نویسنده: علی ولی خانی
// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

معرفی صداپیشگان کاراکتر‌های مهم بازی God of War

تازه‌ترین نسخه از سری محبوب God of War با شخصیت‌هایی جدید همراه است، اما صداگذاری این شخصیت‌ها بر عهده چه کسانی است؟ با معرفی صداپیشگان بازی God of War با ما همراه باشید.

مقاله مرتبط

از هر جنبه که به God of War نگاه می‌کنیم، با یک بازی فوق العاده طرف هستیم؛ گیم پلی بسیار جذاب و دوست داشتنی است، داستان زیبا و هیجان انگیز آن نفس را می‌رباید، گرافیک بازی شما را بر سر جایتان خشک می‌کند و صداگذاری و دوبلاژ بازی به حرفه‌ای‌ترین و طبیعی‌ترین شکل ممکن انجام شده است. تا جایی که گاهی اوقات ممکن است شک کنید مکالمات بین شخصیت‌ها از پیش تعیین شده‌اند و کسی پشت میکروفون آن‌ها را از روی کاغذ خوانده است. تعداد شخصیت‌های حاضر در این بازی آنقدرها هم زیاد نیست، با این حال تمامی شخصیت‌ها هر کدام به نحوی جای خود را در دل بازیکنان و طرفداران پیدا کرده‌اند. در این یادداشت سعی داریم به معرفی صداپیشگان برخی از این شخصیت‌های جذاب God of War بپردازیم.

god of war

Kratos - کریستفر جاج

کریستفر جاج که بیشتر به خاطر ایفای نقش شخصیت Teal'c در مجموعه‌های تلویزیونی Stargate شناخته شده است، در این نسخه از سری God of War، به جای ترنس سی. کارسون که در تمامی نسخه‌های پیشین وظیفه‌ی صداپیشگی Kratos را برعهده داشته، به عنوان صداپیشه‌ی قهرمان محبوب این سری ظاهر می‌شود. در ابتدای امر، قرار نبود که صداپیشگی مهم‌ترین شخصیت بازی به او واگذار شود، اما در نهایت او این نقش را به‌دست آورد و به خوبی هر چه تمام‌تر آن را اجرا کرد. کریستفر جاج بدون شک به خوبی توانسته از پس ایفای نقش کریتوس پیر و نشان دادن بد‌ خلقی و ترشرویی‌های همیشگی او بربیاید.

god of war

Atreus - سانی سولجیک

سانی سولجیک بازیگر کم سن و سال اما موفقی است که به تازگی توانسته با حضور در چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی برای خودش اسم و رسمی بر هم بزند. ایفای نقش Atreus، پسر کریتوس، اولین تجربه‌ی صدا پیشگی سانی است. در طی داستان بازی God of War، به دلایل متعدد شخصیت آترئوس در شرایط گوناگونی قرار می‌گیرد که این مسئله باعث می‌شود شخصیت و رفتار او دستخوش تغییراتی شوند. مهارت و ظرافت کاری سانی در ایفای نقش آترئوس باعث می‌شود که شما کاملا احساسات درونی این شخصیت را درک کنید و در مقاطع مختلف بازی احساسات متفاوتی نسبت به او داشته باشید.

god of war

‌Baldur - جرمی دیویس

جرمی دیویس را با بازی‌‌های به‌یادماندنی‌اش در دو سریال Lost و Justified می‌شناسیم. او در این بازی نقش Baldur را ایفا می‌کند؛ پسر Odin و یکی از اولین اشخاصی که در God of War سر راه کریتوس و آترئوس قرار می‌گیرد. شخصیتی که از Baldur در God of War به تصویر کشیده شده، با هر چیزی که قبلا از این شخصیت دیده‌ایم بسیار تفاوت دارد و جرمی دیویس در جایگاه صداپیشگی آن، بسیار خوب توانسته به خصوصیات منحصر به فرد و جذاب این شخصیت رنگ و لعاب ببخشد و احساسات و تفکرات او را هر چه پر رنگ‌تر به نمایش بگذارد.

Mimir

Mimir - آلاستیر دانکن

Mimir یکی از شخصیت‌های مهم داستان است و بعد از کریتوس و آترئوس، بیشترین حضور را در بازی دارد. ایفای نقش میمیر به خاطر دیالوگ‌های زیاد او در طول بازی، از جمله روایت افسانه‌های متعددی از اسطوره‌های نورس و راهنمایی‌های مختلفش حین مواجهه با دشمنان یا معماها، کار چندان ساده‌ای نیست که البته آلاستیر دانکن با سابقه که اخیرا در نقش Celebrimbor در بازی Shadow of War نیز به صداگذاری پرداخته بود، از پس اجرای آن به خوبی برآمده است. لحن دوستانه و شوخی‌های هوشمندانه‌ی میمیر با صدای جذاب دانکن، این شخصیت را به یک همراه خوب در طول این ماجراجویی پر فراز و نشیب تبدیل می‌کند.

god of war

The Witch - دنیل بیسوتی

دنیل بیسوتی به زیبایی هر چه تمام‌تر، صدای خود را در اختیار شخصیت ساحره در God of War گذاشته است. این بازیگر و خواننده‌ی آمریکایی که سابقه‌ی بازی در سریال‌ها و فیلم‌های متعددی از جمله Curse of Chucky و Insidious: Chapter 2 را دارد، به خوبی توانسته از پس چالش‌های ایفای نقش شخصیت پیچیده‌ی ساحره بربیاید.

god of war

Brok - رابرت کریگ‌هد

شاید کمتر کسی در Hollywood باشد که در انتخاب نقش‌هایش به اندازه‌ی رابرت کریگ‌هد تنوع داشته باشد. این بازیگر پر کار در God of War وظیفه‌ی صدا پیشگی Brok، یکی از دو برادر آهنگر کوتوله‌ای را که در طی بازی با فراهم کردن جنگ افزار جدید یا تعمیر و ارتقای سلاحتان به شما کمک می‌کنند بر عهده دارد. Brok شخصیتی پر حرف، بد دهن و بد خلق است؛ چه کسی بهتر از یک بازیگر کارکشته‌ی آمریکایی را که در سابقه‌ی کارش چندین و چند شخصیت مشابه به چشم می‌خورد برای ایفای این نقش سراغ دارید؟ به تازگی رابرت کریگ‌هد با حضور در سریال Future Man، ساخته‌ی ست روگن، بار دیگر به جعبه‌ی جادویی بازگشته است.

god of war

Sindri - آدام جی. هررینگتون

آدام هررینگتون، صداپیشه‌ی Sindri، برادر Bork و دومین آهنگر کوتوله‌ی دنیای God of War، است. این بازیگر کانادایی پیش‌تر در سریال‌های محبوبی همچون Parks ،Dexter و Recreation حضور داشت است. او همچنین در بازی Battlefield Hardline وظیفه صداپیشگی Tyson Latchford را برعهده داشت.

در لیست درخشان صداپیشگان God of War، اسامی دیگری همچون نولان نورث، کوری برتون و تروی بیکر نیز به چشم می‌خورند. نظر شما درباره‌ی صدای شخصیت‌های God of War چیست؟ آیا صدای جدید کریتوس را دوست دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع tldrgames
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده