// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

نمایشگاه BitSummit کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود

کمتر از یک ماه به برگزاری پنجمین دوره از نمایشگاه BitSummit که یک رویداد سالیانه ژاپنی برای بازی های مستقل است، باقی مانده است.

رویداد BitSummit که هر سال اسم و تم متفاوتی دارد، تحت عنوان A 5th of BitSummit از روز ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه پیدا خواهد کرد. آتسوشی اینابا، عضو با سابقه پلاتینیوم گیمز، اطلاعات این مراسم را ارائه کرده و دو شرکت مطرح نینتندو و تویچ اسپانسرهای اصلی این رویداد خواهند بود.

از سازندگان ژاپنی قابل ذکر در این مراسم می‌توان به کوجی ایگاراشی، عضو تیم توسعه بازی Castlevania: Symphony of the Night و Bloodstained: Ritual Of The Night، ماسایا ماتسورا، عضو تیم توسعه بازی PaRappa the Rapper، و Suda 51 از اعضای تیم ساخت بازی No More Heroes اشاره کرد که در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد تا اخبار هیجان‌انگیزی در مورد بازی‌های آینده شرکت خود به اشتراک بگذارند. در رویداد BitSummit همچنین شاهد بازگشت موسیقی‌دان معروف پروفسور ساکاموتو خواهیم بود که قرار است اجرایی جذاب داشته باشد.

رویداد امسال دوباره در Miyako Messe شهر کیوتو ژاپن برگزار می‌شود. ورود برای عموم آزاد است و ورودی آن حدود ۲۰ دلار خواهد بود. نظر شما در مورد این رویداد بزرگ بازی‌های مستقل چیست؟


منبع GAMESPOT
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده