نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۷

بازی موبایل Angry Birds Journey ؛ سفری جذاب به دنیای پرندگان خشمگین

Angry Birds Journey درکنار زنده کردن حال و هوای همیشگی این سری محبوب و دوست داشتنی، تجربه‌ی نسبتا جدید و بسیار سرگرم کننده‌ای را برای شما رقم خواهد زد؛ در ادامه با معرفی بازی موبایل Angry Birds Journey همراه زومجی باشید.

انتشار انواع و اقسام بازی‌های ساخته شده از Angry Birds باعث شده است تا همگی به خوبی با این پرندگان با مزه و البته عصبانی آشنا باشیم. Angry Birds با عرضه‌ی نسخه‌های اولیه‌ی خود در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ توانست به موفقیت بزرگی دست پیدا کند و با تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فکری، نام خود را برای همیشه جاودانه کند. بعد از سال‌ها و انتشار نسخه‌های اصلی و فرعی بسیاری از این مجموعه‌ی جذاب، حال نوبت به بازی Angry Birds Journey یکی از جدید‌ترین آثار استودیو Rovio Entertainment Corporation رسیده است.

بازی موبایل Angry Birds Journey

می‌توان گفت که Angry Birds Journey در زمینه‌ی گیم‌پلی، تا حد زیادی مشابه با Angry Birds Casual طراحی شده است. با اینکه بازی درست مانند گذشته، بازیکن را عهده‌دار پرتاب انواع پرند‌های خشمگین به ساختمان‌های خوک‌های سبز می‌کند؛ اما به این معنی نیست که بازی خالی از تغییرات و ویژگی‌های تازه است. به‌خصوص اگر از بازیکنان قدیمی این مجموعه باشید، احتمالا گیم‌پلی Angry Birds Journey کمی شما را متعجب می‌کند. در نسخه‌های گذشته، سه ستاره کردن بعضی از مراحل چالش بزرگی محسوب می‌شد؛ حتی کسب یک ستاره هم گاهی آن‌چنان سخت و طاقت فرسا بود که در مواردی مجبور به انجام چند باره‌ی مراحل می‌شدیم. اما در بازی Angry Birds Journey همه چیز به نسبت ساده‌تر تعریف شده است و دیگر خبری از کسب ستاره نخواهد بود. البته بازی در سطوح بالاتر گاهی آن روی بی رحم خود را نیز نشان می‌دهد و شما را برای مدتی در پازل‌های پیچیده‌ی خود گرفتار می‌کند.

بازی با هربار رونمایی کردن از امکانات و قابلیت‌های جدید، روند گیم‌پلی را بیش‌ازپیش لذت بخش می‌کند

ویژگی دیگری که Angry Birds Journey را کمی با بازی‌های این مجموعه متمایز می‌کند، نحوه‌ی استفاده از قدرت‌های پرندگان است. درواقع بازیکن تنها وظیفه‌ی نشانه گیری و پرتاب را به عهده دارد و برخلاف نسخه‌های پیش از Angry Birds Casual، هیچ نقشی در استفاده‌ی پرندگان از قدرتشان ندارد. به‌عنوان مثال، تنها زمانی پرنده‌ی Bomb منفجر می‌شود که به سازه‌های خوک‌ها برخورد کند. این ویژگی می‌تواند درکنار ساده‌تر کردن گیم‌پلی، چالش‌های متفاوتی و تازه‌ای را نیز پیش روی شما قرار می‌دهد. قابلیت دیگری که معمولا بیشتر بازی‌های رایگان از آن بهره می‌برند، محدودیت در انجام بازی است. یعنی بازیکن با هربار تکرار مراحل، یکی از قلب‌های خود را از دست می‌دهد. بنابر این با صفر شدن تعداد قلب‌ها، بازیکن دیگر قادر به انجام بازی نخواهد بود و تا افزایش مجدد آن‌ها، چاره‌ای جز صبر کردن ندارد.

پرنده‌ی Red در بازی Angry Birds Journey

هرچند که Angry Birds Journey با پشتیبانی از خرید‌های درون برنامه‌ای، میانبرهای زیادی را برای بازیکنانی که تمایلی به صبر کردن ندارند، به وجود آورده است. با خرید از فروشگاه تعبیه شده در بازی می‌توانید برای مدت زمان مشخصی به‌طور نا محدود از قلب استفاده کنید یا حداقل پیروزی خود را در مراحل قطعی کنید. Angry Birds Journey تا به این لحظه دارای سه فصل و یک بخش Caia's Challenge است که طبق وعده‌ی سازندگان قرار است در آینده به تعداد آن‌ها نیز افزوده شود. اگر به بازی‌های فکری علاقه دارید یا در گذشته تجربه‌ی یکی از نسخه‌های پرندگان خشمگین را داشته‌اید، Angry Birds Journey می‌تواند خاطرات خوش گذشته را زنده کند و تا مدت‌ها شما را سرگرم نگه‌دارد. در ادامه می‌توانید علاوه‌بر تماشای تریلر بازی، نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Angry Birds Journey


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده