نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

سامسونگ گوشی‌ های هوشمند سری A را در ایران معرفی کرد

دفتر سامسونگ در ایران، صبح امروز با برگزاری مراسمی از گوشی‌های گلکسی A این کمپانی در ایران رونمایی کرد. 

سامسونگ در رده‌ی میانی یک گروه هدف با نام گلکسی A تعیین کرده است. کمپانی کره‌ای می‌گوید که مشتریان گوشی‌های این سری ویژگی‌های شخصیتی خاصی دارند.

سری A سامسونگ از سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد. این سری از طراحی متفاوت و یکپارچه‌ای برخوردار بوده و در طول چند سال گذشته در سه مدل در اختیار مشتریان قرار گرفته است. گوشی‌های سری A 2017 نیز در سه مدل A5، A3 و A7 به ترتیب در سایزهای ۴.۷، ۵.۲ و ۵.۷ اینچی طراحی و تولید شده‌اند.

دامون بقراط، مدیر آموزش سامسونگ موبایل در ایران گفت: سری جدید گلکسی A سامسونگ تاییدیه IP68 را دریافت کرده‌اند و ضدآب و گرد و غبار شده‌اند. از سوی دیگر صفحه نمایش همیشه روشن (Always on display) و تقویم شمسی به این سری اضافه شده است و نیز درگاه USB نوع C روی این مدل از گوشی‌های سامسونگ قرار گرفته است. دو مدل A5 و A7 همچنین از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی برخوردارند و پلتفرم امنیتی KNOX در کنار سنسور اثر انگشت قرار گرفته تا امنیت اطلاعات در این گوشی بیش از پیش حفظ شود.

سامسونگ Galaxy A

گوشی گلکسی A7 دارای باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی است، ۳ گیگابایت رم دارد و از اندروید 6.0.1 و رابط کاربری تاچ‌ویز بهره می‌برد. حافظ داخلی این گوشی هم ۳۲ گیگابایتی است و امکان ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت با استفاده از SD Card‌ها را دارد.

گلکسی A5 با نمایشگر ۵.۲ اینچی دارای باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است و از فناوری شارژ سریع بهره می‌برد.

گوشی گلکسی A3 نیز دارای باتری ۲۳۵۰ میلی آمپر ساعتی است و از سنسور اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک و USB نوع C بهره می‌برد.

سامسونگ Galaxy A

بر اساس گزارش بیتا فتح‌علی، مدیر بازاریابی موبایل سامسونگ، این کمپانی آماری از استفاده کاربران از گوشی‌ها تهیه کرده و مشتریان سری A را مورد بررسی قرار داده است. بر اساس این آمار، ۹۰ درصد افراد از دوربین زیاد استفاده می‌کنند، ۸۵ درصد از اینترنت، ۷۷ درصد ایمیل‌هایشان را چک می‌کنند، ۶۳ درصد از اپلیکیشن‌های بازی بهره می‌برند و اکثر کاربران در شبکه‌های اجتماعی حضور فعالی دارند.

این افراد پیشرو و نکته سنج هستند، ذهن جوانی دارند و پیرو مد خاصی نیستند.

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی و قیمت موبایل های هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده