// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

معرفی بازیگران، صداپیشگان و شخصیت‌های Quantum Break

Quantum Break یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال و پلتفرم‌های مایکروسافت بود. استودیو رمدی اینترتینمنت تیم بازیگری و صداپیشگی مشهوری را برای هنرنمایی در بازی و سریال این مجموعه برگزیده است. با زومجی و معرفی این تیم همراه باشید.

کوانتوم بریک، محصول استودیو رمدی اینترتینمنت در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (۱۷ فروردین ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه شد. این بازی که با محوریت تغییر در زمان و بهره‌گیری از توانایی‌های شخصیت‌های اصلی است، روایتگر تلاش‌های «جک جویس» در جهت متوقف کردن «پائول سرن» مدیر عامل کمپانی «مونارک سولوشنز» و جلوگیری از پایان جهان به واسطه شکست در آزمایش ناموفق ماشین زمان است. همانطور که پیش از این اعلام شد، علاوه بر بازی ویدیویی، Quantum Break دارای یک سریال چند قسمتی خواهد بود که براساس تصمیمات بازیکن تغییر خواهد کرد. در ادامه با صداپیشگان و بازیگران Quantum Break آشنا خواهید شد:

«این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان بازی کوانتوم بریک را فاش کند»

Shawn-Ashmore

جک جویس - شان اشمور

«شان اشمور» برای علاقه‌مندان به سینما و فیلم‌های ابرقهرمانی به خصوص سری مردان ایکس، نامی نا‌آشنا نیست. وی که ۶ ماه دیگر تولد ۳۷ سالگی خود را جشن می‌گیرد، بازیگری را در سال ۱۹۸۹ و با سریال تلویزیونی Katts and Dog آغاز کرد. اما مهم‌ترین نقش دوران هنری شان اشمور را باید ایفای نقش «بابی دریک/آیس‌من» در فیلم‌های X-Men، X2: X-Men United، X-Men: The Last Stand و X-Men: Days of Future Past و نقش «مامور مایک وستون» در سریال تلویزیونی The Following دانست. صداپیشگی شخصیت «جک جویس» در بازی Quantum Break، اولین تجربه شان اشمور در صنعت بازی‌های ویدیویی نیست. وی در سال ۲۰۰۶ وظیفه صداپیشگی شخصیت «بابی دریک/آیس‌من» در بازی X-Men: The Official Game را بر عهده داشت.

«جک جویس» پروتاگونیست Quantum Break در ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶ در شهر «ریورپورت» واقع در شمال شرقی ایالت آتلانتا متولد شد. از بین خانواده او تنها برادرش، «ویل جویس» در قید حیات است. با این حال بین این دو برادر رابطه عاطفی عمیقی وجود ندارد. «جک» بارها به دلایل مختلفی از جمله سرقت ماشین، حمله مسلحانه و اقدام به دزدی دستگیر شده است. اما او از تمام اتهامات به دلایل نامشخص تبرئه شده است. قدرت اصلی «جک» که به واسطه  اشکال در روند آزمایش سفر در زمان بوجود آمده است، کرونوکینسیس یا توانایی تغییر و کنترل زمان است و با استفاده از این توانایی از دید دشمنان مخفی می‌شود و آن‌ها را از بین می‌برد. بواسطه توانایی کنترل زمان وی می‌تواند افراد به دام افتاده در زمان متوقف شده را نجات دهد. اما «جک» در این حادثه برادر خود را از دست می‌دهد و «پائول سرن» را مقصر می‌داند.

Aiden-Glin

پائول سرن - آیدن گیلن

«آیدن گیلن» ۴۷ ساله، فعالیت در عرصه تلویزیون و سینما را با ایفای نقش در فیلم کوتاه The Drip محصول سال ۱۹۸۵ آغاز کرد. اما نقطه عطف دوران کاری او را باید ایفای نقش‌های «توماس جی کارکتی« در سریال The Wire و  »پیتر بیلیش/لیتل‌فینگر» از افراد تاثیرگذار و خزانه‌دار پیشین شاه رابرت باراتیان در سریال Game of Thrones دانست. آخرین هنرنمایی او در سینما، فیلم Maze Runner: The Death Cure است. همچنین وی وظیفه مجری‌گری فصل ده تا سیزده برنامه موسیقی Other Voices را بر عهده داشته است. «آیدن گیلن» از هنرمندان فعال در حوزه تئاتر نیز بوده و از سال ۱۹۸۸ در بیش از ۲۰ تئاتر به هنرنمایی پرداخته است.

«پائول سرن» آنتاگونیست اصلی بازی Quantum Break است. از گذشته او اطلاعات زیادی در دسترس نیست. قدرت «پائول سرن» که پری‌کاگنیشن یا مشاهده آینده نام دارد، به واسطه اشکال در آزمایش سفر در زمان در دانشگاه ریورپورت به وجود آمده است. اما به دست آوردن این قدرت بی‌بها نبوده است و در روز حادثه سن او به یکباره هفده سال افزایش یافت. در ادامه «پائول سرن» به «جک جویس» خیانت می‌کند و با استفاده از توانایی‌اش و منابع کمپانی «مونارک سولوشنز» در جهت تحقق اهدافش تلاش می‌کند. «پائول سرن» حتی «سوفیا آمارال» را متقاعد می‌کند که تنها کسی است که قصد سوءاستفاده از تحقیقات سفر در زمان او در جهت منافع شخصی را ندارد. سریال Quantum Break شخصیت «پائول سرن» را به عنوان شخصیت اصلی برگزیده است. این سریال که ناگفته‌ها را بازگو و به سوالات پاسخ خواهد داد، از دید آنتاگونیست بازی روایت می‌شود و تلاش‌های او در جهت متوقف کردن «جک» و «بت» را به نمایش می‌گذارد.

Dominic-Monaghan

ویلیام جویس - دامینیک مونهن

امکان ندارد که حماسه بی‌مانند پیتر جکسون یعنی سه‌گانه The Lord of the Rings را دیده باشید و «دامینیک مونهن» بازیگر نقش «مری» را به یاد نیاورید. ورود «دامینیک مونهن» با ایفای نقش در فیلم سینمایی Hostile Waters و سریال تلویزیونی Hetty Wainthropp Investigates مصادف بود. اما ایفای نقش «مریادوک برندی‌باک» در مجموعه فیلم‌های The Lord of the Rings و «چارلی پیس» در سریال تلویزیونی Lost بیش از پیش او را به عنوان یک بازیگر توانمند معرفی کرد. شش سال پیش او در کنار «مگان فاکس» به هنرنمایی در موزیک ویدیو Love the Way You Lie با خوانندگی مشترک «امینم» و »ریانا» پرداخت. همچنین وی از سال ۲۰۱۲ و در قالب مستند تلویزیونی Wild Things with Dominic Monaghan به مکان‌هایی مانند ونزوئلا و اکوادور سفر کرده و به معرفی حیات‌وحش این کشورها می‌پردازد.

«ویلیام جویس» دانشمندی بی‌مانند اما مبتلا به شیزوفرنی است. آزمایشات او در زمینه زمان و فیزیک کوانتوم او را به عنوان یکی از مغزهای متفکر جهان معرفی کرده است. اما دامنه فعالیت‌های «ویلیام جویس» تنها به این محدود نمی‌شود و در سال ۱۹۹۹ اولین ماشین زمان به دست او ساخته می‌شود. اما زمانی که دستگاه را روشن می‌کند فردی از آینده به او شلیک می‌کند و پس از آن «بث وایلدر» در مورد گسستگی زمان توضیحاتی داده و از او خواهش می‌کند که راه‌حلی برای این موضوع پیدا کند. «ویلیام جویس» یازده سال از عمرش را وقف یافتن راه حل می‌کند و در این راه تمام زندگی خود از جمله همسرش را از دست می‌دهد و حتی دست به سرقت و دزدی نیز می‌زند. در نهایت در سال ۲۰۱۰ او موفق به یافتن راه حل و دستگاهی برای جلوگیری از گسستگی زمان می‌شود که در مدت کوتاهی به سرقت می‌رود. پس از گذشت شش سال او متوجه می‌شود که «پاسول سرن» بهترین دوست «جک» موفق به ساخت ماشین زمان شده است. در نهایت «ویلیام جویس» نسبت به تغییر ناپذیری زمان و تاثیر اعمال او در امکان ساخت ماشین زمان آگاهی پیدا می‌کند. او با آزمایش دستگاه زمان مخالف به «جک» و «پائول» می‌گوید که نتیجه اعمال آن‌ها جز گسستگی زمان نخواهد بود. اما تلاش‌های او بی‌نتیجه بوده و در نهایت «جک» و «پائول» تحت تاثیر موج‌های ساطع شده از ماشین زمان قرار می‌گیرند. در نهایت او زیر آوار ساختمان کمپانی «مونارک سولوشنز» کشته می‌شود.

Quantum-Break

بث وایلدر - کورتنی هوپ

«کورتنی هوپ» در سال ۱۹۸۹ و در شهر دالاس ایالت تگزاس متولد شد. وی که دانش‌آموخته رشته روانشناسی است، فعالیت هنری خود را با سریال Walker, Texas Ranger در سال ۲۰۰۰ آغاز کرد. وی در سریال‌هایی از جمله Joan of Arcadia (محصول ۲۰۰۵)، CSI: Miami (محصول ۲۰۰۸)، Grey's Anatomy (محصول ۲۰۰۷) و Criminal Minds (محصول ۲۰۱۱) به ایفای نقش پرداخته است. «کورتنی هوپ» در عرصه سینما نیز فعال بوده و در فیلم ترسناک PROWL، فیلم‌های مستقل Displacement ،Swelter و Allegiant به هنرنمایی پرداخته است.

زمانی که «بث وایلدر» نه سال سن داشته با آینده خودش ملاقات کرد و نسبت به سرنوشت و هدفش در زندگی آگاهی پیدا کرد. «بث وایلدر» به این کودک نه ساله می‌گوید که در این راه باید فداکاری‌های بسیار کرده و آماده هر چیزی باشد و نوت‌بوک خود را که حاوی اطلاعاتی از اتفاقات آینده است، در اختیار او می‌گذارد. علی‌رغم کوتاه بودن این ملاقات، تمام زندگی «بث وایلدر» زیر و رو شد. «بث وایلدر» می‌دانست که سرنوشت او جلوگیری از گسستگی زمان، ملاقات با «جک جویس» و دادن نوت‌بوک به یک دختر نه ساله است. او از سنین کودکی با هدف خود آشنا است و برخلاف دیگران از زیر مسئولیت سنگینی که بر عهده او قرار داده شده است، شانه خالی نمی‌کند. «بث وایلدر» از توانایی‌هایش آگاه است و هیچ مجالی برای شک یا تردید باقی نمی‌گذارد. اما به هر حال او نیز انسان است و با مشاهده پایان تغییرناپذیر جهان و زمان برای اولین بار، به شک می‌افتد.

fringe_s3_lancereddick_652_featured_photo_gallery

مارتین هچ - لنس ردیک

«لنس ردیک» در ۷ ژوئن ۱۹۶۲ در شهر بالتیمور ایالت مری‌لند متولد شد. او که هم اکنون در سن ۵۳ سالگی به سر می‌برد، دانش‌آموخته رشته موسیقی و هنر است. «لنس ردیک» فعالیت هنری خود را با فیلم Great Expectations محصول ۱۹۹۸ و اپیزود The Enforcers در سریال تلویزیونی New York Undercover محصول سال ۱۹۹۶ آغاز کرد. وی حضور در فیلم‌های مطرحی چون Jonah Hex و John Wick و همچنین ایفای نقش «سدریک دنیلز» در ۵۹ قسمت از سریال The Wire، نقش «میتو آبادون» در چهار قسمت از سریال Lost و نقش «فیلیپ برویلس» در ۸۵ قسمت از سریال Fringe را در کارنامه دارد. «لنس ردیک» پیش از صداپیشگی شخصیت «مارتین هچ» در بازی Quantum Break، وظیفه صداپیشگی شخصیت «فرمانده زاوالا» در بازی Destiny و شخصیت «درک کارتر» در بازی 50Cent: Blood on the Sand را نیز بر عهده داشته است.

از گذشته «مارتین هچ» یکی از آنتاگونیست‌های اصلی بازی Quantum Break، پیش از پیوستن به کمپانی «مونارک سولوشنز» اطلاعاتی در دسترس نیست. در بخشی از بازی، «جک جویس» پی می‌برد که «مارتین هچ» از آینده آمده است. زمانی که «پائول سرن» تصمیم گرفت کمپانی «مونارک سولوشنز» را تاسیس کند به شخصی نیاز داشت که مشکلات پیش‌رو را از بین ببرد. به دلیل هوش بالا، قدرت تحلیل، وجهه عمومی و وفاداری، «مارتین هچ» بهترین گزینه برای انجام این کار بود. در طی سال‌ها «مارتین هچ» رفته رفته به «پائول سرن» نزدیک می‌شود و به حدی وجهه خود در کمپانی «مونارک سولوشنز» را بالا می‌برد که کارمندان این کمپانی حتی از وجود «پائول سرن» اطلاع ندارند. علاوه بر وجهه محبوب عمومی، او نیمه تاریکی نیز دارد و دستور قتل اشخاص مهمی را صادر کرده است. برخلاف «پائول سرن» که قصد دارد از پایان جهان و آخرالزمان جلوگیری کند، «مارتین هچ» از آن به عنوان یک فرصت نام می‌برد و حتی «سرن» هم از نیات و مقصود او بی‌اطلاع است. «هچ» تنها متکی به خود است و نجات انسان‌ها کوچکترین اهمیتی برای او ندارد. در نهایت «مارتین هچ» بر صندلی قدرت کمپانی «مونارک سولوشنز» تکیه می‌زند اما کیست که نداند این پایان کار و هدف نهایی او نیست.

Jacquiline-Pinoil

دکتر سوفیا آمارال - ژاکلین پینول

«ژاکلین پینول» متولد ۸ آوریل ۱۹۷۹ در شهر کویینز ایالت نیویورک، فعالیت هنری ۲۰ ساله خود را در سال ۱۹۹۶ و صداپیشگی در بازی ویدیویی Noir آغاز کرد. وی که بیشتر در حوزه تلویزیون فعالیت دارد، در سریال‌های مطرحی چون Ponderosa، How I Met Your Mother ، CSI: NY، 24 و Criminal Minds به ایفای نقش پرداخته است. «ژاکلین پینول» علاوه بر زبان مادری‌اش مسلط به سه زبان اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی است و سابقه نسبتا طولانی در عرصه صداپیشگی نیز دارد.  وی صداپیشگی در محصولاتی از جمله سریال Bordertown، بازی ویدیویی Zombies Monsters Robots، انیمیشن Mr. Peabody & Sherman، بازی ویدیویی Uncharted 3: Drake's Deception و انیمیشن Barnyard را در کارنامه دارد.

«سوفیا آمارال» دیگر فیزیک‌دان و دانشمند جهان Quantum Break است که بر روی آزمایشات کوانتومی کار می‌کند و ریاست گروه تحقیقاتی «مونارک سولوشنز» را بر عهده دارد. از طرف «پائول سرن» وظیفه کامل کردن «برنامه لایف‌باوت» بر عهده او قرار داده شده است. در بخش سوم بازی مشخص می‌شود که «پائول سرن» به واسطه تششعات ماشین زمان به بیماری و مرگ تدریجی مبتلا شده است و «سوفیا آمارال» تنها فرد قادر به درمان او است. در راستای درمان خود و بهره‌گیری از دانش «سوفیا آمارال»، «پائول سرن» او را متقاعد می‌کند که از تحقیقات وی به نفع عموم استفاده خواهد کرد. از طرفی «سوفیا آمارال» نسبت به آینده تحقیقات خود نگران است زیرا که رئیس پیشین او مشغول کار بر روی پروژه‌ای بوده که در نهایت به گسستگی زمان انجامیده است. «سوفیا آمارال» بیش از هر کس دیگری به «پائول سرن» اعتماد دارد و اهداف و دید او نسبت به آینده را تحسین و تایید می‌کند.

patrick-heusinger-tin-man

لیام برک - پاتریک هویزینگر

«پاتریک هویزینگر» در ۱۴ فوریه ۱۹۸۱ در شهر جکسون ویل ایالت فلوریدا دیده به جهان گشود. وی که در رشته هنر به تحصیل پرداخته است، فعالیت هنری خود را در سال ۲۰۰۵ و بازی در فیلم Sweet Land آغاز کرد. وی در سال ۲۰۰۷ به ایفای نقش در دو فیلم سینمایی Tie a Yellow Ribbon و The Nanny Diaries و فیلم کوتاه Skin-Deep پرداخت. «پاتریک هویزینگر» بیشتر به واسطه ایفای نقش «لرد مارکوس» در سریال Gossip Girl و نقش «آدام» در سریال Royal Pains در بین عموم شناخته می‌شود. همچنین وی در فیلم Black Swan و سریال‌های CSI: Miami و Law & Order: LA به هنرنمایی پرداخته و هم اکنون نیز در حال فیلم‌برداری فیلم Jack Reacher: Never Go Back است.

«لیام بورک» توانایی انجام هرکاری را دارد و هر عملی از او خواسته شود، چه قانونی و چه غیرقانونی انجام می‌دهد. به واسطه همین خصوصیت است که کمپانی «مونارک سولوشنز» او را استخدام کرده و در مواقع لزوم از توانایی‌های وی بهره می‌برد. اما عنصری به نام همسر و کودک به دنیا نیامده چنان تاثیری بر روی «لیام بورک» گذاشت که هیچکس انتظار آن را نداشت. وی به عنوان عضوی از تیم ضربت کمپانی «مونارک سولوشنز» حکم بازوی قدرت و اراده این کمپانی را دارد. اما روان‌شناسان اعلام کرده‌اند که وابستگی او به همسر و فرزندش مانعی بر سر راه کامل کردن ماموریت‌های او است و در نهایت جز دردسر فایده‌ای نخواهد داشت. زندگی «لیام بورک» زمانی دچار تغییر ۱۸۰ درجه‌ای می‌شود که از عدم حضور او و خانواده‌اش در برنامه نجات از آخر‌الزمان آگاهی پیدا می‌کند. از این زمان به بعد نجات همسر و فرزندش به تنها اولویت زندگی او تبدیل می‌شود.

allman1

چارلی وینکات - مارشال آلمن

«مارشال آلمن» در سال ۵ آوریل سال ۱۹۸۴ در شهر آستین ایالت تگزاس متولد شد. وی بازیگری را در سال ۲۰۰۳ و با ایفای نقش در سریال‌هایی از جمله Without A Trace، Boston Public و Malcolm in the Middle آغاز کرد. وی پس از آن و در طی دو سال در فیلم‌هایی چون Shallow Ground و Hostage حضور داشته است. اما مهم‌ترین نقش‌های او را باید ایفای نقش «ال‌جی باروز» در ۴۴ قسمت از سریال مشهور و محبوب Prison Break و ایفای نقش «تامی میکنز» در ۲۲ قسمت از سریال True Blood نامید.

«چارلی وین‌کات» یکی از افراد خبره و باهوش و در عین حال ترسو و بزدل جهان Quantum Break است. او هر اتفاقی را تهدیدی برای جان و توانایی‌های خود می‌داند. توانایی‌های نهفته او زمانی آشکار خواهند شد که ترس را کنار بگذارد یا دلیلی برای آن وجود داشته باشد. «چارلی وین‌کات» فرد به شدت تنهایی است که خود را غرق رایانه‌ها و رسانه‌ها کرده است. همراهان وی تنها پهپادهایی مطیع و ارشدانی بی‌تفاوت نسبت به او هستند. «چارلی» از آن دسته افرادی است که دوست دارد جایگاه دیگران را به آن‌ها نشان دهد. اما زمانی که با احساسات انسانی واقعی و عواقب حماقت و متکی نبودن به اخلاقیات خود مواجه می‌شود، مفاهیمی چون شجاعت و وجدان را در خود می‌یابد و برای نجات دیگران از آن‌ها استفاده می‌کند.

amelia-rose-blaire-2

ایمی فررو - آملیا روز بلیر

«آملیا روز بلیر» تحصیل خود در رشته هنر را در سن ۱۵ سالگی و در مرکز هنری استنفرد واقع در شهر لس‌آنجلس ایالت کالیفرنیا آغاز کرد. او مدتی تحت نظر بازیگر نامزد اسکار «لیندزی کروز» به فعالیت پرداخته است. وی تاکنون در چهار فیلم سینمایی از جمله Jesse Stone: Lost In Paradise و Angels In Stardust به بازیگری پرداخته است. «آملیا روز بلیر» در سریال‌های 90210، Grimm، TouchTrue Blood و Grey's Anatomy و بسیاری دیگر حضور داشته است.

افراد زیادی در این دنیا وجود دارند که هیچ اهمیتی به دیگران و زندگی آن‌ها نمی‌دهند. تمام وقت خود را صرف موارد بیهوده‌ای می‌کنند که در نهایت هیچ ثمری برای آن‌ها ندارند. «ایمی فررو» را نباید جزء این افراد دانست. اون جوانی باهوش و پر از انرژی است که حس عدالت‌طلبی خود را از دست نداده و باور دارد دنیا می‌تواند بهتر باشد. «ایمی فررو» دید خوبی نسبت به کمپانی «مونارک سولوشنز» ندارد و نسبت به فعالیت‌های پشت پرده این کمپانی نگران است. اما هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد که فردی از کمپانی «مونارک سولوشنز» جان خانواده‌اش را تهدید کند و او مجبور به شهادت دروغ بر علیه فرد بی‌گناهی شود. در نهایت او با «جک جویس» مواجه می‌شود و به جای دست روی دست گذاشتن و نشستن به امید اینکه فرد دیگری دنیا را نجات دهد، خود وارد عمل می‌شود و در جهت شناساندن ماهیت واقعی «مونارک سولوشنز» تلاش می‌کند.

sean-durrie-02

نیک مارسترز - شان دوری

«شان دوری» بازیگری را به توصیه معلم کلاس چهارمش آغاز کرد. پس از یک سال تحصیل در رشته تئاتر در دانشگاه تولسا، وی توانست بورسیه موسسه هنرهای دراماتیک آمریکا واقع در منطقه هالیوود را دریافت کند. «شان دوری» در فیلم‌هایی از جمله April Showers، Halloween Night، Snakes on a Train و P.S. I Know You Love Me حضور داشته است. همچنین وی در نمایش‌های اولیه Quantum Break ایفاگر نقش «جک جویس» بوده است.

«نیک مارسترز» به مانند اکثر ساکنین شهر «ریورپورت» را به عنوان شهری با اقتصادی نابودشده به یاد می‌آورد. پس از ورشکستگی ناگهانی صنعت کشتی‌سازی به عنوان ستون‌فقرات اقتصاد ریورپورت، بسیاری تصور می‌کردند که این شهر هیچ‌گاه به جایگاه خود نخواهد بازگشت. اما کمپانی «مونارک سولوشنز» به یکباره تمامی پیش‌بینی‌ها را از بین برد. ساخت آسمان‌خراش و مراکز متعدد به معنای ایجاد فرصت‌های شغلی فراوان بود. شاید هیچ‌کس جز «نیک مارسترز» که هر روز زندگی‌اش به چرخاندن فرمان و عوض کردن دنده‌های تاکسی‌اش می‌گذرد، تغییرات شهر را به عینه نبیند. اما زمانی که می‌بیند کمپانی محبوبی که از آن به عنوان ناجی یاد می‌کند تنها برای بهبود وجهه عمومی خود دست به قتل افراد بی‌گناه می‌زند، کاخ آرزوهایش فرو می‌ریزد. وی در طی سال‌ها به مانند عضوی از خانواده‌اش به دفاع از کمپانی «مونارک سولوشنز» در برابر هرگونه توهین یا انتقادی می‌پرداخت. «نیک مارسترز» از آن دسته افرادی است که تمام نوشته‌های اینترنت و گفته رسانه‌ها را باور می‌کند. اما این رفتار به زودی تغییر خواهد کرد.

 

در پایان به معرفی اجمالی شخصیت‌های جانبی سریال و بازی ویدیویی Quantum Break می‌پردازیم:

امیلی برک - بروک نوین: همسر باردار «لیام برک»

فیونا میلر - می‌می مایکلز: متخصص در مباحث مرتبط با فیزیک کوانتوم و کارمند کمپانی «مونارک سولوشنز»

کلاریس اوگاوا - جولز دو جونگ (صداپیشه) جنین بولت (بازیگر): یکی از مشاورین «پائول سرن»

پیتون: کودکی که به مانند «پائول سرن» توانایی دیدن آینده را دارد

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده