نویسنده: سیدرضا نصری
// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۷

معرفی بازی موبایل Shadow Fight Arena؛ محصول جدید استودیو NEKKI

Shadow Fight Arena به‌عنوان نسخه‌ی جدید سری بازی‌های شدو فایت، این‌بار مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است و برخلاف گذشته با اثری کاملا آنلاین روبه رو هستیم. با معرفی بازی همراه زومجی باشید.

اگر دنبال کننده‌ی بازی‌های موبایل باشید، احتمالا تاکنون با یکی از آثار خوش ساخت استودیوی محبوب NEKKI مانند Shadow Fight و Vector مواجه شده‌اید. Shadow Fight نام یکی از مجموعه بازی‌های موفق این استودیو است که به خوبی در پلتفرم موبایل خوش درخشید و بازخوردهای خوبی را از سوی بازیکنان کسب کرد.  Shadow Fight Arena نیز درواقع نسخه‌ی چهارم و جدید این مجموعه است که مدتی است برای پلتفرم موبایل عرضه شده و بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است. اما این‌بار استودیوی NEKKI به‌جای ارائه‌ی یک اثر مرحله‌ای و دنبال کردن مسیر نسخه‌های گذشته‌ی این مجموعه، Shadow Fight Arena را به‌عنوان یک بازی آنلاین و PvP به طرفداران خود معرفی کرده است.

گیم پلی و کاراکتر‌های بازی موبایل Shadow Fight Arena

بازی از حیث گیم‌پلی و گرافیک بسیار مشابه با Shadow Fight 3 طراحی شده است و از این نظر با نسخه‌ای بهبود یافته‌تر از شدو فایت 3 طرف هستیم. Shadow Fight Arena یک بازی کاملا آنلاین است که در آن دیگر خبری از بخش داستانی یا مرحله‌ای نخواهد بود. هرچند که در بخش‌های دیگر مانند شخصی‌سازی و انتخاب کاراکتر‌ها نیز بازی چندان شباهتی با نسخه‌های پیشین ندارد و دستخوش تغییرات بسیاری شده است. روند بازی اندروید و آیفون Shadow Fight Arena به‌گونه‌ای است که طی آن باید دو بازیکن مقابل یک دیگر قرار بگیرند و از میان سه کاراکتری که از قبل تعیین کرده‌اند یکی را انتخاب و به مبارزه بپردازند. با پیروزی هر یک از بازیکنان، طرف شکست خورده باید از میان دو کاراکتر باقی مانده یکی را انتخاب کند و به مبارزه با بازیکن مقابل خود ادامه دهد و در نهایت تا زمانی‌که هر سه قهرمانِ یکی از بازیکنان شکست نخورده باشد، مبارزه همچنان ادامه خواهد داشت.

استفاده از قدرت سایه در بازی Shadow Fight Arena

بازی Shadow Fight Arena کاراکتر‌های مختلفی را شامل می‌شود که هر کدام دارای شیوه‌ی مبارزه‌ی متفاوتی نسبت به یک دیگر هستند

سیستم مبارزاتی بازی نیز همانند گذشته از لگد، ضربه با سلاح و مشت، سلاح‌های دور بُرد و قدرت‌های ماورایی تشکیل شده است. علاوه‌بر این باتوجه‌به قهرمان‌هایی که انتخاب می‌کنید، نحوه‌ی مبارزات و قدرت‌های آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود و بازی تا حدودی دست شما را برای انتخاب نحوه‌ی مبارزات باز می‌گذارد. هرچند که در ابتدا تنها سه کارکتر در دسترس است و برای انتخاب دیگر قهرمانان یا ارتقاء آن‌ها باید به جمع‌آوری و خرید کارت‌های مربوط به هر قهرمان بپردازید و آن‌ها را خریداری یا به عنوان پاداش کسب کنید. بازی Shadow Fight Arena به طور کلی از چهار حالت Ranked ،Unranked ،AI Only و VS Friend تشکیل شده است. در حالت Ranked بازیکنان در صورت پیروزی یا شکست، کاپ‌هایی را به‌دست می‌آورند یا از دست می‌دهند. اما در حالت Unranked بازیکنان بدون نگرانی برای از دست رفتن کاپ‌های خود می‌توانند به مبارزه با یکدیگر به پردازند. همچنین در حالت‌ VS Friend می‌توانید به رقابت با دوستان خود بپردازید و در حالت AI Only نیز با مبارزه با هوش مصنوعی، مهارت خود را به چالش بکشید.

به طور کلی بازی Shadow Fight Arena یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای طرفداران سری بازی‌های مبارزه‌ای است که به واسطه‌ی گیم‌پلی جذابی که دارد، می‌تواند تجربه‌ی خوبی را برای مخاطبان خود رقم بزند. هم‌اکنون بازی به صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Shadow Fight Arena


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده