// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل TERA: Endless War؛ سرزمین آربوریا

در بازی موبایل TERA: Endless War شما با هدایت شخصیت‌های متنوعی که در طول بازی به‌دست می‌آورید باید از سرزمین خود یعنی آربوریا محافظت کنید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

مقاله‌های مرتبط:

بازی‌های استراتژیک یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی هستند که بیشتر گیمرها حداقل یک بار آن را تجربه کرده‌اند. در این بازی‌ها معمولا گیمر باید با یک برنامه‌ریزی درست و منطقی نیروهای خود را مدیریت کرده و در زمان‌های مناسب از آن‌ها علیه دشمنان استفاده کند. در برخی از این بازی‌ها علاوه‌بر طرح ریزی برای حمله به دشمنان باید منابع و مقر خود را نیز کنترل کنید. به‌عنوان مثال در بازی محبوب Clash of Clans (کلش آو کلنز) باید از تک تک منابع خود به درستی بهره ببرید و در صورت اشتباه در مدیریت آن‌ها می‌تواند در ادامه برای شما مشکلات زیادی ایجاد کند.

بازی TERA در سبک MMORPG (نقش آفرینی چند نفره) در سال ۲۰۱۱ برای کنسول‌های خانگی منتشر شد و حال بازی TERA: Endless War در سبکی متفاوت با آن نسخه یعنی استراتژیک به‌تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

نقشه مبارزه بازی TERA: Endless War

سیستم مبارزاتی بازی به‌صورت خودکار است و شما باید در زمان‌هایی که نوار قدرت هر یک از قهرمانان کامل می‌شود با انتخاب آن و همچنین قسمتی از محیط بازی از نیروی آن بهره ببرید

بازی در سرزمینی به آربوریا جریان دارد. شما با قهرمانانی که در اختیار دارید باید از حمله موجودات مختلفی که به سرزمین شما حمله می‌کنند محافظت کنید. در ابتدای بازی شما با سه قهرمانی که در اختیار دارید باید یک باس‌فایت را نابود کنید و از آن‌جایی که جنبه آموزشی دارد کار آسانی را خواهید داشت. در ادامه نیز چند مبارزه آموزشی دیگر را تجربه خواهید کرد که جنبه‌های مختلفی از بازی را نشان شما می‌دهد. پس از پایان بخش آموزشی شما در سرزمین آربوریا قرار می‌گیرید. حال شما باید با سازه‌های مختلف منابعی را برای تقویت این سرزمین و همچنین ارتقا و جذب نیروهای متنوع جمع آوری کنید. مبارزات اصلی شما خارج از این سرزمین و به شکل اشاره و کلیک است اما در زمان‌هایی که در حال ساخت و ساز‌های مختلف هستید دشمنانی به مقر شما حمله می‌کنند و شما باید با نیروهایی که در اختیار دارید به موقعیت آن‌ها بفرستید تا از منابع شما دفاع کنند.

گیم‌پلی بازی ساده کار شده است و شما با کمی تجربه کاملا با آن آشنا می‌شوید. در مبارزات اصلی شما چهار قهرمان اصلی را در اختیار دارید که هر یک از آن‌ها قدرت‌های خاص خود را دارند. سیستم مبارزاتی بازی به‌صورت خودکار است و شما باید در زمان‌هایی که نوار قدرت هر یک از قهرمانان کامل شد با انتخاب آن و همچنین قسمتی از محیط بازی از نیروی آن بهره ببرید. این نکته را به یاد داشته باشید که بهتر است از این نیروها در زمان‌هایی که دشمنان قدرتمند وجود دارند استفاده کنید و هرگز بلافاصه پس از پرشدن نوار قدرت به سراغ آن نروید. همان‌طور که اشاره شد شما سرزمینی به نام آربوریا در اختیار دارید و باید ساخت‌ و سازهایی را انجام دهید و آن را مدیریت کنید.

از همان ابتدا می‌توانید منابع و ساخت‌هایی را ایجاد کنید ولی برای بهره بردن از آن‌ها باید در بازی پیشرفت‌هایی را به‌دست بیاورید. قسمت‌های مختلفی در این سرزمین وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Headquartears اشاره کرد که در آن می‌توانید بخش‌های مختلف بازی را ارتقا دهید. دیگری Workshop است که در آن می‌توانید وسایل جنگی را بسازید و Archery Trining Center که در آن می‌تواند نیروهای خود را ارتقا دهید. بخش دیگری در بازی به نام Dreamstorm وجود دارد که با ورود به آن باید یک سری مراحل را طی کنید. این مراحل با پیشروی شما دشوارتر می‌شوند ولی برای دریافت امتیاز و همچنین آزاد سازی دیگر قهرمان باید آن‌ها را طی کنید. همچنین این بخش را می‌توانید در دو حالت سخت یا معمولی انجام دهید که هرکدام مزیت خاص خود را دارند. به‌طورکلی گیم‌پلی بازی به خاطر متنوع بودن بخش‌های آن سرگرم کننده است و می‌توان برای مدت زمانی از آن لذت برد.

مقعر اصلی TERA: Endless War

بازی از منظر گرافیک و جلوه‌های ویژه به‌عنوان یک بازی موبایل در سطح بسیار خوبی قرار دارد. این موضوع از طراحی شخصیت‌های بازی تا محیط‌های متنوع آن کاملا به چشم می‌رسد. درکنار گرافیک، موسیقی و به‌طور کلی جلوه‌های صوتی بازی نیز هیجان خوبی را در حین مبارزات به مخاطب القا می‌کند.

اگر شما به بازی‌های استراتژیک با برخی المان‌های نقش آفرینی علاقه‌مند هستید قطعا تجربه‌ی TERA: Endless War می‌تواند برای شما لذت بخش باشد

بازی TERA: Endless War هم‌اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و شما می‌توانید مانند گذشته ازطریق لینک‌های زیر دانلود و از تجریه‌ی آن لذت ببرید.

دانلود بازی TERA: Endless War


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده