نویسنده: سیدرضا نصری
// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۰

معرفی بازی موبایل The Walking Dead: Survivors؛ اتحاد برای بقاء

 بازی آنلاین The Walking Dead: Survivors قرار است تا درکنار روایت داستانی جذاب ریک گرایمز و گروهش، جامعه‌ی بزرگی از بازیکنان را به تصویر بکشد که بر سر کسب منابع و البته بقاء باهم به مبارزه می‌پردازند؛ در ادامه با معرفی بازی موبایل مردگان متحرک: بازماندگان، همراه زومجی باشید.

The Walking Dead یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین سریال‌های  تلویوزیونی است که طی سال‌ها از شبکه AMC  بخش شده و تاکنون طرفداران پر و پا قرص بسیاری را به خود جذب کرده است. اگر حتی هیچ شناختی هم از سریال‌ها، کمیک‌ها و حتی بازی‌های مرتبط با دنیای مردگان متحرک نداشته باشید، حداقل به واسطه‌ی دنبال کردن اخبار مرتبط با فیلم و سریال، احتمالا اندکی با محتوای کلی آن آشنا هستید. The Walking Dead به واسطه‌ی پتانسیل بالایی که در داستان‌ها و دنیای نفس‌گیر خود دارد، تاکنون باعث خلق آثار مختلفی شده که هر یک در سبک‌های متفاوت، سعی در جذب و سرگرم کردن بازیکنان و البته طرفداران این مجموعه‌ی محبوب داشته‌اند. The Walking Dead: Survivors ساخته‌ی استودیو Elex یکی دیگر از عناوین برگرفته شده از دنیای مردگان متحرک است که زمان زیادی از انتشار آن نمی‌گذرد. بازی در سبک استراتژیک و چند نفره دنبال می‌شود و بازیکنان را در جهانی گسترده رها می‌کند تا بر سر بقا با یکدیگر رقابت کنند.

با اینکه The Walking Dead: Survivors یک عنوان کاملا آنلاین است، اما کیفیت کلی داستان و روایت آن در سطح خوبی قرار دارد. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که بازی برگرفته شده از کمیک مردگان متحرک است. بنابر این بازی از لحاظ طراحی چهره‌ و همچنین روایت داستانی،  به‌طور دقیق و کامل مشابه سریال نبوده و همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، بیشتر به کمیک و داستان اصلی وفادار است. داستان با وارد شدن گروه ریک به شهری نسبتا نا امن و پر از زامبی شروع می‌شود. در ابتدا باید با از بین‌ بردن زامبی‌ها و در ادامه با دفاع کردن از شهر در مقابل دشمنان، به‌طور کامل محیط‌ها را پاک سازی و امن کنید.

بازی اکثر کاراکتر‌های اصلی مجموعه مردگان متحرک مانند گلن، کارل، ریک و میشون را در خود جای داده است و بازیکنان می‌توانند از قابلیت‌های آن‌ها استفاده کنند

زمانی‌که مدیریت کامل شهر راه به عهده گرفتید، می‌توانید با ارتقا و ساخت ساختمان‌های مختلف، امکانات مورد نیاز خود و شهر را رفته رفته تامین کنید. اما طولی نمی‌کشد که متوجه می‌شوید شهری که در آن مستقر هستید، تنها بخش کوچکی از یک نقشه‌ی بسیار بزرگ است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که شما در این نقشه‌ی عظیم تنها نبوده و بازیکنان بسیاری در اطراف شما در حال ساخت قلمرو خود هستند. بنابر این باید بعد از مدتی، آمادگی دفاع از شهر خود را داشته باشید و حتی با حمله به بازیکنان ضعیف‌تر و غارت منابع آن‌ها، به پیشرفت خود سرعت ببخشید. اما اگر می‌خواهید شرایط به نسبت راحت‌تری را در دنیای The Walking Dead: Survivors تجربه کنید، باید به فکر پیدا کردن یک اتحاد مناسب و قدرتمند باشید. زیرا با عضویت در یک اتحاد قدرتمند و جابه‌جایی شهر خود درکنار آن‌ها، دیگر هدف ساده‌ای برای بازیکنان قوی‌تر محسوب نمی‌شوید و تا حدی می‌توانید احساس امنیت کنید.

به طوری کلی می‌توان گفت که بازی اندروید و آیفون The Walking Dead: Survivors شباهت‌های بسیاری به بازی شناخته شده‌ی clash of kings دارد. اما وجود بعضی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و قابلیت‌های مختلف در گیم‌پلی، The Walking Dead: Survivors را تا حدی با بازی‌های مشابه متمایز کرده است. در نهایت اگر از صداگذاری و دوبله بسیار خوب کاراکتر‌ها بگذریم، بازی در زمینه‌ی گرافیک نیز عملکرد خوبی دارد و شما را نا امید نخواهد کرد. اگر به بازی‌های استراتژیک علاقه دارید یا مجموعه‌ی مردگان متحرک را  دنبال می‌کنید، The Walking Dead: Survivors می‌تواند حسابی شما را سرگرم خود کند. در ادامه می‌توانید با مراجعه به پلی‌استور یا اپ‌استور، بازی را به‌صورت رایگان دریافت کنید.

دانلود بازی The Walking Dead: Survivors


منبع /
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده