، شخصیت جوکر سرعت و قدرت چهار دارد درحالی که نینجا سرعت سه و قدرت دو.

هر گروه یک سری آیتم هم دارد فرضا دزد ها می‌توانند بمب‌‌گذاری کنند، مدتی روح شوند یا سرعت خود را زیاد کنند. پلیس ها هم ویژگی‌های مشابه دارند با این تفاوت که به‌جای بمب از کلت کمری استفاده می‌کنند. درضمن دزد ها با برخورد با پلیس ها کشته می‌شند. دزدها هم می‌توانند وقتی پلیس‌ها مشغول بی‌سیم زدن هستند آن‌ها را بکشند.

درنهایت بازیکنی که در نقش پلیس و دزد بیشترین امتیاز و گرفته باشد برنده مسابقه می‌شود. بازی دزد و پلیس پنکو مثل بازی‌های دیگر این سرویس از جمله شب‌های مافیا و اسم فامیل به‌خاطر آنلاین بودن خیلی حال می‌دهد.

دانلود بازی پنکو

دانلود از بازار

دانلود از مایکت

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی GTA: China Town Wars

۱۷- GTA: China Town Wars

اما اگر عاشق بازی های دزد و پلیسی هستید حتما با سری جی تی ای آشنا شده‌اید. نسخه جنگ‌های محله‌ی چینی‌ها یا همان GTA: China Town Wars از جمله بازی‌های باحالی هستند که حتما توصیه می‌کنیم دانلود کنید. در این بازی هانگ لی را کنترل می‌کنید که پدر خلاف‌کارش کشته شده و حالا به لیبرتی سیتی برگشته است تا با کمک عمو خود انتقام بگیرد. بازی دوربین ایزومتریک دارد و خب جدای از تمام کردن مأموریت‌ها یا کشتن دشمن‌ها یک سری ویژگی متفاوت هم به آن اضافه شده است. به‌عنوان مثال در زمان دزدیدن خودرو باید وارد ماشین شوید و بازکردن فیوز ماشین، اقدام به دزدیدن خودرو کنید. بازی مانند نسخه PSP است و کم و کاستی چندانی ندارد پس می‌توانید راحت آن را دانلود  کنید. 

دانلود بازی GTA: China Town Wars

دانلود گوگل پلی Google Play


Car vs cops

۱۶- Car vs Cops

بازی های ساده به‌شدت اعتیادآور هستند بازی Car vs Cops شما را به تعقیب و گریز هیجان‌انگیز می‌برد. چگونه؟ شما خیلی راحت باید یک ماشین را با کشیدن انگشت خود روی نمایشگر کنترل کنید و با تغییر جهت به سمت چپ و راست از دست پلیس فرار کنید و تازه ماشین‌های پلیسرا نیز به یکدیگر بکوبید. ۱۲ ماشین متنوع که هرکدام سرعت و ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند، بازی Car vs Cops را جذاب‌تر کرده‌اند. کلا بازی طراحی ساده‌ای دارد ولی خب حرفه‌ای شدن در آن نیازمند کسب تجربه است.

دانلود بازی Car vs Cops

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید This Is the Police

۱۵- بازی This Is the Police

  • استودیو: Weappy Studio
  • مناسب سنین: ۱۷+
  • قیمت: ۸ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

در اولین اثر به سراغ یک بازی داستان محور می‌رویم که انتخاب‌های شما در طول بازی تاثیری مستقیمی بر روایت آن می‌گذارد. در بازی This Is the Police شما در نقش جک بوید، رئیس پلیس یک اداره پلیس قرار دارید. داستان بازی پیرامون ۶ ماه پایانی دوران خدمت جک بوید است و هدف شما در طول بازی کسب ۵۰۰ هزار دلار در پایان این ۱۸۰ روز است. بازی مأموریت‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهد که می‌توانید برخی از آن‌ها را قبول نکنید. شما می‌توانید در نقش خود کارهای مختلفی مانند کم یا زیاد کردن مامورها، مستقر کردن نیروها در مکان‌ها مختلف شهر را انجام دهید. یکی از کارهای جالبی که می‌توانید انجام دهید همکاری با خلافکارهای کوچک برای دستگیری خلافکاران بزرگ است که البته همین موضوع می‌تواند چالش‌هایی را درپی داشته باشد. در مجموع ساخته استودیوی Weappy Studio یک اثر خوش ساخت داستانی است که می‌تواند برای چند ساعت کوتاه حسابی مخاطب خود را درگیر کند.

دانلود بازی This Is the Police

دانلود گوگل پلی Google Play


در بازی Idle Police Tycoon یک پلیس زن و پلیسی با بلنگو

۱۴- بازی Idle Police Tycoon - Cops Game

  • استودیو: Codigames
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

در بازی Idle Police Tycoon ما مدیریت یک اداره پلیس را برعهده دارید. در ابتدای بازی یک ساختمان اصلی را ایجاد می‌کنید و با کارهای کوچک بازی را ادامه می‌دهید. بعد از مدت کوتاه، قسمت‌های مختلف اداره پلیس توسط خودتان شکل می‌گیرد و حال باید چالش‌های مختلفی را حل کنید. یکی از اصلی‌ترین چالش‌ها مدیریت مراجعه کنندگاه است که باید نیروهای لازم را برای این کار داشته باشید که در غیر این صورت باعث کاهش سطح می‌شود. در طول بازی می‌توانید منشی استخدام کنید که کارهای اداره را کمی منظم‌تر کند. اتومبیل‌های اداره گاهی دچار مشکل می‌شوند و چاره‌ای جز خرج کردن برای تعمیر آن‌ها ندارید. از آن‌ جایی که بازی یک اثر پلیسی است قطعا در طول بازی با خلافکارها نیز روبه‌رو می‌شوید که از چالش‌های بازی است. ساخته استودیوی Codigames یک اثر مدیریتی است که باید طبق یک سری اصول بازی را پیش ببرید که در غیر صورت شاید بازی آن قدر برای شما جذابیت ایجاد نکند.

دانلود بازی Idle Police Tycoon - Cops Game

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Rebel Cops

۱۳- بازی Rebel Cops

  • استودیو: Weappy Studio
  • مناسب سنین: ۱۷+
  • قیمت: ۸ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی Rebel Cops روایتگر خلافکاری بزرگ به نام ویکتور زوف است که توانسته تمام امور یک شهر در دست بگیرد و با هرج‌و‌مرج‌هایی که ایجاد می‌کند باعث ایجاد وحشت در بین مردم شود. حال شما در نقش تعدادی از پلیس‌های باسابقه باید به دوران حاکمیت ویکتور زوف پایان دهید که این موضوع با چالش‌های مختلفی همراه است. گیم‌پلی بازی به‌صورت نوبتی است و باید حسابی در نحوه کنترل هریک از اعضای تیم دقت کنید. به‌عنوان مثال در یک مرحله باید در نوبت خود به‌گونه‌ای مامور را حرکت دهید که از حمله‌ دشمنان در امان باشد. پیش از شروع هر مرحله می‌توانید از بخش فروشگاه بازی آیتم‌های مورد نیاز خود را خریداری کنید. البته برای خرید آیتم‌ها نیازمند پول هستید که می‌توانید با به پایان رساندن مراحل بازی پول لازم را به‌دست بیاورید. بازی Rebel Cops ساخته استودیوی Weappy Studio یک اثر جذاب پلیسی است که با چالش‌های مختلفی که دارد می‌تواند حسابی بازیکن را درگیر کند.

دانلود بازی Rebel Cops

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Case: Animatronics

۱۲- بازی Case: Animatronics

  • استودیو: Aleson
  • مناسب سنین: ۱۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

بازی Case: Animatronics شاید یک اثر کاملا پلیسی نباشد ولی از آن جایی که روایت آن در یک اداره پلیس رخ می‌دهد معرفی آن خالی از لطف نیست. در این بازی ترسناک در نقش جان بیشاپ قرار دارید که برای اضافه کاری بیشتر در طول شب در اداره مانده است. داستان بازی از این قرار است که پس از مدتی از بازی متوجه حضور تعدادی عروسک بزرگ می‌شوید که در حال حرکت در اداره پلیس هستند اما آن‌ها صرفا نمی‌خواهد مشغول به حرکت در بین راهروها باشند و هدف اصلی آن‌ها کشتن شما است. حال باید به هرنحوی از آن‌ها فرار کنید که البته با وجود بسته بودن درهای خروج کار بسیار سختی در پیش دارید. در نگاه اول بازی به‌شدت یادآور سری بسیار محبوب Five Nights at Freddy's که با وجود چند مکانیزم دیگر کمی بازی را ترسناک‌تر می‌کند. در آخر می‌خواهید یک تجربه ترسناک و دلهره‌آور را داشته باشید ساخته استودیوی Aleson گزینه جذابی در این فهرست است.

دانلود بازی Case: Animatronics

دانلود گوگل پلی Google Play


پلیس های نیروی ویژه پیکسلی در Door Kickers: Action Squad

۱۱- بازی Door Kickers: Action Squad

  • استودیو: KillHouse Games
  • مناسب سنین: ۱۳+
  • قیمت: ۳ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

بازی دو بعدی Door Kickers: Action Squad ساخته استودیوی KillHouse Games شما را با خلافکاران مختلفی روبه‌رو می‌کند که اگر کوچک‌ترین اشتباه را انجام دهید مجبور به تکرار مرحله بازی می‌شوید. بازی شما را در نقش یک مامور ویژه قرار می‌دهد و وظیفه آن نابودی خلافکاران و همینطور آزادسازی گروگان‌ها است. قبل از شروع هر مرحله می‌توانید کاراکتر مورد علاقه خود را انتخاب و شخصی‌سازی کنید و همچنین هر یک کاراکترها اسلحه‌های مخصوص به خود را دارند. Door Kickers Action Squad یک حالت ویژه دیگری نیز دارد که باید علاوه‌بر کارهای قبلی، زامبی‌ها را نیز از بین ببرید که کار را سخت‌تر از گذشته می‌کند. بازی شخصیت‌های مختلفی دارد که می‌توانید از آن‌ها برای مراحل مختلف استفاده کنید. طیف مختلفی از سلاح‌های مختلف وجود که بسته نوع بازی خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در مجموع بازی Door Kickers: Action Squad یک تجربه اکشن و پرهیجان است که می‌تواند هرنوع مخاطبی را جذب خود کند.

دانلود بازی Door Kickers: Action Squad

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Cops N Robbers: Pixel Craft Gun

۱۰- بازی Cops N Robbers:Pixel Craft Gun

  • استودیو: Riovox
  • مناسب سنین: ۱۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۴

در بازی پیکسلی Cops N Robbers:Pixel Craft Gun با قرار گرفتن در یکی از دو گروه پلیس‌ها یا دزدها به رقابت می‌پردازید. بازی شامل حالت مختلفی مانند Team Death Match ،PVP ،Stronghold و چند حالت دیگر است که هریک از آن‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارند. طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف وجود دارد که با امتیازهایی که در طول رقابت‌های خود به‌دست می‌آورید می‌توانید آن خریداری کنید. بازی بیش از ۲۰ نقشه مختلف دارد که تنوع خوبی در حین تجربه بازی به بازیکنان می‌دهد. همچنین درکنار این نقشه‌ها شما می‌توانید نقشه‌های جدید را بسازید و از آن‌ها در طول بازی استفاده کنید. ساخته استودیوی Riovox یک بازی آنلاین پرهیجان است که اگر آن را با دوستان خود تجربه کنید قطعا از آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی Cops N Robbers: Pixel Craft Gun

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Police Sim 2022 Cop Simulator

۹- بازی Police Sim 2022 Cop Simulator

  • استودیو: Ovidiu Pop
  • مناسب سنین: ۱۰+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۲

بازی Police Sim 2022 ساخته استودیوی Ovidiu Pop یکی از بهترین بازی‌های پلیسی این فهرست است که می‌توانید تجربه کنید. در این بازی با گشت‌و‌گذار در سطح شهر که می‌تواند به‌صورت سواری یا پیاده باشد باید مأموریت‌های مختلفی را انجام دهید که هرکدام از آن‌ها چالش‌های خاص دارند. به‌عنوان مثال زمانی‌که در حال رانندگی هستید باید یک مجرم را تعقیب و در نهیات دستگیر کنید که هیجان خاصی را به بازیکن می‌دهد یا به‌عنوان مثالی دیگر گاهی باید یک سری مأموریت اسکورت را انجام دهید که نسبت به سایر مأموریت‌ها چالش کمتری را دارد. Police Sim 2022 یک سیستم آب و هوای پویا دارد که تاثیر مستقیمی روی رانندگی و مأموریت‌های شما می‌گذارد. طیف مختلفی از اتومبیل‌ها را در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با پیشروی در بازی آن‌ها را به‌دست بیاورید. اگر می‌خواهید یک بازی پلیسی تقریبا کامل را در موبایل خود تجربه کنید بازی Police Sim 2022 گزینه ایده‌آلی است.

دانلود بازی Police Sim 2022 Cop Simulator

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید ESWAT City Under Siege Classic

۸- بازی ESWAT City Under Siege Classic

  • استودیو: Sega
  • مناسب سنین: ۱۰+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۱۹۹۰

اگر به بازی‌های قدیمی یا به‌صورت دقیق‌تر بازی‌های دوران سگا علاقه‌مند هستید، تجربه بازی پلیسی ESWAT City Under Siege Classic می‌تواند بسیار جذاب باشد. بازی داستان شهری به نام Liberty City را تعریف می‌کند که به یک‌باره توسط گروه‌‌های خلافکار مختلفی مورد تهید قرار می‌گیرد. این گروه‌ها با استفاده از ابزار و ربات‌های مختلف سعی در به آشوب کشیدن شهر را دارند. حال در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Duke Oda که درواقع پلیس شهر Liberty City باید به مقابله به این گروه‌های خلاف‌کار بروید. Duke Oda درواقع یک ربات جنگجو با امکانات جنگی پیشرفته است که شامل اسلحه‌های سنگینی مانند موشک‌انداز می‌شود. ESWAT City Under Siege Classic شامل چندین مرحله مختلف است که هرکدام از آن‌ها به‌گونه‌ای شما را با چالش‌های مختلف روبه‌رو می‌کند.

دانلود بازی ESWAT City Under Siege Classic

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Gun War: Shooting Games

۷- بازی Gun War: Shooting Games

  • استودیو: Shooter Studio
  • مناسب سنین: ۱۷+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

در بازی Gun War: Shooting Games در نقش یکی از اعضای گروه پلیس ویژه هستید که باید شهر را از نابودی نجات دهید. بازی روایتگر شهر است که پس از یک اتفاق ناگوار در یک لابراتور پزشکی دچار بحران شده است و مردم شهر توسط این ویروس پخش شده به‌نوعی زامبی تبدیل شده‌اند. البته به غیر از زامبی‌ها با دشمنان مختلف دیگری روبه‌رو می‌شوید که می‌توانند حسابی شما را به دردسر بیاندازند. در Gun War: Shooting Games طیف مختلفی از سلاح‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد که پیشروی در بازی و کسب امتیاز می‌توانید آن‌ها را به‌دست بیاورید. اگر می‌خواهید یک تجربه هیجان انگیز پلیسی را تجربه کنید که مأموریت‌های مختلفی را به همراه داشته باشد بازی Gun War: Shooting Games می‌تواند این کار را برای شما انجام دهید.

دانلود بازی Gun War: Shooting Games

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Ghostpol

۶- بازی Ghost pol

  • استودیو: DoMobile Game
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: ۱ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی Gostpol شاید متفاوت‌ترین بازی این فهرست حداقل از منظر داستانی باشد. داستان بازی حول یک پلیس وظیفه شناس است که طی یک جنایت توسط گروهی از افراد درون سازمانی به قتل می‌رسد. حال در نقش همان پلیس اما در قالب یک روح باید کارهای مختلفی را انجام دهید. درواقع می‌توانید با نفوذ به ذهن افراد مختلف مشکل آن‌ها را متوجه شوید و راه‌حل‌هایی را به وجود بیاورید. البته که بازی صرفا به حل مشکلات مردم خلاصه نمی‌شود و با طی کردن یک سری مراحل باید به دلایل قتل خود پی‌ ببرید. اگر به بازی‌های معمایی علاقه‌مند هستید ساخته استودیوی DoMobile Game با داستان متفاوتی که دارد می‌تواند گزینه سرگرم کننده‌ای برای تجربه باشد.

دانلود بازی Ghostpol

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Elite Killer: SWAT

۵- بازی Elite Killer: SWAT

  • استودیو: CanaryDroid
  • مناسب سنین: ۱۷+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

بازی Elite Killer: SWAT ساخته استودیوی CanaryDroid یک تجربه پرهیجان پلیسی است که باید در مراحل مختلف یک گروه تروریستی را از بین ببرید. در این بازی در نقش یک گروه ویژه پلیس قرار دارید که باید به همراه دیگر اعضای تیم خود مأموریت‌های خواسته شده را به پایان برسانید که البته کار ساده‌ای در پیش ندارید و با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید. طیف مختلفی از سلاح‌ها پیش روی شما قرار دارد که با پیشروی در طول بازی و کسب امتیازهای لازم آن‌ها را به‌دست بیاورید. همچنین می‌توانید سلاح‌های خود را از نقطه و نظرهای مختلف ارتقاء دهید. بازی به غیراز حالت داستانی، یک حالت آنلاین جذاب دارد که می‌توانید با دوستان خود به رقابت بپردازید که تجربه جذابی را به وجود می‌آورد. در مجموع اگر به‌دنبال یک تجربه اکشن پرهیجان هستید بازی Elite Killer: SWAT می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند.

دانلود بازی Elite Killer: SWAT

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Smash Cops Heat

۴- بازی Smash Cops Heat

  • استودیو: Hutch
  • مناسب سنین: ۳+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۲

در بازی Smash Cops Heat باید با اتومبیل پلیسی که در اختیار دارید در سطح شهر حرکت کنید و با ضربه به اتومبیل‌هایی که سعی در برهم ریختن سطح شهر را دارند، آن‌ها را نابود کنید. البته کار سختی در پیش دارید به‌دلیل اینکه به غیر از خلافکاران، مردم عادی نیز در حال رانندگی هستند و نباید به آن‌ها ضربه‌ای وارد کنید. در طول مسیر بازی گاهی با آیتم‌هایی روبه‌رو می‌شوید که با گرفتن آن‌ها به‌نوعی اتومبیل شما تقویت می‌شود که عملکردتان بالاتر می‌برد. بازی شما را با تنها یک اتومبیل تنها نمی‌گذارد و طیف مختلفی از اتومبیل‌های مختلف در بازی وجود دارد که می‌توانید با کسب امتیاز آن‌ها به‌دست بیاورید. ساخته استودیوی Hutch یک تجربه تعقیب و گریز است که برای علاقه‌مندان این دسته از بازی بسیار جذاب باشد.

دانلود بازی Smash Cops Heat

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Pako 3

۳- بازی Pako 3

  • استودیو: Imangi Studios
  • مناسب سنین: ۱۰+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

Pako 3 برخلاف سایر بازی‌های این فهرست که باید در نقش پلیس ظاهر شوید باید با کنترل اتومبیل‌های مختلف از هجوم پلیس‌های مختلفی که قصد دستگیری شما را دارند، فرار کنید. بازی از نمای بالا جریان دارد و تنها کاری که باید انجام دهید نگه داشتن روی صفحه‌نمایش و تغییر جهت دادن اتومبیل است. البته همان‌طور که اشاره شد پلیس‌های زیاد به سمت شما می‌آیند که باید از آن‌ها دوری کنید. همچنین درکنار پلیس‌ها مانع‌های مختلفی برسر راهتان قرار می‌گیرند که می‌توانند حسابی دردسر درست کنند. طیف مختلفی از اتومبیل‌های مختلف وجود دارد که با کسب امتیاز می‌توانید آن‌ها را به‌دست بیاورید. بازی Pako 3 ساخته استودیوی Imangi Studios یک تجربه پرهیجان است که تا به امروز سه نسخه مختلف از آن منتشر شده است.

دانلود بازی Pako 3

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Beat Cop

۲- بازی Beat Cop

  • استودیو: 11 Bit Studios
  • مناسب سنین: ۱۷+
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

بازی Beat Cop داستان یک پلیس به نام جک کیلی را تعریف می‌کند که پس از یک مأموریت به او اتهام قتل و سرقت را می‌زنند. حال شما باید با مراجعه به مکان‌ها و گفت‌وگو با افراد مختلف سعی در رفع اتهام کنید. علاوه‌بر داستان اصلی بازی، گاهی باید مأموریت فرعی مانند جریمه کردن خودروهای خلافکار را انجام دهید. گیم‌پلی بازی به سبک اشاره و کلیک است و شما با انتخاب قسمت‌های مختلف محیط کاراکتر خود را هدایت می‌کنید. برای اینکه بتوانید بین مکان‌های مختلف جابه‌جا شوید با دوبار ضربه زدن کاراکتر شروع به دویدن می‌کند که باید نوار نفس آن را نیز مدیریت کنید. گرافیک پیکلسی و همچنین موسیقی بازی همگی به انتقال حس‌وحال محیط به بازیکن کمک می‌کنند. بازی Beat Cop ساخته استودیوی 11 bit studios یکی از بازی داستان محور این فهرست است که تجربه به‌شدت توصیه می‌شود.

دانلود بازی Beat Cop

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید This Is the Police 2

۱- بازی This Is the Police 2

  • استودیو: Weappy Studio
  • مناسب سنین: ۱۷+
  • قیمت: ۸ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

در اول فهرست به معرفی اولین نسخه از مجموعه This is the police پرداختیم و حال در آخر این فهرست نیز به معرفی نسخه دوم این مجموعه می‌پردازیم. برخلاف نسخه اول بازی که نقش یک افسر پلیس مسن را برعهده داشتیم اینبار در نقش یک پلیس جوان به نام Lily Reed قرار داریم. بازی روایتگر شهری مرزی به شارپ‌وود است که محل جولان خلافکاران مختلف است. حال باید با کمک سایر نیروهای خود امنیت را در سطح شهر برقرار کنید. البته به غیر از شهر، باید نظم را در سازمان خود نیز برقرار کنید که یکی از چالش‌های پیشروی شما است. در طول بازی گاهی باید در سطح شهر گشت بزنید و گزارش‌ها مختلف را بررسی و خلافکار مختلف را دستگیری و روانه دادگاه و زندان کنید. با دستگیری خلافکاران کوچک می‌توانید ردپای خلافکاران بزرگ را پیدا کنید که بازی را به‌شدت جذاب می‌کند. اگر می‌خواهید یک تجربه واقعه‌گرایانه از یک اداره پلیس و نحوه فعالیت‌ آن‌ها را داشته باشید قطعا باید به سراغ ساخته استودیوی Weappy Studio بروید.

دانلود بازی This Is the Police 2

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی های پلیسی اندروید کدام‌ها هستند؟

مجموعه This is the Police از جمله بازی‌های پلیسی شناخته شده اندروید هستند که هم برای کنسول‌ها و هم موبایل عرضه شده‌اند. اگر بازی پیکسلی می‌خواید Beat Cup را نیز می‌توانید تجربه کنید.

بازی پلیسی رایگان اندروید کدام را دانلود کنیم‌؟

بازی Smash Cops Heat برای افرادی که از رانندگی لذت می‌برند گزینه اعتیادآور است. اگر از بازی ماینکرفت خوشتان می‌آید، بازی Cops N Robbers با حال و هوای ظاهری مشابه شخصیت‌ها گزینه جذابی برای شما است.

در این مقاله از زومجی به معرفی بهترین بازی‌های پلیسی اندروید پرداخته‌ایم که هرکدام از آن حس و حال مخصوص به خود را دارند. اگر شما نیز بازی پلیسی دیگری را تجربه کرده‌اید آن را با سایر کاربران در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده