نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

مهم ترین بازی های مرداد ۱۴۰۱ که نباید از دست بدهید

با اینکه مرداد ماه نسبتا خلوتی برای بازی‌های بزرگ است، ولی در این مطلب سراغ چهار اثری می‌رویم که ارزش تجربه در این ماه را دارند.

مثل روال همیشگی تابستان، امسال هم شاهد بازی‌های خیلی زیادی در این فصل نیستیم. بااین‌حال هنوز هم مرداد ۱۴۰۱ چند بازی ارزشمند دارد که می‌توانند گیمر‌ها را سرگرم کنند. لطفا ابتدا ویدیو زیر را تماشا کنید تا بعد هم بیشتر راجع به بازی‌ها بگوییم:

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

بازی Xenoblade Chronicles 3

بازی Xenoblade Chronicles 3

  • تاریخ انتشار: ۷ مرداد
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ

اولین بازی مهم مرداد، نسخه جدیدی از مجموعه Xenoblade Chronicles است. Xenoblade Chronicles 3 در تاریخ ۷ مرداد منتشر خواهد شد و با‌توجه به نسخه قبلی و همینطور نمره‌هایی که از بازی منتشر شده‌اند، می‌توان انتظار داشت که بتواند طرفداران را راضی کند. Xenoblade Chronicles 3 قصد دارد تا تجربه آشنای نسخه قبلی بازی را در جهانی بزرگ‌تر و با مکانیک‌های گیم‌پلی غنی‌تر در اختیار طرفداران قرار دهد. نسخه قبلی بازی از حیث داستانی هم تجربه ارزشمندی بود و باید دید که Xenoblade Chronicles 3 از این حیث چقدر موفق خواهد بود.

کاراکترهای بازی شبیه‌ساز مدیریت Two Point Campus

بازی Two Point Campus

  • تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس

دومین بازی مهم مرداد که ۱۰ روز پس از بازی قبلی منتشر خواهد شد، Two Point Campus است. اگر طرفدار بازی‌های مدیریتی باشید، احتمالا با بازی Two Point Hospital آشنا هستید که اثری بسیار مفرح و سرگرم‌کننده بود و بازیکنان در آن باید یک بیمارستان می‌ساختند و به مرور آن را گسترش می‌دادند. حالا در Two Point Campus، بازی جدید سازندگان این اثر، تجربه‌ای مشابه را، این بار در قبال یک دانشگاه خواهیم داشت و باید پس از بنا کردن دانشگاه، به مرور آن را با بخش‌های مختلف گسترش بدهیم. همچنین بازی به مرور چالش‌های مختلفی هم پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهد که در بین آن‌ها،‌ اتفاق‌های بامزه‌ای هم رخ می‌دهد. اگر طرفدار آثار مدیریتی و شبیه‌ساز باشید، Two Point Campus اثری است که حتما باید نگاه ویژه‌ای به آن در روز‌های آتی داشته باشید.

مردعنکبوتی روی شیشه در Marvel's Spider-Man Remastered

نسخه کامپیوتر Marvel's Spider-Man Remastered

  • تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد
  • پلتفرم: کامپیوتر

سونی در سال‌های گذشته بازی‌های مختلفی مثل هورایزن زیرو داون یا گاد آو وار را راهی کامپیوتر کرده و این بار، نوبت به بازی مارول اسپایدرمن رسیده که در تاریخ ۲۱ مرداد برای پی سی منتشر شود. ساخته استودیو اینسامنیاک گیمز تجربه‌ای بسیار موفق روی کنسول‌های پلی استیشن بود و حالا قرار است ریمستر آن با ویژگی‌هایی که بیشتر در راستای بهره بردن از توانایی‌ها و امکانات پی سی است، در دسترس قرار بگیرد. مبارزه با انواع و اقسام دشمنان با استفاده از قابلیت‌های مرد عنکبوتی و امکان پرواز بر فراز آسمان‌خراش‌های شهر با تنیدن تار، تنها بخشی از جذابیت‌های گیم‌پلی Marvel's Spider-Man Remastered هستند و اگر قبلا امکان تجربه بازی روی پلی استیشن را نداشته‌اید، نسخه پی سی فرصت بسیار خوبی برای رفتن به سراغ آن است.

گیم پلی بازی Madden NFL 23

بازی Madden NFL 23

  • تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس

با اینکه فوتبال آمریکایی ورزش خیلی محبوبی بین کاربران ایرانی نیست، ولی قطعا هنوز هم هستند افرادی که هر سال نسخه جدید این مجموعه را تجربه می‌کنند. Madden NFL 23 قرار است ۲۸ مرداد منتشر شود و الکترونیک آرتز وعده داده که سعی خواهد کرد بهترین نسخه از مجموعه تا به امروز را تقدیم طرفداران کند. نکته ویژه در رابطه با Madden NFL 23، استفاده از تصویر جان مدن، گزارشگر و مربی فراموش‌نشدنی فوتبال آمریکایی روی کاور بازی است. جان مدن اواخر سال ۲۰۲۱ درگذشت و الکترونیک آرتز با این کار ادای احترامی به او داشته است.

در پایان لطفا نظرات خود را در رابطه با بازی‌های این ماه با زومجی و کاربرانش به‌اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده