نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

ویدیو مقایسه گرافیک نسخه بتای بازی For Honor با نمایش‌های E3 2015

امروز ویدیو جدیدی از مقایسه گرافیکی بتای بازی For Honor با نمایش‌های این بازی در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

معمولا شرکت یوبیسافت بازی‌های بزرگ خود را با گرافیک خیره‌کننده معرفی می‌کند و پس از انتشار آنها، ما شاهد افت گرافیک این بازی‌ها نسبت به نمایش‌ها هستیم. حال، به نظر می‌رسد برخلاف دیگر بازی‌های شرکت یوبیسافت، بازی For Honor دچار پیشرفت گرافیکی شده است و ما شاهد ارتقای گرافیک بازی For Honor نسبت به روز معرفی این بازی در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۵ هستیم. زمانی که بازی For Honor برای اولین بار معرفی شد، بازی ناامیدکننده‌ای به نظر می‌رسید اما اکنون این بازی دچار تغییراتی نسبت به روز اول شده است و انتظار یک بازی خوش‌ساخت را داریم.

گرافیک بتای بازی For Honor در مقایسه با نمایش‌های این بازی در نمایشگاه E3 2015 دچار پیشرفت قابل توجهی در بخش‌های نورپردازی، جزئیات محیط بازی و افکت blurها شده است. اگر نگاهی به اخبار بازی و تریلرهای مختلف منتشر شده از بازی For Honor داشته باشیم، این بازی نسبت به روز اول خود گام‌های رو به جلویی در بخش‌های مختلف برداشته است و انتظار برای انتشار بازی For Honor را سخت می‌کند. شما می‌توانید ویدیو مقایسه گرافیکی بازی For Honor را در پایین تماشا کنید:

| |

بازی For Honor در روز ۲۶ بهمن سال ۱۳۹۵ برروی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین، شرکت Ubisoft مشخصات فنی سیستم مورد نیاز این بازی را برای دارندگان رایانه‌های شخصی منتشر کرد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده