نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

فهرست بازی‌های رویداد Awesome Games Done Quick 2019 اعلام شد

در رویداد 2019 Awesome Games Done Quick که در آن، شرکت‌کنندگان بازی‌های معروف را به صورت Speedrun به پایان می‌رسانند، بازی‌هایی مثل Bloodborne و Mario Kart 64 حضور خواهند داشت.

Awesome Games Done Quick همانطور که از نامش هم مشخص است، رویدادی است که افراد شرکت کننده در آن، بازی‌های بزرگی را که در این رویداد حضور دارند به صورت Speedrun به پایان می‌رسانند و در پایان، پولی که جمع‌آوری شده، به خیریه اهدا می‌شود. حال به تازگی، فهرست بازی‌های این رویداد منتشر شده که در آن، نام‌های بزرگی مثل Bloodborne و Mario Kart 64 دیده می‌شود.

در ابتدای لیست، نام بازی کلاسیک Actraiser 2 که روی کنسول سوپر نینتندو قابل بازی است، دیده می‌شود. همچنین اثر تحسین‌شده‌ی استودیو فرام‌سافتور یعنی Bloodborne هم در فهرست این بازی‌ها قرار دارد. در کنار این موارد، بازی‌هایی مثل Octopath Traveler و Mario Kart 64 و بیشتر هم راهی این رویداد خواهند شد و حاضرین، آن‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن به‌پایان خواهند رساند.

Speedrun سبکی از به‌پایان رساندن یک بازی است. اگر دنیای بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، حتما به گوش‌تان خورده که یک شخص، بازی‌هایی سخت و طولانی همچون Dark Souls را در کمتر از یک ساعت به پایان رسانده! این افراد، چنین بازی‌هایی را به روش Speedrun به پایان می‌رسانند و دیدن روش‌هایی که آن‌ها برای تمام کردن این بازی‌ها استفاده می‌کنند، هوش از سرتان خواهد برد. حالا این بازیکنان قرار است در رویداد Awesome Games Done Quick گرد هم بیایند و بازی‌های مختلفی را با روش Speedrun به‌پایان برسانند.

رویداد Awesome Games Done Quick در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برگزار خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده