اختلال در شبکه پلی استیشن برای کاربران ایرانی؛ وضعیت خود را گزارش کنید
پیش از ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، برخی از کاربران ایرانی گزارش کردند که نمیتوانند به شبکه پلیاستیشن دسترسی داشته باشند. البته این دسترسی فقط به فروشگاه پلیاستیشن محدود نمیشد و انجام بازی آنلاین هم به سختی میسر بود در حالی که حتی برخی دیگر از کاربران اظهار داشتند که برای آنلاین بازی کردن نمیتوانند به سرورهای بازیهای مختلف از جمله فیفا 17 متصل شوند.
زومجی در این چند روز گزارشها و پیغامهای زیادی مبنی بر این مشکل را از شما کاربران دریافت کرد. اگرچه به نظر میرسد این مشکل مقطعی بوده و در حال حاضر محدودیتی برای دانلود محتوا و بازی آنلاین وجود ندارد. تیم زومجی هم امروز صبح به پیگیری این مشکل پرداخت که گواه بر برطرف شدن آن داشت.
ما در زومجی با سرویسدهندههای مختلف اینترنت این موضوع را پیگیری کردیم. از ظهر روز گذشته ما این موضوع را با سرویسدهندههایی از قبیل شاتل، شهراد، پارس آنلاین، رسانه و هایوب پیگیری کردیم که نشان از کارکرد عادی و بدون مشکل سرویس پلیاستیشن و بازی آنلاین داشت.
با توجه به این که ممکن است مشکل فوق هنوز برای برخی از کاربران که از دیگر سرویسدهنده اینترنت دریافت میکنند وجود داشته باشد، بنابراین اگر هنوز در دسترسی به محتواها و بازی آنلاین مشکل دارید، در قسمت نظرات همین بخش یا از طریق فرم تماس با ما با ذکر نام سرویسدهنده و شهری که در آن زندگی میکنید، آن را با ما در میان بگذارید تا هر چه سریعتر به پیگیری و استعلام این موضوع بپردازیم.
اگر از کاربران شبکه ایکسباکس لایو هستید و این قبیل مشکلات برای شما هم پیش آمده، با ما در میان بگذارید.
نکتهای که در این بین حائز اهمیت است، ایمیلها و پیغامهای شما در شبکههای اجتماعی رسمی زومجی و تیم تحریریه آن بود که برای ما بسیار قابل احترام و ارزشمند است. ما تا زمان حل کامل این مشکل، آن را از طریق سرویسدهندهها پیگیری کرده و به شما اعلام خواهیم کرد.