// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۸

معرفی و تاریخ انتشار بازی‌ های سال 2018

سال ۲۰۱۸ پر خواهد بود از بازی‌های ریز و درشتی که برای بسیاری از آن‌ها لحظه شماری می‌کنیم. با زومجی همراه باشید تا با معرفی کوتاهی از این بازی‌ها، از تاریخ انتشار آن‌ها در سال ۲۰۱۸ آگاه شویم.

سال ۲۰۱۷ را می‌توان یکی از ناب‌ترین سال‌ها برای گیمرها دانست، چرا که تعداد پرشماری از بازی‌ها با انواع و اقسام سبک‌های مختلف در این سال منتشر شدند. اما همانقدر که سال ۲۰۱۷ پر از بازی‌های جذاب بود، سال ۲۰۱۸ نیز به همان اندازه شگفت‌انگیز و امیدوار کننده به نظر می‌رسد. ما در این پست به تمامی بازی‌های ریز و درشتی که برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، نینتندو 3DS، پلی استیشن ویتا و کامپیوتر منتشر خواهد شد نگاهی جامع خواهیم داشت و علاوه بر معرفی کوتاهی از آن‌ها، از تاریخ انتشارشان با خبر می‌شویم.

«این پست به صورت روزانه آپدیت می‌شود»

Railway Empire

Railway Empire

سازنده / ناشر: کالیپسو مدیا دیجیتال / گیمینگ مایند     سبک: شبیه‌ساز، استراتژی     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی

بازی Railwaye Empire شما را به سال ۱۸۳۰ می‌برد، زمان قدرت گرفتن قطارها و ریل‌های فلزی. در این بازی شبیه‌ ساز شما وظیفه دارید تا شبکه عظیمی از ریل‌ها را به هم متصل و آن‌ها را کنترل کنید. ۴۰ مدل قطار مختلف نیز با دقیق‌ترین جزییات در بازی طراحی شده است. البته کار ساده‌ای نخواهید داشت، علاوه بر اینکه باید استراتژی درستی در جهت چینش ریل‌ها به کار ببرید، باید موانع پیش روی ریل‌ها، ایجاد ریل‌هایی در محیط جهت جذب توریست و بسیاری از موارد دیگر را مدیریت کنید.

Strikers Edge

Strikers Edge

سازنده / ناشر: فان پانچ گیمز / پلی‌دیوس     سبک: رقابتی اکشن     حالت: چند نفره    

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی‌استیشن 4، پی سی

Strikers Edge یک بازی چندنفره سرعتی است که در آن ۸ کاراکتر از دوره‌ها و تمدن‌های مختلف در آن حضور دارند. زاویه دید بازی از بالا به پایین است و در آن چندین کاربر در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرد و به سمت یکدیگر نیزه و سلاح‌های مشابه را پرتاب می‌کنند. گرافیک بازی به سبک پیکسلی طراحی شده و روند آن به جاخالی دادن و سنگر گرفتن خلاصه می‌شود.

Dissidia: Final Fantasy NT

Dissidia: Final Fantasy NT

سازنده / ناشر: تیم نینجا / اسکوئر انیکس     سبک: اکشن نقش آفرینی، مبارزه‌ای     حالت: تک نفره، چند نفره    

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی‌استیشن 4

بازی Dissidia Final Fantasy NT یک بازی مبارزه‌ای با المان‌های اکشن نقش‌آفرینی است که کاراکترهای محبوب سری فاینال فانتزی را در برابر هم قرار می‌دهد. کلاس‌های مبارزه بازی به چهار دسته تقسیم می‌شوند و کاراکترهای محبوبی مثل لایتنینگ و کلود در بازی حضور خواهند داشت. این بازی همچنین داستان وقایع پس از دو نسخه قبلی Dissidia را روایت می‌کند.

Call of Duty: WW2 – The Resistance DLC pack

Call of Duty: WW2 – The Resistance DLC pack

سازنده / ناشر: اسلج‌همر      سبک: اول شخص تیراندازی     حالت: تک نفره، چند نفره    

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی‌استیشن 4 (یک ماه بعد برای ایکس‌باکس وان و پی سی)

بسته الحاقی The Resistance از بازی Call of Duty WWII ماجرای دکتر استاب در جزیره‌ای در شمال آلمان را روایت می‌کند که گروهی از زامبی‌ها را کنترل می‌کند. در چپتر دوم، بازیکنان با محیطی کاملا متفاوت روبه‌رو خواهند شد. در اینجا محیط اصلی مه‌آلود است و نازی‌ها دور تا دور این جزیره را محاصره کرده‌اند و از طرفی با زامبی‌هایی طرف هستید که دید کافی روی آن‌ها نداشته و باید خود را برای هر نوع حمله‌ و مقابله‌ای آماده کنید.

EA Sports UFC 3

EA Sports UFC 3

سازنده / ناشر: الکترونیک آرتز کانادا / الکترونیک آرتز اسپورت     سبک: ورزشی، مبارزه‌ای     حالت: تک نفره، چند نفره    

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان

بازی EA Sport UFC 3 یک بازی ورزشی در سبک هنرهای رزمی است که طرفداران بی‌شماری دارد و به عنوان یکی از طبیعی‌ترین بازی‌های ورزشی کنسول‌ها نیز شناخته می‌شود چرا که سازندگان این بازی سعی کرده‌اند فیزیک، صداها و حرکات تک تک مبارزین این ورزش را در بازی خود به واقعی‌ترین شکل ممکن پیاده کنند. همچنین کانر مک‌گرگور نیز شخصیت برجسته روی کاور این بازی خواهد بود.

Shadow of the Colossus

Shadow of the Colossus

سازنده / ناشر: بلوپوینت گیمز / سونی     سبک: اکشن ماجراجویی     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی‌استیشن 4

بازی Shadow of the Colossus، ریمیکی از نسخه اصلی همین بازی است که برای کنسول افسانه‌ای پلی‌استیشن 2 منتشر شده بود. گیم‌پلی بازی نیز شباهت بسیار زیادی به همان نسخه دارد، با این تفاوت که بسیار بهینه‌تر و روان‌تر اجرا می‌شود. در این بازی شما باید با هیولاهای مختلف و عظیم‌الجثه‌ای مبارزه کنید و تا روند داستانی بازی طی شود. همچنین بازی بسته به نوع کنسول معمولی یا پرو شما، از چند قابلیت گرافیکی مختلف بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به اجرای بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد.

Civilization 6: Rise and Fall

Civilization 6: Rise and Fall

سازنده / ناشر: فیراکسیس گیمز / 2K گیمز     سبک: استراتژی، نوبتی     حالت: تک نفره، چند نفره    

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پی سی

Rise and Fall، اولین بسته گسترش دهنده بازی استراتژی و نوبتی Sid Meier's Civilization VI است که قابلیت‌های جدید، تمدن‌های جدید و رهبران جدید را به بازی اضافه می‌کند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این بسته گسترش دهنده، تمرکز روی داد و ستدها و ترقی تمدن‌ها و در عین حال، سقوط همان تمدن‌ها است.

 

Attack of the Earthlings

Attack of the Earthlings

سازنده / ناشر: جانک‌فیش     سبک: استراتژی     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پی سی

بازی Attack of the Earthlings ترکیبی از یک بازی مبارزه‌ای نوبتی و در عین حال استراتژی مخفی کاری است که در فضایی با حالت کمدی تاریک، بازیکنان را در نقش موجوداتی بیگانه برای دفاع در برابر نفوذ انسان ها به سرزمینشان قرار می‌دهد. محتوای بازی در مورد برشیت است که به سیاره بیگانگان آمده‌اند و زندگی آنها را ویران کرده‌اند تا با تاسیس کمپانی گالاکتویل انرژی و منابع بیگانگان را از آن خود کنند. البته این موضوع امری نا‌خوش‌آیند برای بیگانگان است چرا که این منابع برای آنها ارزشمند است.

 

Dragon Quest Builders

Dragon Quest Builders

سازنده / ناشر: اسکوئر انیکس     سبک: اکشن، نقش آفرینی، سندباکس     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: نینتندو سوییچ

بازی Dragon Quest Builders یک بازی سندباکس اکشن نقش‌آفرینی است که در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 منتشر شده شده بود. بازی در دنیای الفگارد، دنیای شناخته شده سری Dragon Quest جریان دارد. در این بازی شما در نقش یک ناجی، به ساخت و ساز دنیای بازی می‌پردازید، چرا که پیش از این دنیا نابود شده بود و حال نیاز به بازسازی دارد. بازی از المان‌های آثاری نظیر بازی مشهور Minecraft الهام گرفته است.

Owlboy

Owlboy

سازنده / ناشر: دی‌پد استودیو     سبک: پلتفرمر ماجراجویی     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ

بازی Owlboy یک بازی ماجراجویی در سبک پلتفرمر است که شما را در نقش اتوس قرار می‌دهد. این شخصیت قادر است پرواز کند و اشیا مختلفی را در طول پرواز با خود حمل کند و از طریق آن دشمنان را نابود کند یا موانع را از سر راه بردارد. داستان بازی از جایی شروع می‌شود یک گروه از دزدان دریایی به سرزمین اتوس حمله کرده‌اند و حال شما در این ماجراجویی، باید خانواده و خانه او را نجات دهید. این بازی پیش‌تر برای کامپیوتر منتشر شده بود.

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

سازنده / ناشر: وارهورس استودیو / دیپ سیلور     سبک: اکشن نقش آفرینی     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی

بازی Kingdom Come: Deliverance شما را به پادشاهی بوهم، واقع در جمهوری چک می‌برد. جایی که پادشاه مرده و برادر او پادشاهی این سرزمین را به ناحق به دست گرفته است. شما در نقش پسر یک آهنگر هستید که خانواده‌اش توسط نیروی ارتش کشته شده‌ است و حالا او به دنبال انتقام است. این بازی در سبک اکشن نقش آفرینی و به صورت اول شخص در فضایی جهان باز دنبال می‌شود.

Dynasty Warriors 9

Dynasty Warriors 9

سازنده / ناشر: اومگا فورس / کوی تکمو     سبک: هک اند اسلش     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی

سری بازی Dynasty Warriors همیشه از طرفداران پرشماری برخوردار بوده و گیم‌پلی آن باعث شده تا نسبت به بسیاری از بازی‌های هم سبک خود متفاوت به نظر برسد. نهمین قسمت از سری Dynasty Warriors یک بازی در سبک هک‌ اند اسلش با المان‌های مخفی کاری است. همچنین این قسمت یک محیط جهان‌باز وسیع دارد و آزادانه در کشور چین به مبارزه و انجام ماموریت خواهید پرداخت. شما قادر هستید با پای پیاده، اسب یا قایق در دنیای بازی سفر کنید. همچنین صدها مدل اسلحه و سبک مبارزه نیز برای تمامی کاراکترها در نظر گرفته شده است. ۸۳ کاراکتر از سری Dynasty Warriors 8: Empire نیز در کنار ۹۰ کاراکتر جدید در این بازی حضور خواهند داشت.

Radiant Historia: Perfect Chronology

Radiant Historia: Perfect Chronology

سازنده / ناشر: آتلوس / دیپ سیلور     سبک: نقش آفرینی     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: نینتندو 3DS

بازی Radiant Historia، یک بازی نقش آفرینی است که پیش از این برای کنسول DS در سال ۲۰۱۰ منتشر شده بود. حال این بازی با نام Perfect Chronology قرار است برای کنسول محبوب 3DS نیز منتشر شود. داستان بازی در مورد سربازی به نام استوک است که برگزیده حامل کتابی جادویی به نام وایت کرونیکل است. بازی Radiant Historia: Perfect Chronology در یک دنیای استیم پانک فانتزی جریان دارد و از دید بالا به پایین دنبال می‌شود.

The Fall Part 2: Unbound

The Fall Part 2: Unbound

سازنده / ناشر: Over the Moon     سبک: اکشن، ماجراجویی     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی

بازی The Fall Part II: Unbound یکی از آن بازی‌های مستقل اکشن و ماجراجویی است که شما را در نقش یک هوش قرار می‌دهد که از بند رها شده است. حال در این بین شخصی از طریق اینترنت به سیستم هوش مصنوعی شما حمله کرده است. این وظیفه شما است که خود را نجات دهید و انسان‌های مزاحم را شکار کنید. این بازی به صورت دو بعدی دنبال می‌شود و از انواع اسلحه‌ها می‌توان برای از بین بردن موانع استفاده کرد.

Secret of Mana remake

Secret of Mana remake

سازنده / ناشر: اسکوئر انیکس     سبک: اکشن نقش‌آفرینی     حالت: تک نفره، چند نفره    

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، پی سی

بازی Secret of Mana Remake، نسخه بازسازی شده همین بازی است که در سال ۱۹۹۳ منتشر و به یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های سری بازی‌های Mana تبدیل شد. بازی داستان سه شخصیت رندی، پریم و پوپوی را روایت می‌کند و داستان جذاب آن را با گرافیک سه بعدی همراه با محتواهای بسیار جدید و تازه، موسیقی‌های بازسازی شده و صداپیشگی‌های جدید تجربه خواهید کرد.

Bayonetta 1 & 2

Bayonetta 1 & 2

سازنده / ناشر: پلاتینیوم گیمز / نینتندو     سبک: اکشن، هک اند اسلش     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: نینتندو سوییچ

سری بازی Bayonetta از جلمه بازی‌های بسیار محبوب هک اند اسلش است که توسط استودیو شناخته شده پلاتینیوم گیمز ساخته شده است و قسمت سوم آن نیز برای کنسول نینتندو سوییچ در راه است. اما اگر تا به حال این سری را تجربه نکرده‌اید یا باز هم دوست دارید داستان جذاب بایونتا، جادوگر همه فن حریف این سری را بازی کنید، استودیو پلاتینیوم گیمز با همکاری کمپانی نیتندو یک کالکشن از دو نسخه اول این سری را برای کنسول نینتندو سوییچ و طرفداران این سری ترتیب داده است.

Fe

Fe

سازنده / ناشر: زویینک / الکترونیک آرتز     سبک: اکشن ماجراجویی     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی

بازی Fe یک اثر ماجراجویی اکشن است که در بازیکنان در آن کنترل موجود روباه‌ مانندی به نام فی را برعهده خواهند کرد که به شدت به صدای طبیعت و موجودات اطراف خود علاقه‌مند است. اما روزی این جنگل توسط دشمنانی به نام Silent Ones مورد حمله قرار می‌گیرد و آن‌ها صدای تمامی موجودات را از آن‌ها می‌گیرند. حال این شما هستید که به همراه فی، باید با این تهدید مبارزه کنید.

The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia

The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia

سازنده / ناشر: ناتسوم آتاری / باندای نامکو     سبک: اکشن ماجراجویی، مبارزه‌ای     حالت: تک نفره، چند نفره    

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی‌استیشن 4

در بازی The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia باید هفت گناه کبیره را کنار هم قرار دهید تا بتوانید قلمرو Lioness را نجات دهید. این بازی بر اساس مانگایی با همین نام ساخته شده و قصد دارد یک تجربه ماجراجویی برای بازیکنان و طرفداران انیمه خلق کند. در این بازی شاهد کاراکترهای محبوب این سری خواهید بود که قطعا برای طرفداران می‌تواند جذاب باشد.

Metal Gear Survive

Metal Gear Survive

سازنده / ناشر: کونامی     سبک: اکشن ماجراجویی، بقا     حالت: تک نفره، چند نفره    

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی

بازی Metal Gear Survive یک بازی اکشن ماجراجویی است که سربازان زنده مانده در دنیای عجیب آن، برای زنده ماندن و بقا تلاش می‌کنند. این بازی اولین اثری از سری Metal Gear است که توسط کوجیما ساخته نمی‌شود یا این بازی‌ساز هیچ نظارتی روی آن ندارد و وقایع آن بین دو بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain جریان دارد. این بازی در یک محیط جهان باز و از دید سوم شخص دنبال می‌شود و همچنین می‌توانید به صورت همکاری چند نفره نیز بازی را پیش ببرید.

Age of Empires: Definitive Edition

Age of Empires: Definitive Edition

سازنده / ناشر: فورگاتن امپایر / مایکروسافت  سبک: استراتژی     حالت: تک نفره 

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: پی سی

بازی Age of Empires یکی از ‌مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بازی‌های استراتژی تاریخ بود که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این بازی روی وقایع تاریخ تمرکز دارد و از دوران سنگی تا اروپا و آسیای دوران قدیم را در قالب یک بازی جذاب به تصویر می‌کشد. در این بازی شما باید با جمع کردن منابع پیشرفت کنید، از سرزمین خود دفاع کنید و به دیگر سرزمین‌ها حمله کنید. حال کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفته سه نسخه ابتدایی این سری را به صورت ریمستر منتشر کند که اولین ریمستر مربوط به نسخه اول بازی Age of Empires است که سعی دارد با جلوه بصری و فنی گرافیکی بهتر، تجربه دوباره این بازی به یادماندنی را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

Pac-Man Championship Edition 2 Plus

Pac-Man Championship Edition 2 Plus

سازنده / ناشر: باندای نامکو     سبک: آرکید هزارتو     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: نینتندو سوییچ

همه ما با سری پک من کم و بیش آشنایی داریم. کاراکتری که در یک فضای تو در تو، با فرار از دست ارواح بامزه که در محیط بازی رفت و آمد می‌کنند، سعی در خوردن گلوله‌های کوچک دارد. بازی Pac-Man Championship Edition 2 Plus نسخه تازه‌سازی شده‌ای از نسخه کنسول‌های نسل هشتمی است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و با توجه به محبوبیت و قابلیت‌های منحصر به فرد کنسول نینتندو سوییچ، کمپانی باندای نامکو تصمیم گرفت تا این بازی را نیز برای این کنسول دوست داشتنی منتشر کند.

Payday 2

Payday 2

سازنده / ناشر: اورکیل سافتور / ۵۰۵ گیمز     سبک: اول شخص تیراندازی، مخفی‌کاری     حالت: تک نفره، چند نفره    

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: نینتندو سوییچ

بازی Payday 2 یک بازی تیراندازی اول شخص با قابلیت همکاری چند نفره است که پیش از این برای کنسول‌های نسل هفتم و هشتم سونی و مایکروسافت و همچنین کامپیوتر منتشر شده بود. حال با بالا گرفتن محبوبیت کنسول نینتندو سوییچ، سازندگان این اثر تصمیم گرفتند تا این بازی را برای کنسول جدید نینتندو نیز منتشر کنند. بازی در مورد گروهی است که به انجام سرقت از مکان‌های مختلف می‌پردازند و درگیری با پلیس و انجام موفقیت آمیز سرقت، هدف اصلی این بازی است.

 

Bravo Team

Bravo Team

سازنده / ناشر: Over the Moon     سبک: اکشن، ماجراجویی     حالت: تک نفره، چند نفره    

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی استیشن VR

بازی Bravo Team، یک بازی اول شخص تیراندازی با قابلیت همکاری چند نفره است که برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن توسعه یافته است. داستان بازی از این قرار است که شما و هم تیمی‌تان در خاک دشمن قرار دارید و به کلی محاصره شده‌اید. اینکه چگونه از این مخمصه خلاص شوید و چگونه راه خود را باز کنید، کاملا به خودتان بستگی دارد. نشانه‌گیری، کاورگیری و همکاری تاکتیکی با هم تیمی از جمله ویژگی‌های این بازی به شمار می‌رود.

Final Fantasy XV

Final Fantasy XV - Windows Edition

سازنده / ناشر: اسکوئر انیکس     سبک: اکشن نقش آفرینی     حالت: تک نفره

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: پی سی

بازی Final Fantasy XV پانزدهمین قسمت از سری محبوب فاینال فانتزی است که پیش از این برای پلتفرم‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت منتشر شده بود و به موفقیت زیادی نیست دست پیدا کرده بود. این بازی که در یک دنیای جهان‌باز و زیبا، در سبک اکشن نقش‌آفرینی دنبال می‌شود، داستان نوکتیس و سه دوستش را روایت می‌کند و باید قلمرو خود را پس از وقایع رخ داده، بازپس بگیرد. پس از تجربه این بازی روی کنسول‌ها، حال علاقه‌مندان نسخه کامپیوتر نیز می‌توانند آن را تجربه کنند.

Fantics

Fantics

سازنده / ناشر: نپ‌ناک گیمز / سونی     سبک: پارتی     حالت: تک نفره، چند نفره

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی‌استیشن 4

بازی Fantics، یک بازی دست جمعی است که شامل ۱۵ مینی گیم می‌شود و ۴ نفر به صورت همزمان می‌توانند در آن به بازی بپردازند و با هم رقابت کنند. این بازی انحصاری پلی استیشن 4، به لطف قابلیت PlayLink این اجازه را می‌دهد تا بدون دسته‌های دوال‌شاک 4 و به وسیله گوشی‌های هوشمند خود، به بازی بپردازید.

Devil May Cry HD Collection

Devil May Cry HD Collection

سازنده / ناشر: کپکام     سبک: اکشن، هک اند اسلش     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی

سری بازی Devil May Cry از جمله بهترین بازی‌های اکشن و هک‌ اند اسلش تاریخ است که طرفداران پرشماری دارد و کاراکترهای این بازی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. از آنجا که زمزمه ساخت نسخه پنجم سری Devil May Cry به گوش می‌رسد، اخیرا کمپانی کپکام، به این شایعه‌ها دامن زده و با معرفی یک کالکشن اچ دی از این مجموعه ارزشمند، بازیکنان را نسبت به نسخه جدید این سری امیدوار کرده است. سه نسخه اول Devil May Cry، Devil May Cry 2 و Devil May Cry 3: Dante's Awakening Special Edition در این مجموعه قرار گرفته شده‌اند و قیمتی ۳۰ دلاری دارد.

Golem

Golem

سازنده / ناشر: های‌وایر گیمز     سبک: ماجراجویی     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی استیشن VR

بازی Golem اولین اثر استودیو های‌وایر گیمز است که توسط اعضای سابق بانجی تاسیس شده است. در این بازی شما در نقش یک پسر ماجراجو ایفای نقش خواهید کرد که به شدت مجروح شده است و برای همیشه باید روی تخت زندگی را بگذراند و رویای ماجراجویی را تنها در ذهنش تصور کند. اما در این بین قدرتی به وجود می‌آید تا موجودات سنگی به نام Golemها را خلق کنید، موجودات عجیبی که می‌توانید با آن‌ها به ماجراجویی بروید.

Kirby Star Allies

Kirby Star Allies

سازنده / ناشر: هال لابراتوری / نینتندو     سبک: پلتفرمر     حالت: تک نفره، چند نفره    

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: نینتندو سوییچ

بازی Kirby Star Allies یک بازی پلتفرمر است که شما در آن کنترل چندین شخصیت کیربی را در اختیار می‌گیرد. کیربی‌ها می‌توانند با پرتاب قلب به سمت دشمن، آن‌ها را تبدیل به یاران خود کنند. شما هم قادر هستید این بازی را به صورت تک نفره و هم چند نفره بازی کنید. در طول بازی و ادغام قابلیت‌های مختلف این کیربی‌ها، به قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی دست پیدا خواهید کرد. این بازی به لطف قابلیت‌های نینتندو سوییچ بسیار جذاب خواهد بود.

Yakuza 6: The Song of Life

Yakuza 6: The Song of Life

سازنده / ناشر: سگا     سبک: اکشن ماجراجویی     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی استیشن 4

بازی Yakuza 6: The Song of Life نسخه انگلیسی همین بازی است که در سال ۲۰۱۶ در ژاپن منتشر شد. این بازی یک اثر جهان باز در سبک اکشن ماجراجویی است که از دید سوم شخص کاراکتر شناخته شده این مجموعه از یاکوزا یعنی کازوما کیریو را دنبال خواهید کرد. بازی از ادامه نسخه قبل جریان خواهد داشت. او که چندین سال در زندان به سر می‌برد، پس از آزادی‌اش متوجه وقایعی می‌شود که باید از اسرار آن پرده بردارد.

Attack on Titan 2

Attack on Titan 2

سازنده / ناشر: اوگا فورس/ کوی تکمو     سبک: اکشن، هک اند اسلش     حالت: تک نفره، چندنفره    

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس‌باکس‌ وان، نینتندو سوییچ، پی سی

بازی Attack on Titan 2 برگفته از سری مانگا و انیمه محبوب Attack on Titan است که در آن، تایتان‌های بی‌رحم زندگی انسان‌ها را تا مرز انقراض پیش برده‌اند. این بازی اکشن و هک اند اسلش شما را با کاراکترهایی آشنا و جدید رو به رو خواهد کرد و تا اکنون ۳۷ کاراکتر قابل بازی نیز از جمله میکاسا و ارن برای بازی تایید شده‌اند.

Sea of Thieves

Sea of Thieves

سازنده / ناشر: ریر / مایکروسافت     سبک: اکشن ماجراجویی     حالت: تک نفره، چندنفره    

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: ایکس باکس وان، پی سی

Sea of Thieves یک جهان باز اما مشترک با تمامی بازیکنان است که به صورت کاملا آنلاین جریان دارد. شما در این بازی در نقش یک دزد دریایی ظاهر خواهید شد که همراه با دوستان خود به شکار گنج خواهید رفت، پا به جزایر مرموز خواهید گذاشت و با دیگر بازیکنان که آن‌ها هم دزد دریایی هستند، به مبارزه خواهید پرداخت.

Assassin

Assassin's Creed Rogue Remastered

سازنده / ناشر: یوبی‌سافت     سبک: اکشن ماجراجویی، مخفی‌کاری     حالت: تک نفره  

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: ایکس باکس وان، پلی استیشن 4

بازی Assassin's Creed Rogue یک بازی مخفی‌کاری و اکشن ماجراجویی از سری بازی Assassin's Creed است که در سال ۲۰۱۴ برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر شد. این بازی هفتمین نسخه از سری اساسینز کرید است که به نوعی ادامه بازی Assassin's Creed IV: Black Flag محسوب می‌شود و آخرین نسخه سری در نسل هفتم است. بازی در یک تاریخ ساختگی در دنیای واقعی طراحی شده و نبرد و کشمش را این بار بین اساسین‌ها دنبال می‌کند. داستان بازی در اواسط قرن ۱۸ دنبال می‌شود. ریمستر این بازی با ارایه کیفیت بصری و فنی بهتر، برای کنسول‌های نسل هشتمی در نظر گرفته شده است.

Titan Quest

Titan Quest

سازنده / ناشر: THQ نوردیک     سبک: اکشن نقش آفرینی، هک اند اسلش     حالت: تک نفره، چندنفره    

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶     پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان

بازی Titan Quest یک اثر اکشن نقش آفرینی و هک اند اسلش است که در دوره باستانی مصر، یونان و رم جریان دارد و حتی جاده ابریشمی که به آسیا منتهی می‌شود نیز در آن دیده می‌شود. شما در این بازی نقش یک شخصیت که می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید را ایفا خواهید کرد و به انجام ماموریت خواهید پرداخت و داستان را پیش خواهید برد. دنیای بازی پر است از موجودات باستانی عجیب که توسط سیستم هک اند اسلش بازی با آن‌ها مبارزه خواهید کرد.

Valkyria Chronicles 4

Valkyria Chronicles 4

سازنده / ناشر: سگا      سبک: نقش آفرینی تاکتیکی     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷     پلتفرم: پلی استیشن 4 (نسخه ایکس باکس و نینتندو سوییچ با تاخیر در سال ۲۰۱۸)

بازی Valkyria Chronicles 4 یک بازی استراتژی تاکتیکی و نقش آفرینی است که داستان آن مربوط به جنگی خونین در اروپا می‌شود. گیم‌پلی بازی، حالتی نزدیک به سه نسخه اول دارد و کلاس‌های جدیدی نیز در کنار کلاس‌های قدیمی سربازان برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

 

A Way Out

A Way Out

سازنده / ناشر: هیزلایت استودیو / الکترونیک آرتز     سبک: اکشن ماجراجویی     حالت: چند نفره    

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷     پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی

بازی A Way Out یک اثر اکشن ماجراجویی است که از دید سوم شخص بازی را دنبال خواهید کرد. این بازی به طور کامل با روند همکاری چند نفره و به صورت اسپلیت اسکرین (تقسیم صفحه) دنبال خواهد شد و فقط در صورتی می‌توانید این بازی را تجربه کنید که همراه با یک شخص دیگر مراحل را پیش ببرید. در این اثر شما نقش لئو و وینسنت را بر عهده خواهید داشت که سعی دارند از زندان فرار کنند.

Pure Farming 2018

Pure Farming 2018

سازنده / ناشر: آیس فلیمز / تکلند پابلیشینگ     سبک: شبیه‌ساز     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷     پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی

بازی‌های شبیه‌ساز همیشه طرفداران خاص خود را دارند، مخصوصا اگر آن بازی، با بهترین جزییات ممکن طراحی شود. بازی Pure Farming نیز یکی از همین آثار است که سعی دارد عاشقان کشاورزی را راضی کند. در این بازی شما با مزرعه‌داری و کشاورزی مدرن آشنا خواهید شد و از آمریکا گرفته تا اروپا و آسیا سفر خواهید کرد تا با توجه به اقلیم و شرایط هر یک از مناطق، با چالش‌های این شغل رو به رو شوید.

Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom

Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom

سازنده / ناشر: لِول 5 / باندای نامکو     سبک: نقش آفرینی     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷     پلتفرم: پلی استیشن 4، پی سی

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom یک بازی نقش آفرینی از زاویه دید سوم شخص است و داستان و سناریو بازی حالتی خطی دارد که با انجام ماموریت‌های مختلف روایت خواهد شد. اما به جز ماموریت‌ها و کوئست‌ها، دنیای بازی جهان‌باز است و آزادانه می‌توانید در آن گشت و گذار کنید. داستان بازی در مورد قلمرو موش‌ها و گربه‌ها است و طی اتفاقی، موش‌ها تصمیم می‌گیرند تا کنترل کل قلمرو را در دست بگیرند. شما به عنوان پادشاه گربه‌ها، پادشاهی که تاج و تختش از او ربوده شده، باید قلمرو خود را از موش‌ها پس بگیرید.

The Alliance Alive

The Alliance Alive

سازنده / ناشر: کتل کال / آتلوس     سبک: نقش آفرینی ژاپنی     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷     پلتفرم: نینتندو 3D

بازی The Alliance Alive یک اثر نقش آفرینی ژاپنی برای کنسول دستی 3D است که نسخه ژاپنی آن در سال ۲۰۱۷ به طور انحصاری برای کشور ژاپن منتشر شد و حال ناشر بازی تصمیم گرفته تا آن را به صورت جهانی نیز منتشر کند. شما در این بازی کنترل گروهی ۹ نفره را بر عهده خواهید گرفت که باید دنیای فانتزی بازی را از کنترل موجودات ناشناخته‌ای به نام Daemonها نجات دهید.

Far Cry 5

Far Cry 5

سازنده / ناشر: یوبیسافت مانتریال / یوبیسافت     سبک: اکشن ماجراجویی، اول شخص تیراندازی     حالت: تک نفره، چند نفره    

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷     پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی

سری بازی Far Cry همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و در هر قسمت سعی کرده تا داستان‌‌ها و شخصیت‌های منفی و مثبت زیادی را روایت کند. بازی Far Cry 5 نیز همانند نسخه‌های گذشته خود در سبک اکشن ماجراجویی و اول شخص تیراندازی دنبال می‌شود و بازیکنان را در دنیای جهان‌باز خود، آزادانه رها می‌کند. بازی در دنیایی ساختگی به نام هوپ کانتی جریان دارد، جایی که کشیشی به نام جوزف سید سعی دارد مردم را از طریق دین کنترل کند؛ آن هم به شکلی خشن و کاملا بی‌رحمانه. حال برخی از ساکنین این شهر، قصد مقابله با جوزف و خانواده‌اش را دارند.

MLB The Show 18

MLB The Show 18

سازنده / ناشر: سونی سندیگو / سونی     سبک: ورزشی     حالت: تک نفره، چند نفره    

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷     پلتفرم: پلی استیشن 4

بازی MLB The Show 18 یک بازی بازی ورزشی بیسبال است که توسط استودیو سرگرمی‌های سونی سندیگو ساخته می‌شود و توسط خود سونی نیز منتشر خواهد شد. این نسخه از بازی، سیزدهمین نسخه از این سری است و سعی دارد یک شبیه ساز کامل از بازی محبوب بیسبال را برای طرفداران خود مخصوصا در آمریکای شمالی ارایه دهد.

Agony

Agony

سازنده / ناشر: مدمایند استودیو/ پلی‌وِی     سبک: ترسناک بقا     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷     پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی

بازی Agony یکی از آثار ترسناک سال ۲۰۱۸ است که سازندگان آن قول یک بازی واقعا ترسناک را از آن داده‌اند. در این بازی اول شخص، شما یکی از محکوم شدگان به جهنم هستید که هیچ خاطره‌ای از گذشته خود ندارد اما رفته رفته در طول بازی به قدرت‌ها و قابلیت‌های مختلفی دست پیدا خواهید کرد. مخلوقین عجیب و غریب و دیگر محکوم شدگان در جهنم، از جمله عواملی هستند که در این بازی با آن‌ها رو به رو خواهید شد.

Pillars of Eternity II: Deadfire

Pillars of Eternity II: Deadfire

سازنده / ناشر: ابسیدین اینترتینمنت / ورسوس ایول     سبک: نقش آفرینی      حالت: تک نفره

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷     پلتفرم: پی سی

بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire، یک بازی نقش آفرینی با زاویه دوربین ایزومتریک است. این بازی که توسط سازنده‌ای مشهور یعنی ابسیدین ساخته می‌شود، ادامه مستقیمی بر نسخه اول این بازی در دنیای Eora خواهد بود. شما در این بازی در نقش یک واچر به ماجراجویی داستان بازی خواهید پرداخت. دنیای بازی شامل آب و هوایی پویا و محیطی کاملا زنده است. این بازی برای ویندوز، لینوکس و مک در نظر گرفته شده است.

God of War

God of War

سازنده / ناشر: سانتامونیکا / سونی     سبک: اکشن ماجراجویی      حالت: تک نفره

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷     پلتفرم: پلی استیشن 4

بازی God of War، ادامه‌ای بر داستان کریتوس است که پس از نابودی خدایان یونان و الیمپوس، حال پایش به دنیای نورس باز شده است. او حالا صاحب یک پسر است که با او وارد یک ماجراجویی خطرناک خواهد شد. همچنین بازی دیگر آن سبک هک اند اسلش سابق خود را ندارد و خبری از شمشیرهای Blade of Chaos نخواهد بود. این بازی حالا از زاویه سوم شخص و دوربین نزدیک به کریتوس دنبال می‌شود و او حالا با یک تبر و سپر به مبارزه می‌پردازد.

We Happy Few

We Happy Few

سازنده / ناشر: کمپلشن استودیو / گیرباکس     سبک: ترسناک بقا     حالت: تک نفره    

تاریخ انتشار: تاخیر تا تاریخ نامشخص     پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی

بازی We Happy Few یک اثر ترسناک عجیب و غریب است. داستان بازی در اکتبر سال ۱۹۶۴ اروپا، در یک بازه زمانی متناوب جریان دارد. در داستان بازی، قرصی به نام Joy وجود دارد که وقایع ناخوشایند را از ذهن مردم دور می‌کند، اما در عین حال، عواقب بلند مدت آن، باعث ایجاد حوادثی ناگوار در بین مردم شده است. داستان بازی سه شخصیت قابل بازی دارد که هر کدام به نوعی تاثیر خود را در داستان خواهند گذاشت. بازی از زاویه دید اول شخص دنبا ل می‌شود و محیط بازی جهان‌باز است.

Dark Souls Remastered

Dark Souls Remastered

سازنده / ناشر: مدمایند استودیو/ پلی‌وِی     سبک: اکشن نقش آفرینی      حالت: تک نفره، چند نفره    

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷     پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی

 بازی Dark Souls 1 از جمله آثار تاریخ‌سازی بود که توانست روند بسیاری از بازی‌های بعد از خود را تغییر دهد. چرا که با ایجاد چالش‌های فوق‌العاده جذاب و سخت و در عین حال منطقی، و همچنین داستانی مرموز و محیط‌هایی اتمسفریک یک بازی کاملا متفاوت را به بازیکنان ارایه داد. این بازی که دومین نسخه از سری سولز و اولین نسخه از سری Dark Souls است، قرار است با جزییات گرافیکی بهتر و بهینه‌تر برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شود.

بازی‌هایی که هنوز تاریخ عرضه دقیق و مشخصی ندارند:

 

پلتفرماسم بازی
پی‌سی، پلی‌استیشن 4428: Shibuya Scramble
پی‌سیBattletech
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانNaruto to Boruto: Shinobi Striker
پی‌سی، پلی‌استیشن 4The Swords of Ditto
پی‌سی

Griftlands

پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان

God’s Trigger

پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ

Unruly Heroes

3DS

Shin Megami Tensei: Strange Journey Redux

پی‌سی، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ

Harvest Moon: Light of Hope 

پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان

Extinction 

نینتندو سوییچ

Runner 3

نینتندو سوییچ

Syberia 3

پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان

Sinner: Sacrifice for Redemption

پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ

Street Fighter 30th Anniversary Collection

پی‌سی، ایکس‌باکس وان

Crackdown 3 

پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان

Red Dead Redemption 2

پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان

Vampyr

پی‌سی، ایکس‌باکس وانState of Decay 2
Rift، ViveSpace Junkies
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، PSVR، Rift، ViveTransference
نینتندو سوییچMega Man Legacy Collection
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، PS VR، Steam VRZone of the Enders: The 2nd Runner Mars
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانSystem Shock Remake
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانImmortal: Unchained
پی‌سی، پلی‌استیشن 4Project Rap Rabbit
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانJurassic World Evolution
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچMega Man X collection
پی‌سی، پلی‌استیشن 4Shenmue 3
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانThe Wolf Among Us: Season 2
پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وانStarlink: Battle for Atlas
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانOverkill’s The Walking Dead
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانMetro: Exodus
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانSkull and Bones
پی‌سیMonster Hunter World
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچMega Man 11 
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانAnthem
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچBlacksad
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وانMy Hero Academia: One’s Justice
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانInsurgency: Sandstorm 
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانA Plague Tale: Innocence
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانThe Crew 2
پلی‌استیشن 4Spider-Man game from Insomniac
پی‌سیMechwarrior 5: Mercenaries
پی‌سی، پلی‌استیشن 4Spelunky 2
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانApe Out
پی‌سی، ایکس‌باکس وانOri and the Will of the Wisps
پی‌سی، پلی‌استیشن 4Donut County
پلی‌استیشن 4Vane
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانStrange Brigade
پی‌سیMinit
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچMulaka
پلی‌استیشن 4MediEvil remaster 
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وانBloodstained: Ritual of the Night
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانSoulcalibur 6 
پلی‌استیشن 4Concrete Genie
پلی‌استیشن 4Ghost of Tsushima
پلی‌استیشن 4Dreams
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، PSVR، ایکس‌باکس وانAce Combat 7: Skies Unknown 
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانCode Vein 
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وانMonster Boy and the Cursed Kingdom
پی‌سی، ایکس‌باکس وانAshen
PSVRMoss
پلی‌استیشن 4Fantasy Strike
پی‌سیGTFO
نینتندو سوییچWolfenstein 2: The New Colossus
پی‌سی، ایکس‌باکس وانThe Last Night 
پی‌سیWorld of Warcraft: Battle for Azeroth
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانDarksiders 3
پلی‌استیشن 4Detroit: Become Human 
نینتندو سوییچUntitled Fire Emblem game
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وانAway : Journey to the unexpected 
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانGreedFall
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانThe Walking Dead: The Final Season
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانOmen of Sorrow 
PSVRBlood and Truth
پلی‌استیشن 4Days Gone
پلی‌استیشن 4Horizon Chase Turbo
پلی‌استیشن 4Guacamelee 2 
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچMoonlighter 
پلی‌استیشن 4Children of Morta 
پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانHover
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانMugsters
پی‌سیArtifact
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانThe Church in the Darkness
پلی‌استیشن 4The Hong Kong Massacre 
پلی‌استیشن 4The Gardens Between
پی‌سی، پلی‌استیشن 4Left Alive
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانOne Piece World Seeker
نینتندو سوییچSuper Meat Boy Forever
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانRacing Apex
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانBiomutant 
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانMothergunship
PSVRNo Heroes Allowed
3DSSushi Striker: The Way of Sushido
پی‌سیHollowpoint
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانRiverbond
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانAntigraviator
نینتندو سوییچTravis Strikes Again: No More Heroes
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانUnto the End
نینتندو سوییچMetroid Prime 4
نینتندو سوییچProject Octopath Traveler
پی‌سیAnno 1800
PSVRFirewall: Zero Hour
پلی‌استیشن 4Earth Defence Force: Iron Rain
نینتندو سوییچShin Megami Tensei 5
پلی‌استیشن 4Patapon 2 Remastered 
پلی‌استیشن 4The Last of Us Part 2
پلی‌استیشن 4Death Stranding
پی‌سی، ایکس‌باکس وانBelow
پی‌سی، پلی‌استیشن 4Lost Soul Aside
پی‌سیWitchfire
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانWorld War Z
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانWarhammer: Vermintide 2
نینتندو سوییچBayonetta 3
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانCall of Cthulhu: The Official Video Game
پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وانBeyond Good and Evil 2

پی‌سی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان

The Avengers Project

TBA

From Software’s Shadows Die Twice


منبع Zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده