// شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بهبودهای گرافیکی Star Wars Battlefront II طی دو سال گذشته را در ویدیویی تماشا کنید

کانال یوتوب Cinematic Captures ویدیویی منتشر کرده است که به مقایسه گرافیک بازی Star Wars Battlefront II در دو سال گذشته می‌پردازد.

بازی Star Wars Battlefront II به‌عنوان دومین نسخه از این مجموعه در سال ۲۰۱۷ توسط سه استودیوی DICE، Criterion Software و Motive Studios ساخته شد و الکترونیک آرتز نیز آن را منتشر کرد. اگرچه این بازی در ابتدای انتشار از مشکلات زیادی رنج می‌برد، اما به‌مرور و با انتشار آپدیت مختلف بهبود پیدا کرد. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی سه دقیقه‌ای از این بازی منتشر شده است که بهبودهای گرافیکی را که در طی این دو سال از انتشار در آن اعمال شده است، به‌تصویر می‌کشد.

دانلود ویدیو از آپارات

در این تریلر ابتدا تغییرات گرافیکی را که در شخصیت‌های بازی اعمال شده است مشاهده می‌کنیم. سپس به سراغ محیط و نقشه‌های بازی می‌رویم که آن‌ها هم دستخوش تغییرات محسوسی شده‌اند که در طول سال‌های ۲۰۱۸-۲۰۲۰ در این بازی شوتر اعمال شده‌اند. برخی از شخصیت‌های بازی نیز مانند نیروهای StormTrooper به‌طور کلی دچار تغییر در ظاهر شده‌اند. همچنین برخی از انیمیشن‌های داخل بازی نیز تغییر کرده‌اند که همه‌ی این موارد در ویدیوی بالا قابل مشاهده است. سایر تغییراتی را که در این دو سال در بازی اعمال شده‌اند می‌توان در بخش نورپردازی، سایه‌ها، تنظیمات FX و AO و مواردی از این دست خلاصه کرد.

گروه Cinematic Captures برای استودیو دایس کار نمی‌کند و به‌عنوان یک EA Game Changer (شبیه به کسانی که ماد تولید می‌کنند) شناخته می‌شوند که برای گرفتن تصاویر و ویدیوهای داخل بازی از ابزارهای جدید و خاصی استفاده می‌کنند. در کل کسانی که به‌عنوان EA Game Changer شناخته می‌شوند، افراد متخصص و تولیدکنندگانی هستند که به‌دعوت شرکت Electronic Arts گرد هم جمع شده‌اند تا در پشتیبانی و بهبود بازی به این شرکت کمک کنند. بازی Star Wars Battlefront 2 در حال حاضر برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده