نویسنده: محمد رستمی
// دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تماشا کنید: مقایسه گرافیکی نسخه پلی‌استیشن 4 و پی سی The Division

مدتی پیش نسخه بتای بازی Tom Clancy’s The Division عرضه شد و جلوه‌های بصری عالی را در هرسه پلتفرم به نمایش گذاشت. حال تیم دیجیتال فاندری به مقایسه کیفی نسخه پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های ویندوزی همین نسخه بتای بازی  پرداخته است. با زومجی همراه باشید.

مدتی پیش نسخه بتای بازی Tom Clancy’s The Division عرضه شد و در هرسه پلتفرم میزبان کیفیت بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. اکنون پس از گدشت مدتی وب‌سایت دیجیتال فاندری نسخه پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی این بازی را مورد تحلیل و بررسی قرار داده است و بر اساس تحلیل‌ها نسخه پی‌سی این بازی در بالاترین سطح گرافیکی میان نسخه‌های دیگر قرار دارد. در ادامه می‌توانید ویدیو مقایسه کیفیت این دو نسخه را تماشا کنید:

|

نسخه پی‌سی از ویژگی‌هایی بهره‌مند است که آن را یک قدم جلوتر از نسخه پلی‌استیشن 4 بازی قرار می‌دهد. اولین ویژگی عبارت است از گزینه extreme streaming distance که به بارگذاری سریعتر محیط‌های دوردست در تصویر کمک می‌کند. هرچه این گزینه در حد بالاتری تنظیم شود محیط‌های دوردست سریعتر بارگذاری می‌شوند به طوری که دیگر در تصویر شاهد لود شدن ناگهانی ساختمان‌ها و درختان نخواهید بود. ویژگی‌دیگر وجود سایه‌های باکیفیت‌تر است. براساس بررسی‌ها، سایه‌های موجود در نسخه پی‌سی بازی از کیفیت بهتری نسبت به پلی‌استیشن 4 برخوردار هستند. علاوه بر سایه‌ها بازتاب‌ها نیز در پی‌سی بهتر از کنسول پیاده‌سازی شده‌اند.

سایر بخش‌ها مثل کیفیت‌ بافت‌ها در همه پلتفرم‌ها مشابه یکدیگر است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده