// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

نگاهی به یک تیزر مرموز؛ پروژه جدید سازنده Dark Souls و Bloodborne چیست؟

استودیو FromSoftware با یک تیزر بی‌نهایت مرموز به میادین بازگشت، دل هواداران را با چند ثانیه ویدیو به لرزه انداخت و بدون هیچ صحبتی رفت؛ پروژه جدید آن‌ها چه چیزی خواهد بود؟

از همان زمان که بازی Demon Souls منتشر شد، اسیر جو عجیب و غریب این اثر شدم، وقتی که اولین قسمت از Dark Souls منتشر شد، اسیر آن حس ویران کننده‌ای که سال‌ها در میان بازی‌های ویدیویی دنبالش بودم شدم و میازاکی تبدیل به اسطوره من شد، هنگامی که پا به دنیای Bloodborne گذاشتم، استودیو FromSoftware برای من در بالاترین و دست‌ نیافتنی‌ترین نقطه لیست سازنده‌های محبوبم قرار گرفت و وقتی Dark Souls III را بازی کردم،‌ هیچ استودیو و سازنده‌ای قادر نبود جای آن‌ها را برای من بگیرد.. همین مقدمه کوتاه که بدون هیچ اغراقی آن را نوشتم، ثابت می‌کند که چرا حتی یک تیزر چند ثانیه‌ای فوق‌العاده مرموز، برای من هیجان‌انگیزترین اتفاق Game Awards امسال بود.

می‌دانم واقعا با یک تیزر ۳۰ ثانیه‌ای که فقط یک نام Shadows Die Twice و یک وسیله عجیب در آن پیداست نمی‌توان به طور قاطع حدس زد که باید انتظار چه چیزی را بکشیم، یا حتی ارایه تئوری هم در این زمینه شاید مضحک به نظر برسد، اما خب من عاشق ساخته‌های میازاکی هستم و قصد دارم در این مقاله در کنار دیگر طرفداران آثار ارزشمند این شخصیت و استودیو زیر دستش، گپ و گفتی داشته باشیم و یک سری تئوری را در این زمینه مطرح کنیم.

این مطلب بخش‌هایی از بازی Bloodborne را فاش می‌کند

Shadows Die Twice

 ابتدا قصد دارم به محتمل‌ترین گزینه روی میز اشاره کنم. اینکه چرا این تیزر به احتمال فراوان مربوط به نسخه دوم بازی Bloodborne است. سپس به دیگر گزینه‌ها خواهیم رفت و حتی با دلایلی، تئوری‌هایی را که در مورد بلادبورن 2 مطرح کردیم رد می‌کنیم!‌

این بازی هر چیزی که هست، خون و خشونت در آن پا برجاست؛ از همین دستگاه عجیب و غریب که ازش خون می‌چکد مشخص است

اولین نکته‌ای که قطعا برای همه روشن است، نامی بود که در انتهای این تیزر مشاهده کردیم؛ Shadow Die Twice و قطعا کلمه Twice به معنی دومین مرتبه است و همین موضوع به راحتی می‌تواند به ما نشان دهد که شاهد دومین نسخه از یک مجموعه خواهیم بود. ما در این میان ۴ گزینه از فرام‌سافتور در اختیار داریم: Bloodborne ،Koun ،Tenchu و Shadow Tower. اما در این میان تنها این Bloodborne و Koun هستند که می‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد چرا که فقط یک قسمت از هر کدام منتشر شده است و انتظار نسخه دوم را می‌کشند. از طرفی هم قطعا سری Souls به کار خود پایان داده و همچنین خبری از نسخه دوم Demon Souls نخواهد بود چرا که این بازی با تصمیم میازاکی با همان Dark Souls ادغام شد تا بازیکنان بیشتری آن را تجربه کنند. پس کمترین احتمال را به Demon Souls می‌دهیم؛ در اصل اصلا احتمالی به آن نمی‌دهیم و امیدوارم که اشتباه کنم!

اما ۴ بازی دیگر داریم که میازاکی می‌تواند از هر کدام از آن‌ها یک ادامه وحشتناک بسازد، اما برای شروع بهتر است کار خود را بر اساس همان تنها سر نخ واضحی که در اختیار داریم پیش ببریم؛ کلمه Twice.

بنابراین، باید گفت که این تنها بازی‌های Bloodborne و Kuon هستند که تا امروز فقط یک نسخه از آن‌ها منتشر شده و دو بازی Tenchu و Shadow Tower چندین نسخه از خود را طی نسل‌های مختلف منتشر کرده‌اند. اما چرا در این بین احتمال نسخه دوم Bloodborne  بیشتر است؟

چرا این تیزر مربوط به Bloodborne 2 است؟

شاید تا به حال به چشمتان نخورده باشد، اما این اواخر فرام‌سافتور محصولات زیادی از سری بلادبورن را عرضه کرده یا قصد عرضه کردن آن‌ها را دارد. برجسته‌ترین آن‌ها یک کتاب کمیک است، بعد از آن بازی کارتی بلادبورن، بعد از آن نیز یک اکشن فیگور از هانتر و در نهایت تی‌شرت جدیدی با نام Yharnam City Hunters! چرا فرام‌سافتور الان باید این کارها را انجام دهد؟ البته فیگورهای زیادی از کمپانی‌های معروف مانند Gecco در طول این سال‌ها طراحی و با قیمت‌های سرسام‌اوری عرضه شد، اما یک اکشن فیگور فیگما از هانتر، بعد از چندین سال از عرضه Bloodborne چشم خیلی‌ها را گرفته است که می‌توانید تصویر آن را در زیر مشاهده کنید. همچنین از تمام گزینه‌های دیگر مشکوک‌تر، این کمیک بلادبورن است که ناگهان بعد از این همه مدت سر و کله‌اش پیدا شد و به ساخت نسخه دوم این بازی دامن زد.

Bloodborne

حال ریز‌تر شویم. تریلر بلادبورن را به یاد دارید؟ اگر ندارید دوباره آن را تماشا کنید. در ابتدای تریلر، شاهد یک سری المان‌های جالبی هستیم که به طرز عجیبی چه از نظر هارمونی خفه کننده و چه از نظر عنصر خون، شباهت قابل توجه‌ای به هم دارند و می‌توانید عکسش را هم در زیر مشاهده کنید:

Shadows Die Twice

شاید برای‌تان سوال باشد که بلادبورن دارای یک تم ویکتوریایی غربی است، از طرفی هم تیزر جدید پر از المان‌های شرقی بود. برای همین برای خیلی‌ها سوال شد که بلادبورن با آن تم غربی و گاتیکش چرا باید به سراغ تم شرقی برود؟ خب باید بگویم که در مورد بلادبورن اشتباه می‌کنید. مگر می‌شود با یک کارگردان ژاپنی طرف باشیم و خبری از ریزه‌کاری‌های شرقی در بازی‌هایش نباشد؟ در بازی Bloodborne، در بسته الحاقی‌اش البته، شاهد شخصیتی به نام یامامورا بودیم؛ Yamamura the Wanderer یک شکارچی کهنه‌کار از سرزمین شرق بود که با سلاح Chikage مبارزه می‌کرد. او پس از انتقامی که به سرانجام رساند، به لیگ شکارچیان پیوست، اما او آلوده و در دیوانگی غرق شد. نمی‌توان گفت همه چیز به او ربط دارد، اما وجودش دنیای شرقی بلادبورن را به راحتی تایید می‌کند. خب بنابراین نمی‌توان گفت بلادبورن ربطی به شرق ندارد، اصلا شاید قسمت دوم بازی در دنیای شرقی بلادبورن جریان داشته باشد، همان جایی که یامامورا از آن آمده است!

Shadows Die Twice

قطعا در تیزر جدید حروف‌ شرقی را به خوبی مشاهده کردید. حال یک زن و شوهر چینی در سایت ردیت، این کلمات را رمز گشایی کردند. متنی که در تیزر بازی مشاهده کردیم، Cao Shu نام دارد که در اصل یک نوع خط شکسته چینی است (Cursive Chinese). حال چه کلماتی در تیزر دیده شد؟ Tiger ،Shape ،Search ،Fish ،Hair ،To Use و Blood. البته خود این زن و مرد چینی اعلام کرده‌اند که ممکن است این خط شکسته را درست نخوانده باشند (حق دارند گاهی ما هم نمی‌توانیم خط شکسته خودمان را بخوانیم چه برسد به چینی‌ها) بنابراین برخی از این کلمات مانند Fish می‌توانند به اشتباه برداشت شده باشند. نمی‌توان معنای خاصی را از این کلمات بیرون کشید، اما همان کلمه Blood شاید نشانه‌ای باشد. البته شاید کلمه Fish هم به آن صورت بی‌ربط به ماجرا نباشد چرا که در بسته الحاقی بازی Bloodborne، منطقه‌ای به نام Fishing Hamlet وجود دارد و داستان منحصر به فرد خود را دارد.

Shadows Die Twice

 اما اگر بیخیال معنای آن‌ها شویم، خود این خط شکسته چینی جالب است. از چه جهت؟ اگر به هانترز دریم در بلادبورن برویم، شاهد یک اسلحه به نام Burial Blade خواهیم بود. حال با کمی زوم کردن روی آن توسط Monocular، همان دست خط Cao Shu را روی آن مشاهده می‌کنیم! حال شاید آن دست خطی که در ایزر دیدیم مفهومی داشته باشد، یا اینکه با Caryll Runeهای بازی بلادبورن در ارتباط باشد. اما نکته زمانی جالب‌تر می‌شود که اگر به محیط بلادبورن دقت کنیم، شاهد ابزاری در کارگاه Gehrman خواهیم بود، ابزاری که شباهت زیادی به همان ابزاری دارد که در تیزر مشاهده کردیم. همان مته هایی که روی میز قرار دارند. نمی‌توان گفت دقیقا همانی هستند که در تیزر دیدیم، اما خب وقتی بحث تئوری باشد، همه چیز را به هم ربط می‌دهیم.

Shadows Die Twice

حال بیایید در مورد آن وسیله عجیب و غریبی که در تیزر وجود داشت صحبت کنیم. وسیله‌ای عجیب و غریب که انگار با کشیدن آن تناب‌ها، بیشتر و بیشتر خون از تار و پودش بیرون ریخته می‌شود و یک حس ایجاد تنش یا درد را القا می‌کنند؛ انگار که هر لحظه قرار است اتفاقی دردآور رخ دهد. نکته واضح ماجرا این است که این دستگاه با استخوان، یک جسم فلزی، طناب و یک خنجر ساخته شده است. اما اگر بخواهیم دقیق بررسی کنیم، این استخوانی که ستون اصلی این دستگاه را تشکیل داده دقیقا برای پای سمت راست یک انسان است. این دو استخوانی که مشاهده می‌کنیم ساق پای یک انسان هستند. در ساق پای جانداران مهره‌دار، دو استخوان وجود دارد که استخوان بزرگ‌تر و قوی‌تر دُرُشت‌نِی و استخوان باریک‌تر و ضعیف‌تر نازک‌نی نام دارد (این را از ویکیپدیا کپی کرده‌ام) که به زبان علمی Tibia و Fibula خوانده می‌شوند. در بین این دو استخوان نیز یک وسیله عجیب و غریب قرار دارد که کار هر کسی که بوده، با پای انسان‌ها برای خودش وسیله‌ای عجیب ساخته است. اما بحث سر پای راست شد، چیزی که دقیقا در این تیزر مشاهده کردیم. حال این موضوع چطور می‌تواند ربطی به بلادبورن داشته باشد؟

Shadow Die Twice

اگر از آن افرادی باشید که سرتان برای لورهای بلادبورن و سولز درد می‌کند، باید حتما متوجه شده باشید که خیلی از هانترهای بازی بلادبورن، پای سمت راست‌شان را بسته‌اند و خب این در شلوارهایی هم که در بازی پیدا می‌کنید دیده می‌شود. حال توضیحات شلوار Old Hunter را بخوانید:

شلوار Old Hunter که از بسیاری شکارچیان در برابر هیولاها در سنین بالا محافظت کرده است! شایعه‌ای وجود دارد که گلوبول‌های خون هیولا به آرامی از پای راست بالا می‌روند، به همین خاطر پای راست را با دو کمربند می‌بندند! اگر هم مطلع باشید، انسان‌ها در این بازی توسط یک بیماری تبدیل به چنین موجوداتی شده‌اند و یارنام تبدیل به شهر هیولاها شده است.

Shadow Die Twice

حالا نکته جالب اینجا است که شخصیت Gehrman یکی از پاهای راستش را زمانی که به نماینده Moon Presence تبدیل شد از دست داد و از آن جالب‌تر اینکه، شما هم در آخر و با توجه به یکی از پایان‌های بازی، پای راست خود را از دست می‌دهید. عجیب است! از آن تر عجیب‌تر این است که اگر به قلعه Cainhurst بروید، در آن مکان مجسمه‌هایی را خواهید یافت که شوالیه‌های آن، پای راست خود را از دست داده‌اند، درست در همان دالانی که شما را به سمت ملکه هدایت خواهد کرد.

Shadows Die Twice

همچنین آیتم دیگری در بازی وجود دارد؛ Old Hunter Bone. استخوانی که مشخص نیست متعلق به چه شخصی است، برخی می‌گویند این استخوان برای گرنام پیر است. که دقیقا این آیتم هم برای پای راست یک انسان است. همچنین در بسیاری از منابع نوشته شده است که در آن وسیله‌ای که در تیزر دیدیم، همان چیزی که دورش طناب پیچ شده بود و بین ۲ استخوان قرار داشت، یک کونای (Kunai یک ابزار مبارزه شرقی) دیده می‌شود. شاید این قطعه‌ای از آن دستگاه عجیب باشد که طناب را به اهرم فلزی بسته است، اما خب در بلادبورن هم کونای وجود دارد و آن هم متعلق به شخصیتی است که در این مطلب معرفی کردیم؛ Yamamura!

Shadows Die Twice

نکته بعدی که می‌توان از تریلر متوجه شد، فونتی است که با آن Shadows Die Twice در تریلر مشاهده شد. اگر مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد فونتی که برای بسته الحاقی The Old Hunters استفاده شد، عینا همان فونتی است که در تیزر جدید مشاهده کردیم. هرگز نمی‌توان این امر را یک گزینه محتمل دانست، اما تئوری است و باید مطرح شود. بازی‌های فرام‌سافت‌ور همیشه فونت‌های مخصوص به خود را دارند، اما حال اینکه چرا این دو فونت یکی هستند، نمی‌دانیم!

Shadows Die Twice

حال پس از این همه حدس و گمان  که چرا این بازی می‌تواند نسخه دوم بلادبورن باشد، می‌خوام همه ماجرا را با یک سری تئوری و صحبت‌های دیگر برهم بزنم. قبل از هر چیز، بگذارید مصاحبه‌ای از میازاکی در این مطلب قرار دهم که در سال ۲۰۱۶ توسط سایت گیم‌اسپات صورت گرفته بود. حتما این مصاحبه را بخوانید.

گیم‌اسپات: شما گفتید کارتان با سری سولز تمام شده، اما آیا چنین حرفی به معنای پایان کار مجموعه سولز است یا فقط قصد دارید ادامه این سری را به کارگردان‌هایی دیگر بسپارید؟ آیا حرف شما از سولز، شامل حال بلادبورن هم می‌شود یا قرار است آن ایده‌هایی را که برای ادامه سری سولز در ذهن دارید در بلادبورن پیاده کنید؟

میازاکی: Dark Souls III شرایط را برای این مجموعه به طور کامل تغییر داد و یک نقطه عطف برای استودیو ما بود. من دیگر در مورد ساخت هیچ ادامه یا نسخه فرعی برای این سری فکر نمی‌کنم، این موضوع دقیقا برای «بلادبورن» هم صدق می‌کند. من در مورد این مجموعه هیچوقت نمی‌گویم «تمام» شده است، بلکه همیشه آن را یک «نقطه عطف» برای مجموعه می‌دانم. چرا که اگر روزی یک نفر به من بگوید قصد ساخت ادامه این مجموعه را دارد و روی آن پافشاری کند و بخواهد از آخرین تکنولوژی‌های روز برای ساخت آن نیز استفاده کند، بی انصافی است اگر حالا بگویم این مجموعه «تمام» شده است.

میازاکی هیچگاه ساخت ادامه سری سولز و دنیایش را رد نکرده و نگفته که کار این مجموعه به پایان رسیده است، اما او قصد ایجاد تجربه‌هایی کاملا متفاوت را دارد

البته نکته جالب توجه این است که شاید منظور میازاکی با آن چیزی که فکر می‌کنید همخوانی نداشته باشد. میازاکی هرگز نمی‌گوید که کار این مجموعه که شامل بلادبورن هم می‌شود، تمام شده است. او قطعا دلش هنوز پیش این سری است و بنابراین، اگر روزی، یکی از «ناشرین» به سراغ او برود و بخواهد ادامه‌ای از این سری ساخته شود، آن را رد نخواهد کرد. حال ممکن است خودش همانند Dark Souls II ناظر پروژه باشد و زیر دستانش بازی را بسازند، یا خودش به سراغ یک Dark Souls یا Bloodborne 2 برود.

حالا اگر آن صحبتش در مورد تکنولوژی را هم موشکافی کنیم، می‌توان گفت که میازاکی این صحبت‌ها را زمانی زد که بلادبورن یک سال و ۳ ماهش شده بود. اما حالا ۳ سال از زمان عرضه آن می‌گذرد، آیا تکنولوژی به حدی نرسیده که آن طراحی‌های هنری بلادبورن را که هنوز هم رو دست ندارد با تکنولوژی جدید و پیشرفت در شناخت کنسول‌های نسل هشتمی به اوج برساند؟ باید صبر کرد. حال یک مرور نهایی داشته باشیم و سپس گذری هم به دیگر بازی‌های احتمالی بزنیم.

دلایلی که احتمال دارد این بازی Bloodborne 2 نباشد:

  • همانطور که می‌‌دانید، نسخه اول این بازی با همکاری Japan Stuidios ساخته شد، اما در این تیزر هیچ اشاره‌ای به آن نشد.
  • همچنین هیچ اشاره‌ای به انحصاری بودن آن نشد، چیزی که در تمام تریلرها و تیزرهای ریز و درشت همه بازی‌های انحصاری سونی می‌بینیم و در این تیزر ندیدیم.
  • همچنین هیچ خبری از آن در PSX نبود؛ هر چیزی که برای سونی باشد، حتی شده دو بار آن را نمایش می‌دهد، نمونه گُنده‌اش Death Stranding
  • اگر بخواهیم اصولی به ماجرا نگاه کنیم، Shadow Die Twice با حروف بزرگ نوشته شده است که نشان می‌دهد داریم در مورد یک اسم صحبت می‌کنیم، نه یک جمله؛ شاید واقعا اسم بعدی بازی Shadow Die Twice باشد!

دلایلی که احتمال دارد این بازی Bloodborne 2 باشد:

  • همانطور که اشاره کردیم، تریلر شباهت‌های فراوانی به تریلر Face Your Fears نسخه اول Bloodborne دارد؛ از ترکیب و هارمونی رنگ گرفته تا فرم اصلی و خونی که در هر دو تریلر خودنمایی می‌کند.
  • در بالا کلی دلیل آوردم که در این تیزر، پر است از نکاتی که در بلادبورن هم یافت می‌شد، از یک استخوان گرفته تا حضور یک شخصیت از دنیای شرقی بلادبورن در بسته الحاقی Old Hunters
  • و در نهایت، اخیرا چندین محصول از از سری بلادبورن توسط فرام‌سافتور معرفی و عرضه شده است که مهم‌ترین آن‌ها یک کمیک است.

Fromsoftware

در ابتدای مطلب ۳ بازی را که احتمالا برای بسیاری از شما ناشناخته است نام بردیم. اگر تیزر به نمایش در‌ آمده دومین قسمت از بلادبورن نباشد، احتمال کدام یک از این سه بازی بیشتر است؟ ،Tenchu Shadow Tower  یا Kuon؟

دلایلی که احتمال دارد تیزر مربوط به قسمت جدید Tenchu باشد:

  • تم کاملا شرقی؛ چه از نظر بصری و چه از نظر موسیقی و افکت‌های صدا، همه چیز حسی کاملا شرقی دارد.
  • ما در این تیزر شاهد نام Shadows Die Twice هستیم؛ در بازی Tenchu، نینجاها را با نام Shadows صدا می‌زنند.
  • شخصیت اصلی این بازی یک بار مرده است؛ شاید قرار است برای بار دوم هم بمیرد!
  • در نسخه آخر بازی، شخصیت منفی آن دو بار مرده است؛ Twice!
  • این شخصیت منفی که دو بار هم مرده است، نامش Onikage است، به معنای سایه شیطان: حال اسم و تعداد دفعات مردنش را کنار هم بگذارید؛ Shadows Die Twice.
  • یکی از اسلحه‌ها و مکانیزم‌های اصلی بازی Tenchu، وسیله‌ای به نام هوک‌شات با یک قلاب است؛ شاید این وسیله مرموز در تیزر، همین ابزار اصلی در بازی Tenchu باشد.

 دلایلی که احتمال دارد تیزر مربوط به قسمت جدید Shadow Tower باشد:

  • یک دلیل کاملا غیر منطقی، به خاطر نام Shadow در اسم بازی!
  • استودیو فرام‌سافت‌ور اعلام کرده بود که آن‌ها می‌خواهند اثری متفاوت خلق کنند. بازی Shadow Tower نیز تنها بازی اول شخصی است که در این بین کاملا متفاوت است!

دلایلی که احتمال دارد تیزر مربوط به قسمت جدید Koun باشد:

  • تم کاملا شرقی، چه از نظر بصری و چه از نظر موسیقی و افکت‌های صدا، همه چیز حسی کاملا شرقی دارد.
  • وسیله‌ای که در تیزر دیدیم، کاملا مشخص بود به نوعی در حال ایجاد تنش و فشار است و می‌توان حدس زد که یک دستگاه شکنجه باشد، چیزی که کاملا با تم و سبک اصلی بازی Koun هم خوانی دارد؛ یک بازی ترسناک و خشن.
  • یک نکته ریز و مشترک بین تیزر بازی و بازی Koun وجود دارد. در بازی Koun یک افکت صوتی به گوش می‌خورد که در زمان صحنه‌های ترسناک جامپ‌اسکر شنیده می‌شود؛ این افکت صوتی شباهت فوق‌العاده زیادی به همان صدایی دارد که ناگهان در تیزر Shadows Die Twice شنیده می‌شود.

پس از بررسی گزینه‌های محتمل، از نظر شما این تیزر مربوط به کدام بازی است؟ اما بگذارید من هم نظرم را در انتها بگویم. استودیو Fromsoftware یک استودیو کاملا خلاق است که به همه یاد داد یک بازی درست حسابی چگونه باید باشد. زمانی که همه بازی‌ها روز به روز آسان‌تر می‌شدند و بازیکنان را بسیار راحت‌طلب کرده بودند، میازاکی با Demon Souls و Dark Souls نشان داد که چگونه هم می‌شود بازیکنان را درون چالشی نفس‌گیر قرار داد و در عین حال حس شیرین پیروزی را نیز به آن‌ها بخشید. آن‌ها بازی‌های سخت و غیر منطقی نساختند، بلکه آن‌ها بازی‌هایی ساختند که بازیکنان را درگیر کند، خود بازیکن پی ببرد که چگونه باید بازی کند و خود بازیکن باید باشد که پس از تلاش‌های مکرر متوجه حس واقعی پیروزی شود. حال نظر من را بخواهید، من دوست دارم این تیزر مربوط به یک بازی کاملا جدید باشد. اگر تیزر مربوط به بازی Bloodborne 2 باشد، قطعا هیجان زده می‌شوم، اما خیلی‌ها به خاطر انحصاری بودنش از تجربه شیرین آن محروم خواهند شد. در بین تمامی بازیسازهای صنعت گیم، میازاکی تنها شخصی است که هرگز دوست ندارم بازی انحصاری بسازد، چرا که اگر یکی از بازی‌‌های او را تا انتها پیش ببرید، عاشق او خواهید شد و بی انصافی است که گروهی نتوانند بعد از تجربه شیرینی مانند سری Souls، بازی‌های میازاکی و استودیو‌اش را تجربه کنند. شاید همین فردا مشخص شود پروژه بعدی آن‌ها چیست، شاید هم باید تا E3 منتظر بمانیم، یا شاید هم بیشتر، اما در همه حال، چه شاهد Bloodborne 2 باشیم یا چه بازی دیگر، همین که این استودیو با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد برای طرفداری مثل من بسیار هیجان‌انگیز است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده