نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

گزارش زومجی از غرفه مانیتورهای مخصوص بازی سامسونگ در لیگ بازی‌های رایانه‌ای

سامسونگ امسال اسپانسر جوایز و البته تهیه‌کننده مانیتورهای مخصوص بازی برای انجام مسابقات لیگ چهارم بازی‌های رایانه‌ای ایران بود. همراه گزارش ویدیویی زومجی باشید. 

چهارمین لیگ بازی های رایانه ای ایران، فردا با برگزاری آخرین مسابقات باقی‌مانده به اتمام می‌رسد تا پرونده چهارمین دوره این رویداد بزرگ هم بسته شود. در رویداد امسال حدود ۱۲ هزار نفر به صورت حضوری در مجموعه برج میلاد تهران در رشته‌های مختلف، بیش از ۲۰ هزار مسابقه انجام دادند.

یکی از تفاوت‌هایی که این دوره با سال‌های پیش داشت، فراهم شدن مانیتورهای مخصوص بازی برای همه مسابقات توسط کمپانی سامسونگ بود. سامسونگ به عنوان حامی این رویداد و البته اسپانسر جوایز آن، مانیتورهای جدید و خمیده گیمینگ خود را به این مراسم آورده بود تا طبق صحبت‌های مدیر ارشد بخش راهکارهای تجاری سامسونگ، سطح مسابقات با انجام همه بازی‌ها روی مانیتورهای مخصوص بازی این شرکت، بالاتر رود. 

در ادامه گزارشی تصویری خواهید دید از غرفه سامسونگ، مانیتورهای گیمینگ این کمپانی در لیگ چهارم و البته مصاحبه با مدیر راهکارهای تجاری سامسونگ در ایران که در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم:

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، ال جی، بنکیو، ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده