نویسنده: سیدرضا نصری
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۹

بهترین بازی های نقش آفرینی اندروید 2024

در این مقاله از سری مفاله های بهترین بازی های اندروید، به سراغ بازی‌های نقش آفرینی رفته‌ایم و تعدادی از بهترین آثار منتشر شده در این ژانر پر طرفدار را معرفی کرده‌ایم.

شاید اگر چند سال پیش، به طرفداران سبک نقش آفرینی که احتمالا تجربه‌ی بازی‌های بزرگ و با کیفیتی مانند اسکایریم و دیگر آثار این ژانر اصیل و پر ریشه را داشته‌اند، پیشنهاد تجربه‌ی اثری در این سبک و در پلتفرم موبایل را می‌دادیم، چندان مورد استقبال قرار نمی‌گرفت.

اما امروزه پلتفرم موبایل با وجود پیشرفت‌های حاصل شده و پتناسیل بالایی که دارد، بیش‌ازپیش مورد توجه‌ی شرکت‌های بازی‌سازی قرار گرفته و همین امر سبب شده است تا نه‌تنها در سبک نقش آفرینی، بلکه در انواع و اقسام ژانر‌ها شاهد انتشار آثار باکیفیت یا پورت شده بسیار خوبی از سوی استودیو‌های محبوب و شناخته شده باشیم. به‌عنوان مثال Genshin Impact که یکی از بازی های خوب نقش آفرینی در چند سال اخیر است که پس از انتشار برای پلتفرم اندروید توانست موفقیت بزرگی را کسب و نظر بازیکنان بسیاری را به خود جلب کند.

با وجود چنین آثار با کیفیتی که تعداد آن‌ها نیز اصلا کم نیست و حتی روزبه‌روز در حال افزایش است، دیگر به‌راحتی می‌توان بازی‌های خوب و با کیفیتی را حتی به بازیکنان سخت پسند RPG هم پبشنهاد کرد. درنهایت اگر شما نیر طرفدار بازی‌های نقش آفرینی هستید و به‌دنبال تجربه‌ی ایده‌آلی در موبایل می‌گردید، در ادامه‌ همراه زومجی باشید تا درکنار هم نگاهی بر تعدادی از بهترین‌های این سبک پر طرفدار داشته باشیم.


بازی های نقش آفرینی اندروید 2024

بازی موبایل Devil May Cry: Peak of Combat

۳۵- بازی Devil May Cry: Peak of Combat | دویل می کرای 

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: nebulajoy
  • قیمت: رایگان

انتشار بازی Devil May Cry: Peak of Combat روی اندروید باعث شد تا طرفداران سبک هک اند اسلش، بالاخره فرصت تجربه‌ی نسخه‌ی با کیفیتی از سری بازی‌ محبوب دویل می کرای را روی پلتفرم موبایل داشته باشند. بازی اندروید Devil May Cry: Peak of Combat یک تجربه‌ی کاملا آنلاین محسوب می‌شود که در طی آن بازیکن می‌تواند در کنار پیش برد روند داستانی، به انجام ماموریت‌های فرعی یا رویداد‌های مختلف نیز بپردازد.

بازی از گرافیک واقعا خوبی برخوردار است و در گوشی‌های قدرتمند، جزئیات گرافیکی زیبایی را به تصویر می‌کشد. همچنین بازی Devil May Cry: Peak of Combat مانند نسخه‌های کنسولی از گیم‌پلی سرگرم کننده و اعتیادآوری بهره می‌برد و به خوبی می‌تواند طرفداران بازی‌های هک اند اسلش و نقش آفرینی را تا مدت‌ها درگیر خود کند. بنابراین اگر به دنبال یک نسخه‌ی با کیفیت از مجموعه‌ی دیویل می کرای روی موبایل می‌گردید، به هیچ‌وجه نباید تجربه‌ی Devil May Cry: Peak of Combat را از دست بدهید.

دانلود بازی Devil May Cry: Peak of Combat برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Harry Potter: Magic Awakened

۳۴- بازی Harry Potter: Magic Awakened | هری پاتر

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن استراتژی
  • استودیو: Warner Bros. International Enterprises
  • قیمت: رایگان

جهان جذاب و روایت‌های شنیدنی ماجراجویی‌های هری پاتر می‌تواند هر علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی را مجذوب خود کند. بازی Harry Potter: Magic Awakened از جمله عناوین خوش ساخت و جذابی شمرده می‌شود که به زیبایی دنیای هری پاتر را در پلتفرم موبایل به تصویر می‌کشد. درواقع بازی Harry Potter: Magic Awakened این امکان را فراهم می‌کند تا بازیکن به صورت آزادانه در مدرسه‌ی هاگوارتز به گشت و گذار بپردازد و حتی وارد محیط‌های اطراف یا شهری شود.

از ابتدای بازی، گیمر در نقش یک دانش‌آموز سال اولی وارد مدرسه‌ی هاگوارتز می‌شود و شروع به یادگیری مباحث مختلف در علم جادو می‌کند. Harry Potter: Magic Awakened در زمینه‌ی شخصی سازی هم دست بازیکن را حسابی باز می‌گذارد و اجازه می‌دهد تا علاوه‌بر ظاهر کاراکتر، رنگ و نوع بسیاری از تجهیزات را نیز شخصی سازی کند. همچنین مسابقاتی در روند بازی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با استفاده از جادو‌های متنوع، با یک‌دیگر دوئل کنند و با کسب پیروزی، رتبه‌ی خود را افزایش دهند. به طور کلی بازی Harry Potter: Magic Awakened می‌تواند تجربه‌ی واقعا جذابی را برای طرفداران دنیای هری پاتر رقم بزند.

دانلود بازی Harry Potter: Magic Awakened برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Undawn

۳۳- بازی Undown | آنداون

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: Level Infinite
  • قیمت: رایگان

استودیو با سابقه‌ی Level Infinite با ساخت بازی Undown یک اثر با کیفیت و جذاب را در سبک نقش آفرینی و بقا خلق کرده است. Undown بازیکن را وارد دنیای آخرالزمانی خود می‌کند تا برای بقا با زامبی‌ها و انواع موجودات عجیب و غریب مبارزه کند. بازی دنیای وسیعی را مقابل گیمر قرار می‌دهد که منابع مختلف، تجهیزات و البته دشمنان قدرتمندی را در خود جای داده است.

در روند بازی Undown بازیکنان باید تمام تلاش خود را برای کسب منابع در جهت ارتقا تجهیزات کمپ خود به کار بگیرند تا در مقابل انواع تهدید‌ها ایمن بمانند. همچنین بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های بازی را با دوستان خود انجام دهند و به پیشرفت یک‌دیگر کمک کنند. بازی اندروید Undown از لحاظ گرافیک نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و جلوه‌های بصری زیبایی را به تصویر می‌کشد. اگر به آثار نقش آفرینی زامبی محور علاقه دارید، بازی Undown انتخاب مناسبی برای شما شمرده می‌شود.

دانلود بازی Undown برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


کاور بازی Honkai: Star Rail

۳۲- بازی Honkai: Star Rail | هانکای

  • سبک: نقش آفرینی، ماجراجویی
  • استودیو: COGNOSPHERE PTE. LTD
  • قیمت: رایگان

استودیو miHoYo Limited با ساخت و عرضه‌ی بازی Genshin Impact حسابی مورد توجه قرار گرفت و جایگاه ویژه‌ای در میان بازیکنان پلتفرم اندروید کسب کرد. حال بازی Honkai: Star Rail نیز که به نوعی ادامه دهنده‌ی این مسیر موفق محسوب می‌شود، توانسته است تا مانند Genshin Impact در کنار بهترین بازی‌های نقش آفرینی موبایل قرار بگیرد.

Honkai: Star Rail یک بازی آنلاین است که داستان زیبایی را روایت می‌کند و رویداد‌های متنوعی را هم مقابل گیمر قرار می‌دهد. همچنین بازی Honkai: Star Rail در زمینه‌ی گیم‌پلی، بسیار به بازی Genshin Impact شباهت دارد و تجربه‌ی با کیفیتی را برای گیمر به وجود می‌آورد. در هر حال، بازی Honkai: Star Rail با گرافیک زیبا و گیم‌پلی بسیار جذابی که ارائه می‌کند، نه تنها علاقه‌مندان به سبک نقش آفرینی بلکه می‌تواند برای سایر بازیکنان هم جذاب واقع شود. بنابراین اگه از موبایل قدرتمند یا میان‌رده برخوردار هستید، به هیچ‌وجه در تجربه‌ی Honkai: Star Rail تردید نکنید.

دانلود بازی Honkai: Star Rail برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Angry Birds Epic RPG

۳۱- بازی Angry Birds Epic RPG | انگری بردز اپیک

  • سبک: نقش آفرینی، تفننی
  • استودیو: Rovio Entertainment Corporation
  • قیمت: رایگان

وقتی صحبت از پرندگان خشمگین می‌شود، به‌طور معمول همگی بازی‌های کلاسیک این مجموعه‌ی را به خاطر می‌آوریم. بازی‌های جذاب و خاطره انگیزی که در پرتاب پرندگان مختلف به سمت خوک‌های سبز خلاصه می‌شد. حال در بازی Angry Birds Epic RPG نیز همان کاراکترهای دوست داشتنی از گروه‌های پرندگان و خوک‌ها حضور دارند. اما این‌بار سبک بازی کاملا متفاوت است و مراحل آن نیز در ژانر نقش آفرینی و در قالب نبرد‌های نوبتی دنبال می‌شود.

Angry Birds Epic RPG دارای گرافیک HD است و صداگذاری آن مانند دیگر آثار سری انگری بردز، تجربه‌ی شنیداری جذابی را به وجود می‌آورد. همچنین بازی علاوه‌بر شخصیت‌های آشنای نسخه‌های اصلی Angry Birds کاراکتر‌های تازه‌ای را نیز به بازیکنان معرفی می‌کند. بازی اندروید Angry Birds Epic RPG یکی از محبوب‌ترین آثار ژانر نقش آفرینی محسوب می‌شود و توانایی بالایی در سرگرم کردن مخاطبان خود دارد.

دانلود بازی Angry Birds Epic RPG برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Battle Chasers: Nightwar

۳۰- بازی Battle Chasers: Nightwar | بتل چیرس نایت وار

  • سبک: نقش آفرینی، تفننی
  • استودیو: HandyGames
  • قیمت: ۹.۹۹ دلار

Battle Chasers: Nightwar روایتگر داستان دختری به نام Gully که باید به‌دنبال پدر گم شده‌ی خودش بگردد و البته قدم در یک ماجراجویی بزرگ بگذارد. بازی در زمینه‌ی داستان، عملکرد خوبی دارد و یک روایت پر پیچ‌ و خم را درکنار یک‌ موسیقی متن جذاب، تقدیم مخاطبان خودش می‌کند.

البته باید به جهان فوق‌العاده‌ی Battle Chasers: Nightwar و اتمسفر حاکم بر آن نیز اشاره کرد که باعث تاثیر گذاری هرچه بیشتر داستان شده است. بازیکن می‌تواند در جهان بازی به گشت‌و‌گذار مشفول شود و علاوه‌بر پیش برد خط داستانی، دشمنان مختلفی را نیز در قالب نبرد‌های نوبتی از بین ببرد. بازی Battle Chasers: Nightwar در ابتدا برای کنسول‌ها و درنهایت با همان کیفیت بی‌نظیر برای پلتفرم اندروید نیز عرضه شده است. اگر به آثار نوبتی داستان محور در ژانر نقش آفرینی علاقه دارید، احتمالا از ماجراجویی در دنیای Battle Chasers: Nightwar بسیار لذت خواهید برد.

دانلود بازی Battle Chasers: Nightwar برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Darkness Rises

۲۹- بازی Darkness Rises | دارکنس رایزز

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: NEXON Company
  • قیمت: رایگان

Darkness Rises یک بازی آنلاین چند نفره است که بازیکنان را با خود وارد دنیایی غرق شده در جنگ و هرج‌و‌مرج می‌کند. در ابتدای بازی، گیمر باید از میان کلاس‌های مختلف، کاراکتر خود را انتخاب و شخصی‌سازی کند و درنهایت وارد جهان بازی شود. دنیای Darkness Rises پر شده از چالش‌ها و رویداد‌های مختلفی که می‌توانند شما را هربار به نحوی سرگرم کنند.

Darkness Rises دارای حالت‌های مختلفی از PVP و PVE است. همچنین بازی از باس‌های متنوعی بهره می‌برد که هر یک از آن، به‌خصوص در سطوح بالا‌تر، می‌توانند نبرد‌های نفس گیر و پر از چالشی را برای شما رقم بزنند. Darkness Rises یکی از بهترین بازی نقش آفرینی آنلاین در اندروید است که می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای طرفداران این سبک محسوب شود. بازی اندروید Darkness Rises به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس است.

دانلود بازی Darkness Rises برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Ticket to Earth

۲۸- بازی Ticket to Earth |تیکت تو ارث

  • سبک: نقش آفرینی، فکری
  • استودیو: Robot Circus
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

سیاره‌ای در دوردست‌ها که جامعه‌ای از انسان‌ها در حال زندگی در آن هستند، مورد تهاجم قرار می‌گیرد و درحال نابودی است. حال در روند بازی Ticket to Earth شما باید با کنترل گروهی از مردم و هدایت آن‌ها در یک جنگ حماسی، در مقابل گروه‌های مختلفی از دشمنان ایستادگی کنید.

بازی Ticket to Earth به‌صورت آفلاین اجرا می‌شود و علاوه‌بر یک داستان زیبا، گیم‌پلی درگیر کننده و چالش‌برانگیزی را نیز شامل می‌شود. روند بازی به‌صورت نوبتی است و بازیکن باید با استفاده از تاکتیک‌های مناسب و حرکات برنامه‌ریزی شده، دشمنان خود را شکست دهد. Ticket to Earth تا به این لحظه موفق شده است که بازخورد‌های بسیار خوبی را کسب کند و یکی از بهترین بازی‌های فکری و نقش آفرینی شمرده شود. اگر به آثار RPG پازل محور علاقه دارید، به هیچ‌وجه نباید تجربه Ticket to Earth را در اندروید از دست بدهید.

دانلود بازی Ticket to Earth برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Oceanhorn

۲۷- بازی Oceanhorn | اوشنهورن

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: FDG Entertainment GmbH & Co.KG
  • قیمت: رایگان

داستان Oceanhorn از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی بازی پس از بیدار شدن از خواب، متوجه می‌شود که پدر‌ او ناپدید شده و تنها یک دفترچه از او باقی مانده است. از این پس، شما باید با در دست گرفتن کنترل کاراکتر اصلی، قدم در یک ماجراجویی خطرناک و مرموز بگذارید.

بازی Oceanhorn دنیای زیبا و پر رمز و رازی را مقابل بازیکن قرار می‌دهد. دنیایی که درکنار زیبایی و طبیعت آرامش بخش خود، پر شده از هیولاها و تله‌های مختلفی که انتظار شما را می‌کشند. Oceanhorn از گیم‌پلی بسیار خوبی بهره می‌برد و می‌تواند تجربه‌ی منحصربه‌فردی را برای مخاطبان خود رقم بزند. بازی اندروید Oceanhorn به‌صورت رایگان عرضه شده است؛ اما تنها بخش کوچکی از بازی قابل انجام است و برای دسترسی به تمام مراحل، حتما باید نسخه‌ی کامل آن را خریداری کنید.

دانلود بازی Oceanhorn برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید MARVEL Future Revolution

۲۶- بازی MARVEL Future Revolution | مارول فیوچر رولوشن

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: Netmarble
  • قیمت: رایگان

در ابتدا باید گفت که MARVEL Future Revolution ساخته‌ی استودیو Netmarble در حال حاضر یکی از گرافیکی ترین بازی‌های منتشر شرده برای اندروید شمرده می‌شود که هم در بخش کات سین‌ها و هم در روند اصلی بازی، تصاویر پر جزئیات و زیبایی را در حد آثار با کیفیت کنسولی به تصویر می‌کشد.

همان‌طور‌ که از نام بازی کاملا مشخص است، MARVEL Future Revolution در دنیایی کمیکی و سینمایی مارول جریان دارد و همزمان با رویداد‌های آن نیز به‌روزرسانی می‌شود. در روند بازی شما می‌توانید از میان کلاس‌های مختلف که هر یک شامل کاراکتر‌های محبوبی مانند مرد عنکبوتی، مرد آهنی و سایر شخصیت‌های شناخته شده‌ی این دنیای محبوب می‌شود، کاراکتر خود را انتخاب و درکنار سایر بازیکنان سرار جهان، در رویداد‌های مختلف شرکت کنید.

اگر به دنیای سینمایی مارول علاقه دارید و از یک موبایل قدرتمند نیز بهره می‌برید، احتمالا بازی MARVEL Future Revolution می‌تواند شما را حسابی محذوب خودش کند. بازی اندروید MARVEL Future Revolution رایگان است و به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود.

دانلود بازی MARVEL Future Revolution برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Baldur's Gate II

۲۵- بازی Baldur's Gate II |بالدور گیت

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: Beamdog
  • قیمت: ۹.۹۹ دلار

Baldur's Gate II یک بازی عالی در سبک نقش آفرینی است که حال و هوای آثار RPG کلاسیک را زنده می‌کند. بازی دارای داستان درگیر کننده‌ای است که قرار است شما را با بیش از ۶۰ ساعت محتوای جذاب درگیر خود کند. درواقع مهم‌ترین ویژگی Baldur's Gate II نیز شامل گیم‌پلی پر محتوای آن می‌شود که توانایی بالایی در سرگرم کردن مخاطبان خود دارد.

Baldur's Gate II دنیای بزرگی را پیش رویتان قرار می‌دهد که اتمسفر تاریکی بر آن حکم فرمانی می‌کند. دنیایی که پر شده از انواع و اقسام موجودات اهرمینی مختلف که هر یک با توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود، قصد دارند تا به نحوی مقابل شما ایستادگی کنند. اگر گرافیک برای شما اولویت بالایی ندارد، احتمالا بازی Baldur's Gate II به یکی از بهترین تجربه‌هایتان در سبک نقش آفرینی تبدیل می‌شود. بازی Baldur's Gate II هم‌اکنون با قیمت ۹.۹۹ دلار در پلی‌استور در دسترس است.

دانلود بازی Baldur's Gate II برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Dragon Raja

۲۴- بازی Dragon Raja |دراگون راجا

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: Archosaur Games
  • قیمت: رایگان

در روزگاری، گروهی از انسان‌هایی که توانایی بالایی در مبارزه داشتند و به‌نوعی قهرمان محسوب می‌شدند، مقابل تهدید بزرگی که به‌عنوان ارباب اژدها نام برده می‌شد، ایستادگی کردند و سرزمین خود را نجات دادند. حال دوباره ارباب اژدها بازگشته و قهرمان‌ها باید یک بار دیگر متحد شوند.

بازی اندروید Dragon Raja یک تجربه‌ی کاملا آنلاین است که علاوه‌بر یک داستان هیجان‌انگیز، از حالت‌ها و رویداد‌های مختلف دیگری نیز بهره می‌برد. همچنین باید اشاره کرد که بازی از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده می‌کند که پیش از این در بسیاری از آثار کنسولی نسل هشتمی نیز به کار رفته است. حال استفاده از چنین گرافیکی باعث شده است تا اگر از موبایل قدرتمندی بهره می‌برید، حس کنید تا درحال انجام یک بازی کنسولی هستید.

درنهایت باید گفت که دراگون راجا در زمینه‌ی گیم‌پلی عملکرد خوبی دارد و می‌تواند تجربه‌ی بسیار ایده‌آلی را از یک بازی نقش آفرینی در موبایل ارائه کند. بازی Dragon Raja به‌صورت رایگان برای اندروید عرضه شده است.

دانلود بازی Dragon Raja برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Punishing: Gray Raven

۲۳- بازی Punishing: Gray Raven |پانیشینگ

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: KURO TECHNOLOGY (HONG KONG) CO., LIMITED
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Punishing: Gray Raven روایتگر آینده‌ای شوم برای انسان‌ها است. آینده‌ای که در آن نسل بشر به‌دلیل سلطه‌ی موجودات بی‌گانه تغریبا روبه انقراض است. دراین‌میان، گروهی از انسان‌ها که همچنان درحال مقاومت هستند، قصد دارند تا سرزمین خود را دوباره پس بگیرند و هر آنچه که از نسل بشریت باقی مانده را نجات دهند.

بازی Punishing: Gray Raven داری گرافیک بسیار خوبی است و محیط‌های زیبایی را به تصویر می‌کشد. همچنین بازی گیم‌پلی روان سرگرم کننده‌ای را ارائه می‌کند و مراحل هیجان‌انگیزی و متنوعی را مقایل بازیکن قرار می‌هد. اگر به آثار انیمه‌ای و سبک نقش آفرینی علاقه دارید، بازی اندروید Punishing: Gray Raven یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود.

دانلود بازی Punishing: Gray Raven برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید NieR Re[in]carnation

۲۲- بازی NieR Re[in]carnation |نیر رینکارنشن

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: SQUARE ENIX Co.,Ltd
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید NieR Re[in]carnation گیمر را در نقش دختری قرار می‌دهد که به طرز عجیبی به مکانی به نام قفس منتقل شده است و پس از مدتی در آن بیدار می‌شود. مکانی که از آن هیچ آگاهی ندارد و حال باید با راهنمایی شخصت مرموزی به نام ماما، سعی کند تا سر از راز‌های اطراف خود در آورد و درنهایت خود را نجات دهد.

بازی NieR Re[in]carnation توسط استودیوی شناخته شده‌ی SQUARE ENIX Co.,Ltd ساخت و عرضه شده است و از نظر گرافیکی در سطح بالایی قرار دارد. به‌خصوص طراحی محیط‌ها و نورپردازی‌ها به خوبی انجام شده‌ و باعث خلق تصاویر زیبایی شده‌اند. بازی NieR Re[in]carnation یک انتخاب عالی برای طرفداران سبک نقش آفرینی محسوب می‌شود و می‌تواند ساعت‌ها بازیکن را سرگرم مراحل و داستان جذاب خودش کند. بازی اندروید NieR Re[in]carnation به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی NieR Re[in]carnation برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Botworld Adventure

۲۱- بازی Botworld Adventure | بات ولرد ادونچر

  • سبک: نقش آفرینی، ماجراجویی
  • استودیو: Featherweight
  • قیمت: رایگان

بازی Botworld Adventure در دنیایی فانتزی و خوش آب و رنگی جریان دارد که جامعه‌ی وسیعی از ربات‌ها در آن زندگی می‌کنند. دراین‌میان شخصیت اصلی بازی نیز که توانایی مسلط شدن بر ربات‌ها را دارد، قدم در یک ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌گذارد تا انواع و اقسام ربات‌ها را به کنترل خود در آورد.

بازی Botworld Adventure داستان خوبی دارد و از گیم‌پلی روان و سرگرم کننده‌ای بهره می‌برد‌. همچنین بازی گیمر را در جهان رنگارنگ و کارتونی خود رها می‌کند تا علاوه‌بر خط داستانی اصلی، بتواند به مبارزه‌ی آزادانه با سایر ربات‌ها مشغول شود و به تعداد ربات‌های خود بیفزاید. بازی Botworld Adventure تا به این لحظه واکنش‌های بسیار خوبی از سوی بازیکنان خود کسب کرده است که نشان از کیفت بالای این اثر می‌دهد. بنابراین اگر به‌دنبال یک بازی با کیفیت نقش آفرینی با حال و هوای کارتونی می‌گردید، Botworld Adventure می‌تواند شما را تا مدت‌ها سرگرم گیم‌پلی جذاب خودش کند.

دانلود بازی Botworld Adventure برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Cyberika: Action Cyberpunk RPG

۲۰- بازی Cyberika: Action Cyberpunk RPG | سایبریکا

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: Brickworks Games
  • قیمت: رایگان

احتمالا در وهله‌ی اول با دیدن اسم Cyberika: Action Cyberpunk RPG و تصاویر مربوط‌به آن، بازی شناخته شده‌ی cyberpunk 2077 در یاد و ذهن شما زنده شود. البته سازندگان Cyberika هم احتمالا چنین قصدی داشته‌اند و چندان سعی در پنهان کردن این الهام گرفتن‌ها و شباهت نکرده‌اند و از همین رو می‌توان موارد بسیاری را از این دست در بازی مشاهده کرد.

بازی قصد دارد تا پیش از هر رویداد و چالشی، شما را درگیر داستان هیجان‌انگیز خود کند. داستان بازی شما را با خود به خیابان‌ها و کوچه‌های شهر Bradbury Complex می‌برد و درگیر ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و پر زد و خورد با گروه‌های مختلف مافیایی می‌کند. بازی اندروید Cyberika به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود و بخش چند نفره‌ی آن نیز به مرور زمان، محتوای بیشتری را ارائه می‌کند. Cyberika: Action Cyberpunk RPG یک بازی عالی برای طرفداران سبک نقش آفرینی محسوب می‌شود و می‌تواند تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را به شما ارائه کند.

دانلود بازی Cyberika: Action Cyberpunk RPG برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Eternium

۱۹- بازی Eternium | ایتریوم

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: Making Fun
  • قیمت: رایگان

Eternium یک بازی خوش ساخت در سبک نقش آفرینی است که حال و هوای آثار آرپی‌جی کلاسیک قدیمی را زنده می‌کند. گیم‌پلی بازی بسیار عمیق کار شده است و آیتم‌های متنوع زیادی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. همچنین بازیکن می‌تواند علاوه‌بر انتخاب از میان کلاس‌های مختلف، کاراکتر خود را شخصی‌سازی کند و رفته رفته مهارت‌های آن را نیز ارتقا دهد.

Eternium دارای داستان عمیق و مفصلی است که می‌تواند بازیکن را تا انتهای بازی درگیر خود کند. همچنین بازی درکنار بخش آفلاین و داستانی، از رویدادهای مختلف آنلاین نیز بهره می‌برد. اگر به‌دنبال یک تجریه‌ی مشابه آثار کلاسیک سبک نقش آفرینی هستید، Eternium می‌تواند شما را حسابی درگیر خود کند. بازی اندروید Eternium هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Eternium برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید فاینال فانتزی 7

۱۸- بازی FFVII The First Soldier | فاینال فانتزی 7

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: SQUARE ENIX Co.,Ltd
  • قیمت: رایگان

اگر دنبال کننده‌ی بازی‌های کنسول‌ها یا کامپیوتر باشید، احتمالا بازی فاینال فانتزی را تجربه یا حداقل نام‌ آن را شنیده‌اید. فاینال فانتزی یکی از مشهور‌ترین و باکیفیت‌ترین سری بازی‌های نقش آفرینی تاریخ ویدیو گیم محسوب می‌شود که در نسخه‌های مختلف و در طی سال‌ها واکنش‌های مثبت بسیاری را معطوف به خود کرده است‌.

استودیو SQUARE ENIX با عرضه FFVII The First Soldier برای اندروید، دنیای جذاب و زیبای فاینال فانتزی را در قالب یک بازی چند نفره و آنلاین، وارد پلتفرم موبایل می‌کند. FFVII The First Soldier دارای گیم‌پلی جذاب و درگیر کننده‌ای است و رویداد‌های چند نفره‌ی هیجان‌انگیزی را خلق می‌کند. همچنین گرافیک عالی بازی نیز از دیگر نقاط قوت این نسخه از مجموعه‌ی فاینال فانتزی محسوب می‌شود. اگر به سبک نقش آفرینی و به‌خصوص سری آثار فاینال فانتزی علاقه دارید، بازی اندروید FFVII The First Soldier می‌تواند تجربه‌ی لذت بخشی را برای شما رقم بزند.

دانلود بازی FFVII The First Soldier برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید LifeAfter

۱۷- بازی LifeAfter | لایف افتر

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: NetEase Games
  • قیمت: رایگان

بازی‌‌ LifeAfter ساخته‌ی استودیو شناخته شده‌ی NetEase Games یکی از پر‌ جزئیات‌ترین آثار سبک بقا محسوب می‌شود که گیم‌پلی بسیار درگیر کننده و پر محتوایی را ارائه می‌کند. در روند بازی لایف افتر بازیکنان باید سعی کنند تا در یک جهان آخرالزمانی پر شده از زامبی، زنده بمانند. حال در این راه پر فراز و نشیب، گیمر می‌تواند با دوستان یا سایر بازیکنان نیز همکاری کند تا به روند پیشرفت خود سرعت ببخشد.

بازی LifeAfter دارای یک جهان وسیع و پر جزئیات است که آیتم‌های بی‌شماری را در خود جای داده است. آیتم‌هایی که می‌توان با استفاده از آن‌ها، انواع و اقسام سلاح‌ها و تجیهزات مورد نیاز برای مبارزه با زامبی‌ها و بقا خود ایجاد کرد. همچنین LifeAfter از یک سیستم شخصی‌سازی عمیق نیز بهره می‌برد و دست بازیکنان را در بسیاری از بخش‌ها از جمله انتخاب شخصیت، باز می‌گذارد. بازی اندروید LifeAfter با گیم‌پلی درگیر کننده و گرافیک عالی خود، می‌تواند یک تجربه‌ی بقا محور و نقش آفرینی با کیفیت را برای مخاطبان خود خلق کند.

دانلود بازی LifeAfter برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Cat Quest

۱۶- بازی Cat Quest | کت کوئست

  • سبک: نقش آفرینی، تفننی
  • استودیو: The Gentlebros
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

بازی اندروید Cat Quest شما را در نقش یک گربه‌ی دوست داشتنی قرار می‌دهد تا یک داستان حماسی و هیجان‌انگیزی را آغاز کنید. Cat Quest درواقع به‌صورت آفلاین اجرا می‌شود و بیش از ۶۰‌ مرحله را پیش‌رویتان قرار می‌دهد. بازی علاوه‌بر مراحل اصلی، دارای مأموریت‌ها و فعالیت‌های جانبی بسیاری است که بازیکن می‌تواند با انجام آن‌ها، پاداش خوبی دریافت کند.

همچنین شما می‌توانید با گشت‌و‌گذار در محیط و پیدا کردن آیتم‌های با ارزش، از سلاح‌های متنوعی بهره ببرید. Cat Quest دارای گرافیک زیبایی است و محیط‌های رنگارنگ و جذابی را به تصویر می‌کشد.

بازی برخلاف ظاهر ساده و کودکانه‌ای که دارد، دارای یک گیم‌پلی عالی و بسیار سرگرم کننده است که برای تمامی رده‌های سنی علاقه‌مند به بازی‌های نقش آفرینی،‌ می‌تواند جذاب و ایده‌آل باشد. بازی Cat Quest با وجود قیمت ۴.۹۹ دلاری خود، بازخورد‌های بسیار خوبی کسب کرده است که نشان از کیفیت بالای این اثر جذاب می‌دهد. Cat Quest یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی است که می‌توانید در اندروید به تجربه‌ی آن بپردازید.

دانلود بازی Cat Quest برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Titan Quest: Legendary Edition

۱۵- بازی Titan Quest: Legendary Edition | تایتان کوئست

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: HandyGames
  • قیمت: ۱۹.۹۹ دلار

بازی Titan Quest: Legendary Edition علاوه‌بر اندروید، برای پی سی و سایر کنسول‌ها نیز منتشر شده است و جزو بازی‌های با کیفیت و خوش‌ساخت ژانر نقش آفرینی محسوب می‌شود. بازی Titan Quest: Legendary Edition تلاش تایتان‌ها برای سلطه بر خدایان و جهان را روایت می‌کند.

حال شما باید در این راه کمک خدایان کنید و مقابل تایتان‌ها و نقشه‌های آن‌ها ایستادگی کنید. همچنین بازی در مکان‌های دیگری مانند سرزمین‌های نورث و آتلانتیس نیز جریان دارد. Titan Quest: Legendary Edition دارای گیم‌پلی بسیار باکیفتی است و تجربه‌ی عمیقی را از سبک نفش آفرینی ارائه می‌کند. اگر به‌دنبال یک بازی حرفه‌ای و پر جزئیات در سبک نقش‌آفرینی هستید، Titan Quest: Legendary Edition می‌تواند تا مدت‌های طولانی شما را سرگم گیم‌پلی و داستان زیبای خود کند.

دانلود بازی Titan Quest: Legendary Edition برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Doom & Destiny Advanced

۱۴- بازی Doom & Destiny Advanced | دوم اند دستینی ادونسد

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: Heartbit Interactive Srl
  • قیمت: ۰.۹۹ دلار

بازی اندروید Doom & Destiny Advanced ساخته‌ی استودیو Heartbit Interactive Srl یک اثر خوش ساخت در سبک نقش آفرینی است که تجربه‌ای جذاب و با کیفیتی را در دنیای فانتزی خود به وجود می‌آورد. Doom & Destiny Advanced از داستان خوبی بهره می‌برد و شما را با بیش از ده شخصیت جذاب و دوست داشتنی همراه می‌کند.

بازی دارای یک دنیای وسیع و زیبا است. دنیایی که در آن می‌توان مکان‌های جدید بی‌شماری را کشف کرد و انواع و اقسام دشمنان مختلف را شکست داد. بازی Doom & Destiny Advanced تاکنون موفق شده است که واکنش‌های خوبی را از سوی بازیکنان خود کسب کند و درکنار بهترین آثار نقش آفرینی اندروید قرار بگیرد. بازی اندروید Doom & Destiny Advanced در حال حاضر با قیمت ۰.۹۹ دلار در پلی‌استور به فروش می‌رسد.

دانلود بازی Doom & Destiny Advanced برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Dragon Quest

۱۳- بازی Dragon Quest Series | دراگون کوئست

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: SQUARE ENIX Co.,Ltd
  • قیمت: ۱۹.۹۹ دلار

استودیو SQUARE ENIX با آثار درخشانی که در کارنامه‌ی خود دارد، ثابت کرده است می‌تواند بازی‌های بسیار با کیفیتی را خلق کند. سری بازی Dragon Quest یکی دیگر از مجوعه آثاری است که این استودیو شناخته شده در سبک نقش آفرینی برای اندروید عرضه کرده است. بازی تاکنون دارای ۸ نسخه است که هر یک می‌تواند تجربه‌ی بسیار جذابی را برایتان رقم بزند.

بازی در آخرین نسخه‌ی خود، یعنی دراگون کوئست ۸ شما را همراه‌با کارکتر‌های دوست داشتنی خود، وارد یک ماجراجویی طولانی و البته سرگرم کننده می‌کند. همچنین بازی علاوه‌بر خط داستانی اصلی، دارای مأموریت‌ها و رویداد‌های مختلفی است که می‌تواند گیمر را ساعت‌ها مشغول خود. نسخه‌ی هشتم از بازی Dragon Quest نسبت به نسخه‌ی پیشین خود، دارای یک سیستم کرفتینگ بسیار وسیع‌تری است و آیتم‌های بسیار بیشتری را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. سری بازی Dragon Quest همگی دارای کیفیت خوبی هستند و می‌توانند تجربه‌ی جذابی را بریتان رقم بزنند. Dragon Quest 8 هم‌اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در پلی‌استور به فروش می‌رسد.

دانلود بازی DRAGON QUEST VIII برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید The Elder Scrolls: Blades

۱۲- بازی The Elder Scrolls: Blades | د الدر اسکرولز

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: Bethesda Softworks LLC
  • قیمت: رایگان

اگر بخواهیم فهرستی از بهترین و تاریخ ساز‌ترین بازی‌های نقش آفرینی ویدیو گیم تهیه کنیم، بدون شک نمی‌توان به سری بازی‌های The Elder Scrolls اشاره‌‌ای نکرد. بازی The Elder Scrolls: Blades ساخته‌ی استودیو Bethesda یکی دیگر از عناوین این مجموعه‌ی بسیار محبوب است که این بار قدم در پلتفرم موبایل گذاشته است.

بازی به‌صورت اول شخص دنبال می‌شود و گیمر نیز می‌تواند به‌راحتی کاراکتر خود را کنترل کند. همچنین بازی دارای یک سیستم شخضی سازی عالی است که دست بازیکن را برای انتخاب بسیازی از جزئیات باز می‌گذارد. بازی دارای گرافیک بسیار خوبی است و در موبایل‌های قدرتمند، می‌تواند مناظر زیبایی را به تصویر بکشد. اگر طرفدار مجموعه‌ی The Elder Scrolls: Blades هستید یا به‌طور کلی به آثار نقش آفرینی علاقه دارید، نباید The Elder Scrolls: Blades و هیچ یک از نسخه‌های این مجموعه‌ی محبوب و با کیفیت را از دست بدهید.

دانلود بازی The Elder Scrolls: Blades برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Guardian Tales

۱۱- بازی Guardian Tales |گاردین تلز

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: Kakao Games Corp
  • قیمت: رایگان

سرزمین Kanterbury که طی سال‌های بسیار در صلح و امنیت غرق شده بود، حال مورد تهاجم یک اهریمن بزرگ قرار گرفته است. بازی Guardian Tales روایتگر تلاش شوالیه‌های شجاعی است که قصد دارند تا از سرزمین خود در مقابل دشمنان بیرحم، محافظت کنند. بازی به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود و علاوه‌بر مراحل اصلی، رقابت‌های چند نفره‌ی PvP را نیز در خود جای داده است.

همچنین Guardian Tales از یک گیم‌پلی بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور بهره می‌برد که به سختی می‌توان آن را رها کرد. بازی دارای بیش از ۵۰ قهرمان و ۱۰۰ سلاح مختلف است؛ هر قهرمان دارای مهارت‌های مختص به خود است و سلاح‌ها نیز هرکدام قابلیت‌هایی را در دسترس شما قرار می‌دهند. به‌طور کلی Guardian Tales یک بازی جذاب و عالی است که می‌تواند با روند ساده و گیم‌پلی بسیار روان خود، یک تجربه‌ی بسیار سرگرم کننده و ایده‌آلی را برای بازیکنان رقم بزند.

دانلود بازی Guardian Tales برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید WitchSpring 4

۱۰- بازی WitchSpring 4 | ویچ اسپرینگ

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: Kiwiwalks Co.,Ltd
  • قیمت: ۵.۴۹ دلار

در روزگاری، ملکه‌ای کوچک به نام Moccamori بر سرزمینی حکومت می‌کند که دارای قدرت‌های جادویی است. Moccamori رویای حکم فرمانی بر تمام سرزمین‌ها و و تسلط کامل بر آن‌ها را دارد، اما برای رسیدن به این رویا، باید قدرت‌های جادویی خود را افزایش دهد و دشمنانی که قصد مقابله با او را دارند شکست دهد.

نسخه‌ی چهارم بازی WitchSpring دارای یک داستان جذاب و شنیدنی است که می‌تواند شما را تا پایان، همراه خود نگه‌دارد. WitchSpring 4 گیم‌پلی بسیار روان و سرگرم کننده‌ای دارد و مکانیزم‌های ساده و در عین حال چالش برانگیزی را در خود جای داده است. بازی اندروید WitchSpring 4 یک عنوان با کیفیت و عالی است که با وجود قیمت ۵.۴۹ دلاری خود، موفق به دریافت واکنش‌های بسیار خوبی از سوی بازیکنان شده است. WitchSpring 4 در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش آفرینی در اندروید محسوب می‌شود که می‌توانید در موبایل اندروید خود تجربه کنید.

دانلود بازی WitchSpring 4 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Grimvalor

۹- بازی Grimvalor | گریم‌والور

  • سبک: نقش آفرینی، پلتفرمر
  • استودیو: Direlight
  • قیمت: رایگان

ماجرای بازی Grimvalor از جایی شروع به آغاز شدن می‌کند که پادشاه سرزمین والاریس طی اتفاقاتی مرموز ناپدید می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا موجودات بیگانه و اهریمنی، به سرزمین والاریس حمله کنند و سعی بر تصاحب آن داشته باشند. در این بین شما باید در نقش قهرمان داستان، علاوه‌بر پیدا کردن پادشاه، در مقابل انواع و اقسام موجودات مختلف، ایستادگی کنید.

Grimvalor به واسطه‌ی گرافیک و صداگذاری عالی خود، اتمسفر گیرایی را بر بازی حکم فرما می‌کند که بسیار با حال و هوای داستان نیز همخوانی دارد. همچنین بازی از گیم‌پلی خوب و چالش برانگیزی بهره می‌برد که ماهر شدن در آن، نیازمند سعی و تلاش بسیار است. بازی اندروید Grimvalor را می‌توانید با استفاده از کنترلر نیز تجربه کنید و ساعت‌ها از داستان زیبا و گیم‌پلی عالی آن لذت ببرید. Grimvalor به‌صورت رایگان عرضه شده است، اما برای تجربه تمام محتوای بخش داستانی، باید نسخه‌ی کامل بازی را خریداری کنید.

دانلود بازی Grimvalor برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Minecraft

۸- بازی Minecraft |ماینکرفت

  • سبک: نقش آفرینی، آرکید
  • استودیو: Mojang
  • قیمت: ۷.۴۹ دلار

استودیو موجانگ با خلق بازی ماینکرفت، محصولی بی‌نظیر و با کیفیتی را به‌وجود آورد تا بازیکنان بتوانند به‌راحتی خلاقیت خود را در آن پیاده‌سازی کنند. جهان بازی Minecraft پتانسیل بالایی در زمینه‌ی ایجاد انواع و اقسام بنا‌ها و آیتم‌های مختلف دارد و دست گیمر را در این زمینه‌ بسیاز باز می‌گذارد.

بازی اندروید ماینکرفت از دو بخش کلی تشکیل شده است. در بخش اول، بازیکن می‌تواند به ساخت و ساز نامحدود بپردازد و هر آنچه در ذهن دارد و در دنیای ماینکرفت ممکن است را پیاه سازی کند. اما در بخش دوم همه چیز متفاوت است. شما باید با حداقل امکاناتی که در اختیار دارید، برای بقا خود تلاش کنید و با کاوش در دنیای بازی، منابع مورد نیاز خورد را برای زنده‌ماندن تأمین کنید. Minecraft یک بازی اثبات شده و محبوب است که اگر از تجربه‌ی آن لذت ببرید، احتمالا دیگر به سختی می‌توانید موبایل خود را کنار بگذارید. بازی اندروید Minecraft هم‌اکنون در پلی‌استور با قیمت ۷.۴۹ در دسترس است.

دانلود بازی Minecraft برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Evoland 2

۷- بازی Evoland 2 | اوولند 2

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: Playdigious
  • قیمت: ۰.۷۰ دلار

Evoland 2 درواقع یک بازی نیست، بلکه چندین بازی در سبک‌های مختلف است که از گرافیک‌های سه‌بعدی، دو بعدی و حتی پیکسلی نیز بهره می‌برد. بازی Evoland 2 سفری به آثار محبوب و شناخته شده‌ی دنیای ویدیو گیم است. سفری عجیب و جذاب به بازی‌هایی مانند سوپرماریو، بمبرمن و دیگر آثار مشهوری که احتمالا همچنان در ذهن خود، آن‌ها را به یاد دارید.

در ابتدای Evoland 2 پیش از هر چیزی، باید شخصیت خود را ایجاد و سپس شروع به ماجراجویی در آثار مختلف کنید. Evoland 2 به خوبی گیم‌پلی و گرافیک بازی‌ها را پیاده‌سازی می‌کند؛ به‌گونه‌ای که گاهی ممکن است فراموش کنید که بازی می‌تواند گیم‌پلی و گرافیک دیگری را هم به شما ارائه کند. اگر به‌دنبال یک بازی متفاوت در سبک نقش آفرینی می‌گردید، Evoland 2 می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما محسوب شود.

دانلود بازی Evoland 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Monster Hunter Stories

۶- بازی Monster Hunter Stories | مانستر هانتر استوریز

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: CAPCOM CO., LTD
  • قیمت: ۱۹.۹۹ دلار

سه دوست به نام‌های Lilia ،Cheval و Hero با پیدا کردن یک تخم اژدها و باز کردن آن، قدم در یک ماجراجویی پر فراز و نشیب می‌گذارند. داستان بازی اندروید Monster Hunter Stories زمانی به اوج خودش می‌رسد که دهکده‌ای که سه دوست در آن زندگی می‌کردند توسط اژدهایی قدرتمند به نام Black Blight تخریب می‌شود. از این پس Hero با تبدیل شدن به یک سوارکار اژدها، به‌دنبال شکار موجودات مختلف و از همه مهم‌تر گرفتن انتقام از Black Blight است.

بازی اندروید Monster Hunter Stories سعی دارد تا داستان عمیق و تاثیرگذاری را روایت کند. گرافیک و صداگذاری‌ها نیز در سطح بالایی قرار دارند و تجربه‌ی بی‌نظیری را در این زمینه ارائه می‌کنند. همچنین با وجود تمرکز بالایی که سازندگان روی داستان سرایی گذاشته‌اند، گیم‌پلی نیز طراحی مناسبی دارد و می‌تواند به خوبی شما را درگیر خود کند. اگر به آثار نقش آفرینی و داستان محور علاقه دارید، به هیچ‌وجه بازی Monster Hunter Stories ساخته‌ی استودیو شناخته شده‌ی کپکام را از دست ندهید.

دانلود بازی Monster Hunter Stories برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Princess Connect! Re:Dive

۵- بازی Princess Connect! Re:Dive | پرنسس کانکت

  • سبک: نقش آفرینی، اکشن
  • استودیو: Cygames, Inc
  • قیمت: رایگان

Princess Connect! Re:Dive یک بازی بسیار موفق در سبک نقش آفرینی است که داستان جذابی را در دل خود جای داده است. بازی با استفاده از کات‌سین‌های زیبا و صداگذاری عالی، به‌گونه‌ای داستان خود را روایت می‌کند که بازیکن تا پایان ماجرا، مجذوب آن باقی بماند.

همچنین Princess Connect! Re:Dive دارای یک گیم‌پلی روان و ساده است. بازیکن به‌راحتی می‌تواند کاراکتر خود را کنترل کند و بدون پیچیدگی خاصی، از قابلیت‌های مختلف آن بهره ببرد. بازی Princess Connect! Re:Dive در کشور‌هایی مانند چین و ژاپن حسابی خوش درخشیده است و جزو بهترین‌های سبک نقش آفرینی محسوب می‌شود. بازی اندروید Princess Connect! Re:Dive به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Princess Connect! Re:D برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


مبارزه با باس در بازی Diablo Immortal

۴- بازی Diablo Immortal

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: ‌بلیزارد اینترتینمنت
  • قیمت: رایگان

سری آثار دیابلو از آن دسته بازی‌های محبوب و خوش ساختی است که طرفداران بسیار پر و پا قرصی دارد و انتشار نسخه‌ای از آن برای اندروید، می‌تواند اتفاقی خوب و مهمی برای بازیکنان پلتفرم موبایل تلقی شود. بازی اندروید Diablo Immortal قرار است تا این‌بار نبرد شیاطین و فرشتگان را دستگاه‌های اندرویدی به تصویر بکشد و یک تجربه‌ی چند نفره‌ی با کیفیت و جذاب را در سبک نقش‌آفرینی خلق کند.

بازی با همان گیم‌پلی آشنای سری دیبابلو، شما را همراه‌با سایر بازیکن به نبرد با انواع و اقسام موجودات اهریمنی دعوت می‌کند و در این راه، باس‌های قدرتمندی را نیز مقابلتان قرار می‌دهد. بازی سیستم شخصی بسیار خوبی دارد و دست شما را برای انتخاب انواع روش‌ها و کلاس‌های مختلف باز می‌گذارد. همچنین Diablo Immortal علاوه‌بر یک گیم‌پلی سرگرم کننده، در زمینه‌ی گرافیک نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و همین امر باعث شده است تا شاهد محیط‌‌های جذاب و اکشن‌های هیجان انگیزی در طول بازی باشیم. درنهایت اگر به‌دنبال یک بازی با کیفیت و شناخته شده در سبک MMO RPG هستید، قطعا Diablo Immortal می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما در اندروید محسوب شود.

دانلود بازی Diablo Immortal برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Soul Knight

۳- بازی Soul Knight | سول نایت

  • سبک: نقش آفرینی، روگ لایک
  • استودیو: ChillyRoom
  • قیمت: رایگان

Soul Knight از آن دست بازی‌هایی است که اگر از سبک و گیم‌پلی آن لذت ببرید، احتمالا دیگر گذر زمان را حس نخواهید کرد. بازی Soul Knight ساخته‌ی استودیو ChillyRoom یک بازی واقعا اعتیادآور در سبک نقش آفرینی و روگ لایک است که بازیکن را به دنیایی فانتزی و سراسر آشوب خود می‌برد.

Soul Knight کاراکترهای متنوع با توانایی‌های خاص را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین بازی بیش ۱۰۰ سلاح مختلف را نیز شامل می‌شود که هریک دارای نقاط مثبت و ضعف مختص به خود هستند. همچنین بازی اندروید Soul Knight مراحل بسیار زیادی را در جای داده است که هر یک شما را وارد نبرد‌های شلوغ و چالش‌برانگیزی می‌کند؛ گاهی به اتمام رساندن این مراحل، سعی و تلاش بسیاری را می‌طلبد و به میزان مهارت و تسلط بازیکن بر گیم‌پلی بستگی دارد. بازی اندروید Soul Knight می‌تواند یک تجربه‌ی به یادماندنی و با کیفیت از سبک نقش آفرینی و روگ لایک را برای شما رقم بزند. این بازی به‌صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است.

دانلود بازی Soul Knight برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Stardew Valley

۲- بازی Stardew Valley | استاردو ولی

  • سبک: نقش آفرینی، شبیه‌سازی
  • استودیو: ConcernedApe
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

Stardew Valley یک بازی شبیه‌سازی بسیار خوش ساخت و با کیفیت از زندگی زیبای یک فرد روستایی است. بازی جزئیات بی‌شماری از زندگی به‌عنوان یک کشاورز، دامپرور و کار‌های روزمرگی در روستا را در خود جای داده است که حتی شاید به آن‌ها فکر هم نکنید‌. Stardew Valley یک مزرعه‌ی ساده و نسبتا متروکه را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به آن رونق ببخشید.

بازیکن می‌تواند کار‌هایی مانند دامپروری حیوانات مختلف، کشاورزی و کاشت انواع و اقسام گیاه‌ها تا بسیاری از فعالیت‌های دیگر را نیز دنبال کند و علاوه‌بر پیش برد داستان، مزرعه‌ی خود را نیز ارتقا دهد. Stardew Valley یک بازی تحسین شده و عالی در سبک نقش آفرینی و شبیه‌سازی است که می‌تواند تجربه‌ای خارق‌العاده‌ای از زندگی در یک روستا را برایتان به ارمغان آورد. بازی اندروید Stardew Valley هم‌اکنون در پلی‌استور با قیمت ۴.۹۹ در دسترس است.

دانلود بازی Stardew Valley برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Genshin Impact

۱- بازی Genshin Impact | گنشین ایمپکت

  • سبک: نقش آفرینی، ماجراجویی
  • استودیو: COGNOSPHERE PTE. LTD
  • قیمت: رایگان

بازی Genshin Impact نه‌تنها در سبک نقش‌آفرینی، بلکه به‌طور کلی یکی بهترین بازی های اندروید است. Genshin Impact از گرافیک بسیار زیبایی بهره می‌برد و مناظر چشم نوازی را به تصویر می‌کشد. با اینکه بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 پلی استیشن 5 و پی سی نیز عرضه شده است، اما از نظر گرافیک و همچین سایر زمینه‌ها، در موبایل نیز به همان اندازه تجربه‌ی بی‌نظیری را خلق می‌کند.

بازی اندروید Genshin Impact یک دنیای وسیع و پر محتوا را مقابل بازیکن قرار می‌دهد. جهانی که می‌توان در آن به‌طور آزادانه به گشت‌و‌گذار پرداخت و علاوه‌بر داستانی اصلی، بسیاری از مأموریت‌های فرعی را نیز دنبال کرد. همچنین Genshin Impact در زمینه‌‌های مختلف از جمله گیم‌پلی، بسیار به بازی محبوب The Legend Of Zelda شباهت دارد و حتی در بعضی از موارد هم مکانیزم‌های مشابهی را هم ارائه می‌کند. درنهایت باید گفت اگر به سبک نقش‌آفرینی و آثار جهان باز علاقه‌دارید، به هیچ‌وجه نباید تجربه‌ی بازی Genshin Impact را در اندروید یا سایر پلتفرم‌ها از دست بدهید‌.

دانلود بازی Genshin Impact برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی های نقش آفرینی اندروید کدام ها هستند؟

سبک نقش آفرینی این‌روزها با سبک‌های مختلفی ترکیب شده است در نتیجه در فهرست‌ها حتی شاهد حضور بازی‌های شبیه‌سازی با عناصر نقش‌آفرینی هستیم. به‌همین دلیل باتوجه‌به سلیقه خود می‌توانید بازی‌هایی مانند گنشین ایمپکت، دیابلو ایمورتال، مانستر هانتر استوریز یا حتی بازی‌ای مانند استاردو ولی که در ماهیت نقش آفرینی نیست اما عناصری از این سبک را دارد تجربه کنید.

بازی های نقش آفرینی روی همه موبایل ها نصب می‌شوند؟

بستگی به بازی دارد. بازی سنگینی مانند گنشین ایمپکت نیازمند موبایلی با پردازنده قدرتمند‌ برای اجرا است. اما از آن طرف بازی‌های سبک‌تری مانند سول نایت روی اکثر موبایل‌ها، حتی موبایل‌های قدیمی اجرا می‌شوند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده