نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰

بهترین بازی های دخترانه اندروید

در این مقاله قرار است تا به معرفی بهترین بازی‌های دخترانه اندروید بپردازیم و نگاهی به ویژگی‌ها و نقاط قوت هر یک داشته باشیم.

در ایران حتی پدران و مادران برای دانلود بازی‌های بدون خون و خونریزی به‌سراغ جستجوی «بهترین بازی های دخترانه» می‌روند. به‌همین دلیل در این مقاله با حفظ کلیدواژه پرجستجوی ذکر شده به سراغ بازی‌هایی پر رنگ و لعاب رفتیم، هرچند در رسانه زومجی اعتقاد داریم لزوما نمی‌توانیم بازی‌ها را پسرانه یا دخترانه خطاب کنیم و اعتقادی به جنسیتی بودن بازی‌ها نداریم. در این مقاله رویکرد ما انتخاب بازی‌هایی است که عمدتا موردتوجه دختران و کودکان بوده‌اند.

در این مقاله، ما به معرفی بازی‌هایی می‌پردازیم که بیشتر جامعه‌ی بازیکنان آن‌ها را دختران تشکیل داده‌اند یا می‌توانند برای گیمر‌های دختر در رده سنی‌های مختلف، جذاب واقع شوند. البته باید این نکته را نیز توجه داشت که صنعت گیم دیگر یک موضوع جنسیتی نیست و شاهد تفاوت سلیقه در دانلود بازی‌های مختلف هستیم. زیرا کاملا واضح است که سلایق هر گروهی، محدود به باور‌ها و انتظارات از پیش تعیین شده توسط سایر افراد نیست و می‌توانند کاملا متغیر و متفاوت باشند. در ادامه با معرفی بهترین بازی های دخترانه اندروید همراه زومجی باشید.


بهترین بازی های دخترانه اندروید

بازی اندروید MovieStarPlanet

۲۵- بازی MovieStarPlanet | مووی استار پلنت

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: MovieStarPlanet ApS
  • قیمت: رایگان

اینکه بازیکن بتواند به‌عنوان یک بازیگر به ایفای نقش‌های مختلف بپردازد، ایده‌ی خلاقانه‌ای و جذابی است که بازی MovieStarPlanet آن را دنبال می‌کند. در طول بازی اندروید MovieStarPlanet شما باید با شخصی‌سازی و انتخاب جنیست کاراکتر خود، وارد عرصه‌ی سینما شوید و سعی کنید تا در شاخه‌های مختلف آن، تبدیل به یک ستاره‌ی محبوب شوید.

بازی MovieStarPlanet سیستم شخصی‌سازی خوبی دارد و آیتم‌های بسیاری را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. همچنین باید اشاره کرد که بازی سیستم تعاملی عمیقی را میان کاربران ایجاد کرده است و بازیکنان می‌توانند در زمینه‌های مختلف با یک دیگر ارتباط برقرار کنند. MovieStarPlanet یک بازی خوش آب و رنگ و سرگرم کننده است که می‌تواند تجربه‌ی خوبی از زندگی به‌عنوان یک بازیگر را به گیمر منتقل کند.

دانلود بازی MovieStarPlanet برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Stylist Girl: Make Me Fabulous

۲۴- بازی Stylist Girl: Make Me Fabulous | استایلیست گرل

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Coco Play By TabTale
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Stylist Girl: Make Me Fabulous برای افرادی که به جهان مد و فشن، به‌خصوص در زمینه‌ی لباس‌های دخترانه علاقه دارند، گزینه‌ی بسیار‌ خوبی محسوب می‌شود. در بازی Stylist Girl: Make Me Fabulous شما باید سعی کنید تا با سلیقه و مهارت خود در انتخاب جزئیات لباس‌ها، برای افراد مشهور بهترین استایل‌ها و لباس‌ها را در نظر بگیرید.

همچنین بازیکن می‌تواند به‌صورت VIP نیز به فعالیت بپردازد و به‌صورت تخصصی به مشتریان ویژه‌ی خود رسیدگی کند. هرچند که همه‌چیز به سلیقه و پشتکار شما بستگی دارد تا درنهایت بتوانید به یک فرد مشهور و موفق در زمینه‌ی مد و فشن تبدیل شوید. Stylist Girl: Make Me Fabulous یک بازی سرگرم کننده و جذاب است که می‌تواند علاقه‌مندان به طراحی لباس را تا مدت‌ها سرگرم خود کند.

دانلود بازی Stylist Girl: Make Me Fabulous برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Fashion Story

۲۳- بازی Fashion Story | فشن استوری

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Storm8 Studios
  • قیمت: رایگان

چندان نباید از وجود یک بازی دیگر در زمینه‌ی مد و فشن در این فهرست تعجب کرد. زیرا همان‌طور که می‌دانید مد و فشن یکی از موضوعات مورد علاقه‌ی خانم‌ها محسوب می‌شود و طبیعی است که استودیو‌های مختلف به شبیه‌سازی آن بپردازند. بازی Fashion Story شما را به‌عنوان یک فروشنده‌ی لباس قرار می‌دهد تا بوتیک مختص به خود را اداره و مدیریت کنید.

گیمر باید در روند بازی بخش‌های مختلف فروشگاه خود را ارتقا دهد و همزمان لباس‌های متنوع‌تری را برای فروش در دسترس مشتری‌های خود قرار دهد. علاوه‌بر این Fashion Story فضایی را نیز برای تعامل میان گیمر‌ها در نظر گرفته است و بازیکنان می‌توانند از روند پیشرفت یکدیگر مطلع شوند. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم کننده در سبک مد و فشن هستید، Fashion Story می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما محسوب شود.

دانلود بازی Fashion Story برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Kim Kardashian: Hollywood

۲۲- بازی Kim Kardashian: Hollywood | کارداشیان

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Glu
  • قیمت: رایگان

Kim Kardashian: Hollywood یک بازی شبیه‌سازی سرگرم کننده از زندگی به‌عنوان یک بازیگر و سلبریتی مشهور است. همچنین بازیکن می‌تواند به‌طور منحصر‌به‌فرد به‌عنوان کیم کارداشیان، بازیگر و استایلیست مشهور به ایفای نقش بپردازد و جزئیات و حاشیه‌های پیرامون بازیگران هالیوودی را تجربه کند.

بازی سیستم شخصی‌سازی خوبی دارد و علاوه‌بر تعیین جزئیات کاراکترها، می‌توان آیتم‌های بسیاری را نیز مطابق سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کرد. شاید موضوع و گیم‌پلی بازی اندروید Kim Kardashian: Hollywood کمی از دید بعضی بازی‌ها عجیب به نظر برسد، اما محتوای بازی بیش از هرچیزی برای گیمر‌های دختر در نظر گرفته شده است و می‌تواند تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای برای طرفداران این سبک رقم بزند.

دانلود بازی Kim Kardashian: Hollywood برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید ایرانی خیاط باشی

۲۱- بازی خیاط باشی (بازی خیاطی)

  • سبک: تفننی
  • استودیو: بلوط گیمز
  • قیمت: رایگان

خیاط باشی، یک بازی شبیه‌سازی خیاطی است که شما در آن وظیفه‌ی تولید و فروش لباس‌های زنانه را دارید. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بازی، دوبله و صدا گذاری با کیفیت مشتری‌ها است که حس آشنا و خوبی را به بازیکنان ایرانی منتقل می‌کند. بازی در زمینه‌ی گرافیک نیز عملکرد مناسبی دارد و می‌توا‌ند بازیکنان را به خوبی راضی نگه‌دارد.

روند بازی خیاط باشی به‌گونه‌ای است که بازیکن باید در هر مرحله و در یک زمان مشخص شده، سفارشات مشتریان خود را آماده کند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل دهد تا درنهایت به مراحل بالاتر راه یابد. با ورود به سطوح بالاتر، تنوع مشتری‌ها نیز افزایش باید و در نتیجه شرایط هم به نسبت سخت‌تر پیش می‌رود. اگر به‌دنبال یکی از بازی ساخت ایران می‌گردید، بازی خیاط باشی می‌تواند انتخاب بسیاری خوبی برای شما محسوب شود. بازی خیاط باشی را می‌توانید به‌صورت رایگان از اپلیکیشن‌های بازار و مایکت دانلود کنید.

دانلود بازی خیاط باشی (بازی خیاطی) موبایل

دانلود از بازار

دانلود از مایکت


بازی اندروید FarmVille 3 – Farm Animals

۲۰- بازی FarmVille 3 – Farm Animals | فارم ویل 3

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Zynga
  • قیمت: رایگان

سومین نسخه از بازی FarmVille نیز یک شبیه‌سازی عالی از مزرعه داری و پرورش حیوانات است. اما این‌بار FarmVille 3 – Farm Animals با گرافیک بالاتر و امکانات بیشتری نسبت به دو نسخه‌ی پیش، قصد دارد تا بازیکنان خود را بیشتر از گذشته سرگرم گیم‌پلی جذاب خودش کند.

بازی FarmVille 3 – Farm Animals به‌طور کلی شامل چند فعالیت اصلی مانند کاشت محصولات مختلف و از همه مهم‌تر پرورش حیوانات می‌شود. بازیکن می‌تواند با ترکیب نژاد‌های مختلف از انواع حیوانات، به یک گونه‌ی منحصر‌به‌فرد دست یابد و نژاد ارزمشندی از حیوانات را خلق کند. FarmVille 3 – Farm Animals امکانات جذاب و جالبی را در اختیار بازیکنان خود قرار می‌دهد و می‌تواند تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را از مزرعه داری به گیمر منتقل کند.

دانلود بازی FarmVille 3 – Farm Animals برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Delicious World - Cooking Game

۱۹- بازی Delicious World - Cooking Game | دلشس ورلد

  • سبک: شبیه‌سازی، تفننی
  • استودیو: GameHouse Original Stories
  • قیمت: رایگان

بازی Delicious World - Cooking Game داستان یک زن مستقل و قوی به نام امیلی را روایت می‌کند که قصد دارد تا یک سفر ماجراجویانه را آغاز کند. بازیکن باید با قرار گرفتن در نقش امیلی، به مکان‌ها و شهر‌های مختلف سفر کند و علاوه‌بر پیش برد داستان بازی، به آشپزی و مدریت در کافه‌های کوچک و بزرگ مختلف بپردازد.

در هر مرحله از بازی اندروید Delicious World - Cooking Game گیمر باید سفارشات مشتریان خود را در یک زمان محدود، آماده و سرو کند. همچنین در هر شهری که به آن سفر می‌کنید، انواع مشتریان با سلایق مختلف، انتظار شما را می‌کشند تا غذا‌هایی منحصر‌به‌فرد و متناسب با فرهنگ آن کشور را برای آن‌ها آماده و سرو کنید. بازی Delicious World - Cooking Game در سطوح بالاتر می‌تواند شما را حسابی به چالش بکشد و تا مدت‌ها سرگرم خود نگه‌دارد.

دانلود بازی Delicious World - Cooking Game برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Cooking Cafe - Food Chef

۱۸- بازی Cooking Cafe - Food Chef | کوکینگ کافی

  • سبک: شبیه‌سازی، تفننی
  • استودیو: Rendered Ideas
  • قیمت: رایگان

Cooking Cafe - Food Chef یک بازی شبیه‌سازی از مدیریت یک رستوران است. گیمر باید با در دست گرفتن مدریت یک رستوران سطح متوسط، سعی کند تا به سفارشات انواع و اقسام مشتری‌ها رسیدگی کند و درنهایت کیفیت رستوران خود را تا حد امکان ارتقا دهد. اما برای کسب موفقیت در Cooking Cafe - Food Chef بازیکن نیاز به تلاش و سرعت عمل بسیار دارد تا به موقع سفارشات مشتریان خود را تحویل دهد.

Cooking Cafe - Food Chef از یک گیم‌پلی ساده و بدون پیچیدگی بهره می‌برد. اما باید گفت بازی در سطوح بالا‌تر، مراحل واقعا چالش برانگیزی را مقابلتان قرار می‌دهد و شما را حسابی درگیر خود می‌کند. بازی Cooking Cafe - Food Chef به واسطه‌ی گرافیک و گیم‌پلی خوبی که دارد، به‌راحتی می‌تواند شما را تا مدت‌ها سرگرم مراحل جذاب خودش کند و لحظات بسیار مفرحی را برایتان رقم بزند.

دانلود بازی Cooking Cafe - Food Chef برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Hello Kitty Nail Salon

۱۷- بازی Hello Kitty Nail Salon | هلو کیتی نایل سالن

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Budge Studios
  • قیمت: رایگان

همان‌طور می‌دانیم، مانیکور و آرایش ناخن یکی موارد مورد علاقه قشری از جامعه است که به‌طور روز مره به آن می‌پردازند. بازی اندروید Hello Kitty Nail Salon نیز باتوجه‌به همین موضوع، یک سالن آرایشی ناخن را در ختیارتان قرار می‌دهد تا به آرایش و طراحی ناخن‌های مشتری‌های خود بپردازید.

بازی به شما اجازه می‌دهد تا علاوه‌بر انجام مراحل مختلف، به‌صورت آزادانه نیز طراحی ناخن و مانیکور انجام دهید و طرح‌های مختلف و خلاقانه‌ای را خلق کنید. بازی تنوع بالایی در زمینه‌ی شخصی دارد و دست بازیکن را حسابی در انتخاب اشکال و رنگ‌های مختلف باز می‌گذارد. Hello Kitty Nail Salon یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی مانیکور و آرایش ناخن محسوب می‌شود و می‌تواند تجریه‌ی سرگرم کننده و خلاقانه‌ای را به بازیکنان خود منتقل کند.

دانلود بازی Hello Kitty Nail Salon برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Hotel Frenzy: Home Design

۱۶- بازی Hotel Frenzy: Home Design | هتل فرنزی

  • سبک: شبیه‌سازی، تفننی
  • استودیو: Casual Joy Games
  • قیمت: رایگان

Hotel Frenzy: Home Design یک بازی خوش ساخت و پر طرفدار در سبک شبیه‌سازی و مدیریتی است. بازی کنترل یک هتل را به شما می‌سپارد تا با تکیه بر مهارت‌های مدیریتی و سرعت عمل خود، به بهترین شکل به مشتریان خود پاسخ دهید. شما باید تمام خدماتی که یک هتل واقعی ارائه می‌کند را در اختیار مراجعه کنندگان بگذارید.

با اینکه بازی Hotel Frenzy: Home Design گیم‌پلی روان و ساده‌ای دارد، اما به مرور شرایط را پیچیده‌تر می‌کند و مشتریان بیشتری را به سمت هتل شما هدایت می‌کند. بازی گرافیک و رنگ بندی خوبی دارد و انیمشین‌های بامزه‌ای را به تصویر می‌کشد. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم کننده هستید، Hotel Frenzy: Home Design می‌تواند حسابی شما درگیر خود کند.

دانلود بازی Hotel Frenzy: Home Design برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Pet Rescue Saga

۱۵- بازی Pet Rescue Saga | پت رسکیو ساگا

  • سبک: فکری
  • استودیو: King
  • قیمت: رایگان

اگر به بازی‌های فکری و تفننی علاقه دارید، احتمالا با بازی‌هایی مانند کندی کراش آشنا هستید. بازی‌هایی که مبنای آن‌ها قرار دادن بلوک‌های همرنگ به‌صورت خطی درکنار یک‌دیگر است. بازی اندروید Pet Rescue Saga نیز به همین سبک می‌پردازد و از شما می‌خواهد تا در هر مرحله، با قرار دادن بلوک‌های هم‌رنگ درکنار یک‌دیگر، آن‌ها را منفجر کرده و حیوانات خانگی را نجات دهید.

Pet Rescue Saga دارای بی‌شمار مرحله است و تا مدت‌ها می‌تواند محتوای سرگرم کننده‌ای به بازیکنان خود ارائه کند. همچنین بازی از نظر گرافیک در سطح بسیار خوبی قرار دارد و رنگ‌های متنوع و زیبایی را در مراحل خود به تصویر می‌کشد. Pet Rescue Saga به واسطه‌ی گیم‌پلی اعتیادآور و گرافیک زیبایی که دارد، به‌عنوان یکی از بازی‌های فکری شناخته می‌شود و تا مدت‌ها می‌تواند بازیکنان را سرگرم خود نگه‌دارد.

دانلود بازی Pet Rescue Saga برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Supermarket Mania Journey

۱۴- بازی Supermarket Mania Journey | سوپرمارکت مانیا جورنی

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: G5 Entertainment
  • قیمت: رایگان

Supermarket Mania Journey یک بازی خوش ساخت در سبک شبیه‌سازی از استودیو G5 Entertainment است که مدریت یک سوپرمارکت را به شما می‌سپارد. بازی قصد دارد تا سرعت عمل و مهارت‌های مدیریتی بازیکن را در شرایط‌های مختلف به چالش بکشد یا حتی آن‌ها را ارتقا دهد.

بازی اندروید Supermarket Mania Journey مراحل بسیار زیادی را مقابلتان قرار می‌دهد و در هر مرحله از شما می‌خواهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، سفارشات مشتریان را تحویل دهید. سفارشاتی که با افزایش تنوع مشتریان، به پیچیدگی آن‌ها نیز افزوده می‌شود و شما را به مرور زمان در شرایط به نسبت سخت‌تری قرار می‌دهد. Supermarket Mania Journey یکی دیگر از بازی های شبیه‌ساز سوپرمارکت است که می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Supermarket Mania Journey برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Bakery Story

۱۳- بازی Bakery Story | بیکری استوری

  • سبک: شبیه‌سازی
  • استودیو: Storm8 Studios
  • قیمت: رایگان

این‌بار نیز با یک بازی جذاب در سبک شبیه‌سازی روبه‌رو هستیم که به شغل مدیریت شیرینی فروشی می‌پردازد. Bakery Story یک شیرینی پزی مجهز را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با مدیریت آن، بهترین و با کیفیت‌ترین کیک‌ها و شیرینی‌ها را به مشتری‌های خود ارائه دهید. بازی درواقع به‌صورت استراتژی دنبال می‌شود و بازیکن نیز باید با مدیریت درست فروشگاه و در یک زمان مشخص شده، خواسته‌های مشتریان خود را براورده کند.

بنابر این باید گفت که موفقیت در Bakery Story وابسته به سرعت عمل و مهارت شما در رسیدگی به مشتریان و مسائل پیرامون فروشگاه است. همچنین بازی از نظر گرافیک نیز در سطح خوبی قرار دارد و محیط‌های رنگارنگی را مقابلتان قرار می‌دهد. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی زیبا و خوش ساخت در سبک شبیه‌سازی هستید، بازی اندروید Bakery Story یکی از بهترین انتخاب‌های شما محسوب می‌شود.

دانلود بازی Bakery Story برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Pastel Girl : Dress Up Game

۱۲- بازی Pastel Girl : Dress Up Game | پاستل گرل

  • سبک: شبیه‌سازی، تفننی
  • استودیو: SeyeonSoft
  • قیمت: رایگان

Pastel Girl : Dress Up Game از آن دسته بازی‌هایی است که به‌طور منحصربه‌فرد برای سرگرم کردن بازیکنان طراحی و ساخته شده است. بازی فضایی کودکانه دارد و کاراکتر‌های با مزه‌ای را مقابلتان قرار می‌دهد. درواقع بازی اندروید Pastel Girl : Dress Up Game از شما می‌خواهد تا از میان انواع و اقسام لباس‌های متنوع، برای شخصیت‌هایی که مقابتان قرار می‌گیرد، بهترین لباس‌ها و آتم‌ها را مطابق سلیقه‌ی خود انتخاب کنید و با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید.

گرافیک بازی نیز طراحی زیبایی دارد و حال و هوای آن هم نزدیک به همان چیزی است که بازیکنان می‌توانند انتظارش داشته باشند. همچنین Pastel Girl : Dress Up Game گیم‌پلی بسیار راحتی دارد و به هیچ‌وجه شما را درگیر پیچیدکی خاصی نمی‌کند. بنابراین اگر به‌دنبال یک بازی تفننی با گیم‌پلی ساده می‌گردید، Pastel Girl : Dress Up Game می‌تواند اوقات خوشی را برایتان رقم بزند‌.

دانلود بازی Pastel Girl : Dress Up Game برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Inside Out Thought Bubbles

۱۱- بازی Inside Out Thought Bubbles | اینساید اوت

  • سبک: فکری
  • استودیو: Kongregate
  • قیمت: رایگان

Inside Out Thought Bubbles یک بازی پازل محور براساس انیمیشن Inside Out است که بازیکن را با رایلی، کاراکتر اصلی داستان همراه می‌کند. رایلی هم مانند همه‌ی انسان‌ها از احساسات گوناگونی مانند شادی، ترس، خشم، اندوه و نفرت بهره می‌برد؛ اما نکته‌ی متفاوت و جالب این است که در دنیای انیمیشنی Inside Out همه‌ی احساسات جان دارند و می‌توانند تصمیم بگیرند و حتی صحبت کنند.

بازی اندروید Inside Out Thought Bubbles از یک گیم‌پلی آشنا بهره می‌برد که احتمالا مشابه آن را در آثار مختلف تجربه کرده‌اید. بازی در هر مرحله گوی‌های رنگارنگی را مقابتان قرار می‌دهد تا با جابه‌جا کردن و کنار هم قرار دادن موارد هم‌رنگ، آن‌ها را منفجر کنید. Inside Out Thought Bubbles مرحل بسیاری را در خود جای داده است و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم خود نگه‌دارد. بازی Inside Out Thought Bubbles را می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Inside Out Thought Bubbles برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Candy Crush Saga

۱۰- بازی Candy Crush Saga | کندی کراش ساگا

  • سبک: تفننی، فکری
  • استودیو: King
  • قیمت: رایگان

اگر اهل انجام بازی‌های تفننی و فکری باشید، احتمالا با بازی اندروید Candy Crush Saga یکی از اعتیادآورترین آثار این سبک آشنایی دارید. Candy Crush Saga گیم‌پلی ساده‌ای دارد و همین سادگی باعث شده است تا طیف وسیعی از بازیکنان را جذب خود کند و یک بازی عالی تفننی برای انواع سلیقه‌ها محسوب شود.

همچنین Candy Crush Saga از گرافیک خوبی بهره می‌برد و رنگ بندی‌های زیبایی را به تصویر می‌کشد. همین موضوع نیز باعث شده است تا Candy Crush Saga درکنار گیم‌پلی اعتیادآور، گزینه‌ای پرطرفدار میان علاقمندان به بازی‌های مچ‌تری است. بازی اندروید Candy Crush Saga به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس است.

دانلود بازی Candy Crush Saga برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Disney Frozen Free Fall Games

۹- بازی Disney Frozen Free Fall Games | دیزنی فروزن فری فال گیمز

  • سبک: فکری
  • استودیو: Jam City, Inc
  • قیمت: رایگان

Disney Frozen Free Fall Games یکی دیگر از بازی‌هایی است که به‌دلیل فضا و حال و هوایی که دارد، می‌تواند جذابیت بیشتری برای کودکان و نوجوانان داشته باشد. همچنین همان‌طور که از نام Disney Frozen Free Fall Games نیز می‌توان حدس زد، بازی در دنیای انیمیشنی Frozen جریان دارد و ما را با خواهران آنا و السا و سایر کاراکتر‌های این انیمیشن جذاب، همراه می‌کند.

گیم‌پلی Disney Frozen Free Fall Games درست مشابه بازی محبوب Candy Crush Saga دنبال می‌شود و در هر مرحله طیف وسیعی از شکل‌های مختلف را با رنگ‌های متنوع، مقابتان قرار می‌دهد. بازیکن باید با چینش شکل های هم رنگ درکنار یک دیگر، آن‌ها را نابود و تبدیل به امتیاز کند تا درنهایت به مراحل بالاتر‌ راه یابد. بازی Disney Frozen Free Fall Games دارای گیم‌پلی عالی و گرافیک زیبایی است که باتوجه‌به جریان داشتن آن در دنیای انیمیشن منجمد (فروزن) می‌تواند مورد علاقه دختران و پسران باشد. Disney Frozen Free Fall Games هم‌اکنون در پلی استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Disney Frozen Free Fall Games برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Once Upon a Tower

۸- بازی Once Upon a Tower | وانس اپان اِ تاور

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Pomelo Games
  • قیمت: رایگان

احتمالا با داستان کلیشه‌ای یک پرنسس که توسط اژدهایی خشمگین در بالاترین اتاق یک برج به اسارت گرفته شده است، آشنایی دارید. اما این بار در بازی Once Upon a Tower به‌جای منتظر ماندن برای کمک، خود شخص پرنسس دست به کار می‌شود و با چکشی که در اختیار دارد، برای نابود کردن برج و فرار از آن اقدام می‌کند. Once Upon a Tower درواقع یک بازی مهارت محور و امتیازی است که تمرکزی روی ارائه‌ی داستان به خصوصی ندارد.

بازی اندروید Once Upon a Tower دارای گیم‌پلی اعتیادآوری است و بازیکن را وادار می‌کند تا هربار پس از شکست، دوباره از ابتدا به انجام بازی بپردازد. بازیکن باید با استفاده از چکش خود، طبقات برج را یکی پس از دیگری تخریب کند و از میان انواع موانع و موجودات اهریمنی مختلف عبور کند. بازی اندروید Once Upon a Tower از گرافیک خوبی بهره می‌برد و صحنه‌های اکشن زیبایی را به تصویر می‌کشد. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی اکشن با حال و هوای دخترانه می‌گردید، بازی Once Upon a Tower می‌تواند انتخاب خوبی برای شما محسوب شود.

دانلود بازی Once Upon a Tower برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Subway Surfers

۷- بازی Subway Surfers | ساب وی سورفرس

  • سبک: آرکید، اکشن
  • استودیو: SYBO Games
  • قیمت: رایگان

Subway Surfers از جمله بازی‌های محبوبی است که احتمالا بیشتر گیمر‌های موبایل با آن آشنایی دارند. بازی اندروید Subway Surfers روایتگر یک تعقیب و گریز بسیار هیجان انگیز است. شما باید در نقش یکی از چندین کاراکتر بازی، سعی کنید تا جای ممکن از دست ماموران فرار کنید و برای کسب امتیاز بیشتر تمام تلاش خود را به کار بگیرید.

Subway Surfers در هر دور، کنترل کاراکتری را به شما می‌سپارد که به‌طور خودکار در حال دویدن است. بازیکن باید با لمس صفحه‌نمایش و کنترل صحیح کاراکتر خود، سعی کند تا از برخورد آن با موانع جلوگیری کند. به‌طور کلی گیم‌پلی بازی توانایی بالایی در سرگرم کردن طرفداران سری آثار سبک آرکید و اکشن دارد و می‌تواند تجربه‌ی جذاب و هیجان‌انگیزی را به گیمر منتقل کند. بازی اندروید Subway Surfers هم‌اکنون به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس است.

دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Cut the Rope 2

۶- بازی Cut the Rope 2 | کات دِ روپ

  • سبک: فکری
  • استودیو: ZeptoLab
  • قیمت: رایگان

اگر بخواهیم چند مورد از شناخته شده‌ترین بازی‌های اندروید را نام ببریم، بدون شک Cut the Rope 2 ساخته‌ی استودیو ZeptoLab یکی از آن‌ها خواهد بود. نسخه‌ی دوم Cut the Rope با گیم‌پلی و گرافیک به نسبت بهتر از نسخه‌ی پیشین، یک‌بار دیگر ما را با موجود سبزرنگ محبوب این بازی همراه می‌کند تا برای رسیدن به آبنبات‌های خوش‌مزه خود، او را یاری کنیم.

Cut the Rope 2‌ در هر مرحله، از شما می‌خواهد تا با قطع به موقع طناب‌ها و استفاده درست از شرایط محیطی، به بهترین شکل آبنبات‌ها را به سمت دهان شخصیت اصلی بازی هدایت کنید. همچنین با ورود به مراحل بالا‌تر، موانع و ابزار‌های مختلفی به بازی اضافه خواهند شد که درنهایت باعث افزایش سختی مراحل می‌شوند. بازی Cut the Rope 2 درکنار گیم‌پلی عالی خود، از گرافیک زیبا و انیمیشن‌های با مزه‌ای بهره می‌برد. بازی Cut the Rope 2 هم‌اکنون به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس است.

دانلود بازی Cut the Rope 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Lara Croft GO

۵- بازی Lara Croft GO | لارا کرافت

  • سبک: ماجراجویی، فکری
  • استودیو: SQUARE ENIX LTD
  • قیمت: رایگان

لارا کرافت درواقع یکی مشهورترین قهرمانان خانم دنیای گیم محسوب می‌شود که طی سال‌ها متوالی، آثار مختلفی با بهره‌گیری از شخصیت آن، برای انواع پلتفرم‌ها عرضه شده است. بازی‌هایی که هر یک گوشه‌ای از ماجراجویی لارا کرافت را برای کشف آثار مختلف باستانی، به تصویر می‌کشند. حال استودیو SQUARE ENIX LTD با ساخت بازی Lara Croft GO این‌بار ماجراجویی‌های لارا کرافت را به پلتفرم اندروید آورده است.

بازی Lara Croft GO از نظر گیم‌پلی، بسیار به بازی Hitman Go دیگر محصول استودیو SQUARE ENIX LTD شباهت دارد. درواقع Lara Croft GO در هر مرحله پازل‌های مختلفی را پیش‌رویتان قرار می‌دهد تا با حرکت‌های حساب شده و استراتژی‌های مناسب از آن‌ها عبور کنید. Lara Croft GO یک بازی با کیفیت و عالی در سبک ماجراجویی است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را درگیر خودش کند.

دانلود بازی Croft GO برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Time Princess: Story Traveler

۴- بازی Time Princess: Story Traveler | تایم پرنسس

  • سبک: شبیه‌سازی، تفننی
  • استودیو: IGG.COM
  • قیمت: رایگان

Time Princess: Story Traveler یک بازی خوش ساخت از استودیو IGG.COM است. گرافیک بازی Time Princess: Story Traveler به انیمیشن‌های دیزنی شباهت دارد و کاراکتر‌های آن نیز از طراحی خوب و زیبایی بهره می‌برند.

Time Princess: Story Traveler به شما اجازه می‌دهد تا کاراکتر خود را با جزئیات بالا شخصی‌سازی کنید و آن‌ها را در انواع داستان‌های جذاب، همراهی کنید. بازی به‌طور کلی در بخش‌های مختلف دست شما را برای انتخاب آیتم‌ها و رنگ‌های متنوع باز می‌گذارد و سعی می‌کند تا بازیکن در این زمینه محدودیتی احساس نکند. اگر به‌دنبال یک بازی منحصر‌به‌فرد و با کیفیت می‌گردید، Time Princess: Story Traveler می‌تواند حسابی شما را سرگرم خود کند.

دانلود بازی Time Princess: Story Traveler برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Paint by Number Coloring Games

۳- بازی Paint by Number Coloring Games | پینت بای نامبر کالرینگ گیمز

  • سبک: فکری
  • استودیو: Better Life - Color and Draw
  • قیمت: رایگان

Paint by Number Coloring Games از آن دسته بازی‌هایی است که نباید از کنار آن ساده گذشت و آن را بدون تجربه کردن، قضاوت کرد. بازی صرفا به موضوع رنگ آمیزی تصاویر می‌پردازد و گیم‌پلی بسیار ساده‌ای را ارائه می‌کند. اما همین سادگی در گیم‌پلی و پیاده‌سازی عالی ایده‌ی ساده‌ی رنگ آمیزی، باعث شده است تا به یک اثر بسیار اعتیادآور و محبوب تبدیل شود.

بازی اندروید Paint by Number Coloring Games دارای نقاشی‌های بی‌شماری در سبک‌های مختلف است. نقاشی‌هایی که بسیار زیبا و هنرمندانه کار شده‌اند و یادآور شاهکار‌های هنری بزرگی هستند. البته نباید رنگ آمیزی‌های جذاب بازی را نیز دست کم بگیرید. زیرا بعضی از مراحل بازی، گاهی بی‌رحمانه شما را درگیر پیدا کردن رنگ‌های مختلف در نقاشی‌های خود می‌کنند و حتی برای دقایقی، به‌صورت جدی شما را به چالش می‌کشند. Paint by Number Coloring Games یک بازی عالی برای طرفداران آثار فکری و علاقه‌مندان به نقاشی محسوب می‌شود و می‌تواند شما را تا مدت‌ها سرگرم خود کند.

دانلود بازی Paint by Number Coloring Games برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Hay Day

۲- بازی Hay Day | هی دی

  • سبک: شبیه‌سازی، استراتژی
  • استودیو: Supercell
  • قیمت: رایگان

سوپرسل یکی از مشهور‌ترین استودیو‌های بازی‌سازی در اندروید است که آثار بسیار بزرگی مانند کلش اف کلنز، کلش رویال و براول استارز را در کارنامه‌ی درخشان خود دارد. بازی Hay Day نیز از دیگر بازی‌های خوش ساخت این استودیو فنلاندی محسوب می‌شود که به شبیه‌سازی مزرعه‌داری و دامپروری در سبک استراتژی می‌پردازد.

بازی اندروید هی دی یک مزرعه‌ی ساده یا به عبارتی دیگر، یک زمین کشاورزی خالی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا فعالیت‌های خود را در آن آغاز کنید. بازی در ابعاد وسیع، فعالیت‌های مختلف کشاورزی، دامپروری و حتی ساخت محصولات مرتبط به آن‌ها را نیز به زیبایی شبیه‌سازی می‌کند. Hay Day یک بازی آنلاین و خوش ساخت است که طی سال‌ها موفق شده است بازخورد‌های خوبی را کسب کند و تبدیل به یکی از بهترین‌های ژانر خود شود. اگر به آثار مدیریتی در سبک شبیه‌سازی علاقه دارید، به هیچ‌وجه بازی Hay Day را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی Hay Day برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید beatstar

۱- بازی Beatstar - Touch Your Music | بیت استار

  • سبک: موسیقی
  • استودیو: Space Ape
  • قیمت: رایگان

Beatstar - Touch Your Music یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک موسیقی است. Beatstar جزو آثاری است که اگر از گیم‌پلی و سبک آن لذت ببرید، دیگر به سختی می‌توانید آن را رها کنید. Beatstar - Touch Your Music به‌طور آزادانه به شما اجازه می‌دهد تا از میان آهنگ‌های محبوبی که احتمالا آن‌ها را شنید‌ه‌اید، یکی را انتخاب و به انجام بازی بپردازید.

Beatstar - Touch Your Music دارای بسیاری از آثار شناخته شده از خواننده‌های معروفی مانند لیدی گاگا، بیلی آیلیش و دیگر افراد مشهور در زمینه‌ی موسیقی است. همچنین به جز محتوای با کیفیت Beatstar در زمینه‌ی موسیقی، باید گفت که بازی دارای یک گیم‌پلی بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور است که به خوبی می‌تواند علاقه‌مندان به سبک موسیقی را حسابی درگیر خودش کند. بازی اندروید Beatstar - Touch Your Music هم‌کنون در پلی استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Beatstar - Touch Your Music برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی های دخترانه اندروید هستند؟

اگر به بازی های مانیکور و آرایش ناخن علاقه دارید بازی Pastel Girl : Dress Up Game گزینه خوبی برای دانلود است. اگر می‌خواهید در یک بازی وارد دنیای هالیوود شوید بازی Kim Kardashian: Hollywood را می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید. علاوه بر این‌ها بازی Stylist Girl: Make Me Fabulous را نیز برای تجربه کردن به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بازی دخترانه آفلاین چی بازی کنیم؟‌

دو بازی Inside Out Thought Bubbles و Once Upon a Tower را برای تجربه به‌صورت آفلاین پیشنهاد می‌کنیم. البته این بازی ها لزوما دخترانه نیستن و پسرها هم از تجربه آن‌‌ها لذت می‌برند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده