// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۱

معرفی بازی موبایل NieR Reincarnation

NieR: Reincarnation یک بازی موبایل نقش آفرینی به حساب می‌آید که سیستم مبارزات آن نوبتی با المان‌های مدیریتی است. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

سال گذشته بود که شرکت اسکوئر انیکس درکنار معرفی بازسازی نسخه اول مجموعه NieR، اعلام کرد که درحال توسعه یک بازی موبایل از جهان NieR است. بازی اندروید و آیفون NieR: Reincarnation، در ابتدا برای کاربرای شرقی عرضه شد و مدتی پیش بود که اسکوئر انیکس اعلام کرد کاربران غربی برای کسب نسخه ارلی اکسس در قالب یک بتای خصوصی، می‌توانند اقدام به پیش ثبت‌نام کنند. حال مدتی است که نسخه ارلی اکسس NieR: Reincarnation در دسترس بعضی از پیش ثبت نام کنندگان قرار گرفته است.

شخصیت‌های داستانی NieR: Reincarnation

از نظر داستانی، NieR: Reincarnation روایت‌گر ماجراجویی دختر بچه‌ای در سرزمینی ناشناخته است که به Cage معروف بوده و با پیشروی در خط داستانی، شاهد مجسمه‌های مرموزی هستیم. مجسمه‌هایی که دخترک داستان به‌واسطه‌ی قدرت مخصوص خود باید با آن‌ها ارتباط برقرار کند. درواقع هرمجسمه حاوی یک سلاح و داستانی منحصربه‌فرد است. زمانی‌که با آن‌ها تعامل برقرار می‌کنید، داستان مخصوص سایر کاراکترهای جهان NieR Reincarnation برای شما روایت می‌شود. 

هدف قهرمان داستان این است که با آزاد سازی خاطره‌ها و داستان‌های ذکر شده، حافظه از دست رفته خود را بازیابی کند

هدف قهرمان داستان این است که با آزاد سازی خاطره‌ها و داستان‌های ذکر شده، حافظه از دست رفته خود را بازیابی کند. جدا از داستان، NieR: Reincarnation تمرکز خاصی روی گیم‌پلی دارد. NieR: Reincarnation یک بازی نقش آفرینی با نبردهای نوبتی و المان‌های مدیریتی است. معمولا در بازی‌های نوبتی، بازیکن با فرا رسیدن نوبت خود و هم‌ تیمی‌هایش، هدف را انتخاب و سپس به او آسیب وارد می‌کند. حال این آسیب می‌تواند یک ضربه ساده، استفاده از جادو یا مهارت‌های دیگر باشد. همچنین می‌توانید به‌جای حمله، دفاع کرده یا با استفاده از آیتم‌های مختلف، نوار سلامت اعضای تیم را مدیریت کنید.

مبارزات بازی  NieR: Reincarnation

این در حالی است که انجام این موارد در NieR: Reincarnation به‌ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود و هدف، این نیست که بازیکن به‌واسطه‌ی انتخاب درست دشمن، مدیریت مناسب منابع و موارد مشابه به چالش کشیده شود، بلکه هدف سرگرم کردن تمامی کاربران است؛ حتی آن دسته از افرادی که تابه‌امروز تجربه‌ای از بازی‌های نوبتی نداشته‌اند، به‌راحتی می‌توانند از جهان NieR: Reincarnation لذت ببرند. سیستم مبارزات بدین شکل است که هوش مصنوعی وظیفه آسیب رساندن به دشمنان را برعهده دارد. ازاین‌رو وظیفه شما این است که با پر شدن مهارت‌های هر یک از اعضای تیم، از آن‌ها استفاده کنید.

حتی آن دسته از افرادی که تابه‌امروز تجربه‌ای از بازی‌های نوبتی نداشته‌اند، به‌راحتی می‌توانند از جهان NieR: Reincarnation لذت ببرند

به‌عبارتی درظاهر ساختار نوبتی مبارزات را مشاهده می‌کنیم، اما المان‌های مدیریتی و استفاده از مهارت‌ها در زمان مناسب، چیزی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. با پیش‌روی در خط داستانی و رویارویی با شخصیت‌های جدیدتر، نوع مبارزات بازی و دشمنان هم عوض می‌شود و ازاین‌رو نبردها شکل و شمایل یکنواختی پیدا نمی‌کنند. از نظر بصری هم NieR: Reincarnation از آرت و ساختار دو نسخه دیگر NieR بهره گرفته است و شاید از نظر بصری، گرافیک واقع‌گرایانه‌ای روی موبایل نداشته باشد، اما از نظر هنری، تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهد. 

عمارت‌های  NieR: Reincarnation

NieR: Reincarnation از نظر موسیقی هم بسیار گوش‌نواز است و می‌توانید از ثانیه‌به‌ثانیه آن لذت ببرید. بااین‌تفاسیر، مهم نیست که نسخه‌های کنسولی و پی سی NieR را تجربه کرده‌اید یا نه، اگر هنوز برای دریافت بازی NieR: Reincarnation پیش ثبت نام نکرده‌اید، با مراجعه به فروشگاه گوشی موبایل خود این کار را انجام دهید تا در روزهای آینده، دسترسی تجربه NieR: Reincarnation به شما داده شود. 

دانلود بازی NieR: Reincarnation


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده