// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸

گزارش زومجی از غرفه صباسل در الکامپ ۹۸؛ فروشگاه اینترنتی بازیلی

سامانه نشر و تبلیغات دیجیتال صباسل در نمایشگاه الکامپ 98 با فروشگاه آنلاین بازیلی حضور داشت که در این مطلب می‌توانید بیشتر با آن آشنا شوید.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ امسال با حضور چشم‌گیر استارتاپ‌های مختلف در حوزه‌های فناوری، تجارت الکترونیک و کامپیوتر برگزار شد و زومجی نیز مانند سال گذشته با حضور در نمایشگاه به سراغ غرفه‌هایی با خدمات مرتبط با سرگرمی رفت. سامانه نشر و تبلیغات دیجیتال صباسل یکی از غرفه‌های متفاوتی بود که با وجود تمرکز روی بازار تبلیغات، فروشگاه بازی آنلاین جدیدی را با نام بازیلی معرفی کرد. به همین دلیل ما نیز با حضور در غرفه صباسل در مصاحبه‌ای با مجتبی موسوی منش از تیم نشر دیجیتال شرکت صباسل از ویژگی‌های این پلتفرم اندرویدی پرسیدیم.

مجتبی موسوی منش، غرفه صباسل در الکامپ ۹۸ بازیلی

مجتبی موسوی منش از تیم نشر دیجیتال شرکت صباسل در ابتدا توضیحاتی را پیرامون پلتفرم بازیلی و هدف آن بیان کرد:‌

ما فروشگاهی به نام بازیلی داریم که با هدف نشر بازی‌ها به‌صورت انتخاب شده برای کاربران ایرانی توسعه یافته است تا بتواند درکنار ارائه محتوای با کیفیت، رقابتی را نیز میان بازیکنان ایجاد کند تا آن‌ها نیز یک تجربه خوب را درکنار یکدیگر داشته باشند.

زومجی: گفتید بازی‌ها را به‌صورت انتخاب شده در اختیار بازیکنان قرار می‌دهید. منظورتان از انتخاب بازی‌ها چیست و اینکه چه معیارهایی را برای انتخاب بازی‌ها دارید؟ 

اکثر استودیوهایی که در حال حاضر بازی آن‌ها روی سرور ما است، شرکت‌های خارجی هستند؛ البته به مرور شرکت‌های ایرانی نیز در حال اضافه شدن هستند. هدف اصلی ما این است که در هر سبک به‌ویژه سبک کژوال بتوانیم بازی‌هایی را به کاربر ارائه دهیم که مطابق سلیقه آن‌ها باشد و اگر در هر ژانر به‌دنبال بازی مورد نظرشان بگردند، بتوانند به‌راحتی و به دور از هرگونه مشکلی بازی مورد نظرشان را پیدا و تجربه کنند.

زومجی: استودیوها برای همکاری با بازیلی و صباسل باید به چه شکلی اقدام کنند؟

مهم‌ترین موضوع برای ما این است که کاربر در زمان تجربه بازی‌ها در فروشگاه ما هیچگونه تبلیغ یا خرید درون‌برنامه‌ای را مشاهده نکند. مدل پرداخت بازیلی به‌صورت اشتراکی است. در نتیجه اگر یک بازی بخواهد در فروشگاه ما باشد، مهم‌ترین قابلیت آن باید پریمیوم بودن باشد. به این معنی که مدل پرداخت بازی باید به شکلی باشد که ما بتوانیم از استودیو خریداری کنیم.

مجتبی موسوی منش، غرفه صباسل در الکامپ ۹۸ بازیلی

زومجی:‌ فروشگاه شما اکنون در اندروید یا iOS‌ به چه شکلی در دسترس است؟

بازیلی هفته گذشته به‌صورت نسخه بتا در دسترس قرار گرفته است؛ در نتیجه هنوز نسخه نهایی را منتشر نکرده‌ایم. فکر می‌کنم نهایتا تا دو ماه آینده نسخه کامل منتشر شود. بازیلی اکنون تحت وب و روی اندروید در دسترس قرار دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده