// دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

هشت تیر، آخرین فرصت ثبت نام در رویداد آموزشی و تجاری TGC2018

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران از پایان فرصت ثبت نام در رویداد Tehran Game Convention 2018 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد آموزشی و تجاری بازی‌های ویدیویی منطقه، تا آخر هفته جاری خبر داد.

طبق اعلام بنیاد ملی بازی‌ های رایانه‌ ای، فرصت ثبت‌نام در رویداد TGC 2018 یک هفته مانده به برگزاری این رویداد به پایان می‌رسد. به این ترتیب علاقه‌مندان به تهیه بلیت و شرکت در این رویداد، تنها تا هشتم تیرماه فرصت ثبت‌نام دارند.

رویداد تی جی سی هفته آینده ۱۴ و ۱۵ تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود. در این رویداد تاکنون حضور بیش از ۱۲۰۰ شرکت کننده قطعی شده است و طبق اعلام برگزارکنندگان، ۷۲ کنفرانس با حضور ۴۶ سخنران خارجی و ۲۶ سخنران داخلی در پنج موضوع اصلی تجاری، تولید، فناوری، هنری و طراحی بازی برگزار می‌شود تا شرکت کنندگان با دانش روز دنیا در حوزه‌های بازی‌سازی آشنا شوند.

همچنین چهار پنل تخصصی با موضوعات نقش رسانه در موفقیت بازی‌ها، نحوه اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موثر در فضای دیجیتال، انتخاب صحیح برای پیوستن به شتاب‌دهنده‌ها یا شرکت‌های بزرگ و آموزش آکادمیک در صنعت گیم برپا می‌شود. ۶ مسترکلاس فشرده بازی‌سازی، یک روز پیش از آغاز رسمی رویداد در سیزدهم تیر در انستیتو ملی بازی‌سازی با حضور اساتید بین‌المللی برگزار خواهد شد.

به گفته‌ی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای حضور ۲۴ ناشر و خریدار بازی خارجی در کنار ده‌ها سخنران و بازی‌ساز بین‌المللی، این رویداد را به بزرگ‌ترین بستر و فرصت برای بازی‌سازان کشور در جهت گسترش تعاملات بین‌المللی بدل کرده است.

جهت ثبت‌نام می توانید به صفحه ویژه این رویداد مراجعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده