// دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸

معرفی بازی Clash Mini | جنگ رودر‌رو در دنیای کلش اف کلنز

بازی Clash Mini جدیدترین بازی از استودیوی سوپرسل است که باید بهترین استراتژی را در جهت شکست دادن بازیکن مقابل پیاده کنید.

تقریبا تمام کسانی که بازی‌های موبایل را دنبال می‌کنند با بازی کلش اف کلنز آشنا هستند؛ بازی‌ای که به‌دلیل گیم‌پلی اعتیادآور مدت طولانی مورد توجه بازیکنان بود. موفقیت مجموعه بازی‌های کلش بعد از مدت‌ها باعث شد تا سوپرسل با ایده‌هایی جدید به‌دنبال عرضه بازی‌های الهام گرفته از شخصیت‌های Clash of Clans باشد. اکنون بعد از معرفی بازی Clash Quest در زومجی در معرفی پیش‌رو از بازی کلش مینی برای شما گفته‌ایم.


بازی کلش مینی

در حالت Rumbel که به‌شدت جذاب و پرهیجان است شما وارد یک تورنمنت می‌شوید. در هر تورنمنت نهایتا ۸ بازیکن حضور دارند و در دو گروه چهار نفره قرار می‌گیرند و پس از مشخص شدن دو بازیکن برتر هر گروه وارد بخش حذفی می‌شوند

کلش مینی همانند اکثر بازی‌های رقابتی موبایلی با یک بخش آموزشی آغاز می‌شود و تکنیک‌ها و نکات اصلی بازی را به طول کامل نمایش می‌دهد که در حین آموزش یک رقابت را پیش خواهید برد. بازی به این صورت است که در هر مسابقه باید بازیکن مقابل را در سه نوبت شکست دهید. نحوه مسابقه به این شکل است که در هرنوبت مقداری ماده که در بازی با نام Elixir شناخته می‌شود به شما داده می‌شود. باتوجه‌به تعداد اکسیر می‌توانید قهرمان‌های خود را در جدول مسابقه قرار دهید.

زمانی‌که بازی آغاز می‌شود قهرمان‌هایی که در زمین رقابت گذاشته‌اید حمله را شروع می‌کنند. اگر بتوانید در یک نوبت بازیکن مقابل را شکست دهید و قهرمان‌های خود را حفظ کنید می‌توانید در نوبت دوم نیز از همان جایی که قهرمان‌ها قرار دارند بازی را ادامه دهید و با اضافه کردن قهرمان‌های جدید شانس بیشتری را برای پیروزی داشته باشید. شما نمی‌توانید از یک قهرمان در دو جای مختلف استفاده کنید درواقع می‌توانید با انتخاب مجدد همان هیرو، قهرمانی اصلی در زمین مسابقه را ارتقا دهید. هریک از قهرمان‌ها قدرت و قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند که باتوجه‌به استراتژی خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به‌عنوان مثال یکی از قهرمان‌ها از یک نقطه ثابت شروع به پرتاب تیر می‌کند و قهرمانی دیگر که با کندن زمین سعی در نزدیک شدن با قهرمان‌های دشمن را دارد.

Clash mini در حال حاضر شامل دو حالت مختلف است. در حال Duel دقیقا مشابه توضیحات بالا است که درواقع بخش معمول Clash Mini است. در حالت Rumbel که به‌شدت جذاب و پرهیجان است شما وارد یک تورنمنت می‌شوید. در هر تورنمنت نهایتا ۸ بازیکن حضور دارند و و در دو گروه چهار نفره قرار می‌گیرند و پس از مشخص شدن دو بازیکن برتر هر گروه وارد بخش حذفی می‌شوند. عدم وجود سه بار پیروزی در هر رقابت تنها نکته متفاوت حالت Rumbel با حالت Duel است.

با امتیازاتی که در طول رقابت‌ها به‌دست می‌آورید می‌توانید قهرمان‌های قدرتمندتری را خریداری کنید که در مسابقات به‌شدت کاربردی می‌شوند. بخش Trophy Road میزان پیشرفت شما را نشان می‌دهد که با ورود به آن و با توجه میزان پیشرفتی که داشته‌اید، آیتم‌هایی را به‌عنوان جایزه به شما می‌دهد. مانند دیگر بازی‌های Clash می‌توانید کلن خود را بسازید یا اینکه عضو کلن‌های دیگر شوید که این بخش جذابیت‌های خاص خود را دارد.

بازی طراحی گرافیکی جذاب و پرزرق و برقی دارد که می‌تواند به‌راحتی مخاطب را جذب خود کند اما در مجموع طراحی گرافیکی بازی تغییر چشم‌گیری را نسبت به دیگر آثار این استودیو ندارد. موسیقی و افکت‌های صوتی بازی همچنان شاد و پرهیجان است و حس و حال خوبی در حین مبارزه به شما دست می‌دهد. در مجموع اگر از طرفداران قدیمی استودیوی سوپرسل هستید یا می‌خواهید برای اولین برای به سراغ بازی‌های این استودیو بروید قطعا از تجربه بازی Clash Mini لذت خواهید برد.

بازی Clash Mini در حال حاضر برای اندروید و آیفون در دسترس است. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود کنید و از تجربه جدیدترین بازی استودیوی سوپرسل لذت ببرید.

آموزش دانلود بازی کلش مینی

بازی کلش مینی در حال حاضر در چند کشور از جمله کشور سوئد به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. برای تجربه بازی ابتدا باید با نرم‌افزار تغییر آی‌پی به آی‌پی کشور سوئد متصل شوید. سپس ازطریق تنظیمات گوشی وارد بخش App شوید و با پیدا کردن نرم‌ا‌فزار گوگل پلی اقدام به Clear Cash کنید. سپس درحالی‌که به آی‌پی سوئد متصل هستید نرم‌افزار گوگل پلی را باز کنید و در جستجوی بالا Clash Mini را جست‌وجو کنید. اگر نرم‌افزار نمایش داده شد، مراحل را به‌درستی انجام داده‌اید. اکنون می‌توانید از تجربه بازی لذت ببرید.

دانلود بازی Clash Mini


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده