').attr('href','https://cdn.zoomg.ir/zoomg/ui/css/fonts.min.css'));
دایس یک استودیو بازیسازی سوئدی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۲ آغاز کرده و تا به امروز نسخههای مختلفی از مجموعه بتلفیلد و همچنین بازی Mirror's Edge را توسعه داده است.
آگهیهای شغلی جدید منتشرشده از سوی الکترونیک آرتز، از وجود بخش کمپین داستانی در بازی بتلفیلد بعدی خبر میدهند.
مدیرکل استودیو دایس میگوید که سر آنها بهقدری گرم کار روی مجموعهی Battlefield است که فرصتی برای کار روی پروژههای دیگری نظیر Mirror's Edge ندارند.
شرکت الکترونیک آرتز با انتشار یک تریلر تازه از تاریخ شروع فصل اول بازی Battlefield 2042 تحت عنوان Zero Hour پرده برداشت.
طبق گفتههای تام هندرسون که از خبرنگاران معتبر صنعت بازی است، ظاهرا در هفتهی جاری باید منتظر آغاز فصل اول از محتویات بازی Battlefield 2042 باشیم.
بهتازگی یکی از مدیران انجمن استودیوی دایس تایید کرده است که فصل اول بازی Battlefield 2042 تنها با یک نقشهی جدید شروع خواهد شد.
استودیوی DICE طراحی و توسعهی بخش Hazard Zone بازی Battlefield 2042 را طی یک بیانیهی رسمی متوقف کرد. همچنین اطلاعات جدیدی در خصوص آیندهی این بازی به اشتراک گذاشتند.
طبق اعلام استودیوی بازیسازی دایس، بررسیها در مورد حالت ۱۲۸ نفرهی بخش Breakthrough انجام شدند و این حالت از بازی Battlefield 2042 حذف میشود.
تام هندرسن بهتازگی اعلام کرده که نسخه جدید بازی Battlefield احتمال دارد در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.
طبق اعلام مدیرعامل شرکت EA، استودیو DICE برای پشتیبانی و بهبود کیفیت بازی Battlefield 2042 برنامهای طولانیمدت دارد.
ظاهرا بررسی دادههای بهروزرسانی ۴.۰ بازی Battlefield 2042 جزئیاتی از خریدهای درون برنامهای آتی آن را فاش کرد.
ظاهرا یک دادهکاو Battlefield 2042 سه اسپیشالیست از جمله یک متخصص پهبادهای کنترل از راه دور را پیدا کرده است که درحالحاضر در بازی حضور ندارند.
کوین جانسون، مدیر بازاریابی Battlefield 2042 فهرستی از تغییرات کلیدی بازی پس از بهروزرسانی بعدی را منتشر کرد که در هفتهی آینده در دسترس قرار میگیرد.
طبق آمار منتشر شده، تعداد بازیکنان همزمان بازی Battlefield 2042 روی پلتفرم استیم به زیر هزار نفر رسیده است.
بهدنبال اصلاح مشکلات گیمپلی بازی Battlefiled 2042، تیم EA Dice قصد دارد تا تغییراتی گسترده را در نقشههای این بازی اعمال کند.
الکترونیک آرتز که قبلا گفته بود Halo Infinite روی عملکرد Battlefield 2042 تاثیر منفی گذاشته است، حالا میگوید حرفهای آنها را اشتباه برداشت کردهاند.
بهنظر میرسد الکترونیک آرتز یکی از دلایل عملکرد ناامیدکننده و ضعیف بازی Battlefield 2042 را استقبال گیمرها از بازی Halo Infinite میداند.
دیوید گلدفارب، طراح ارشد Battlefield: Bad Company 2 و Battlefield 3 از دیدن برخی مشکلات Battlefield 2042 در زمینهی طراحی شوکه شده است.
تعداد زیادی از بازیکنان Battlefield 2042 بهدلیل تبلیغات نادرست و وضعیت نامناسب بازی در زمان عرضه، خواستار بازپسگیری هزینهی پرداختی خود در تمام پلتفرمها هستند.
تیم تولید Battlefield 2042 با انتشار یک پست در وبسایت شرکت الکترونیک آرتز، از تأخیر در نشر محتویات فصل یک و آمادهسازی آپدیتهای تازه برای این بازی خبر داد.
جف گراب اعلام کرد که با ساخته شدن شوتر اول شخص جدید جنگ ستارگان توسط ریسپاون و شرایط فعلی تیم DICE، ساخت Star Wars: Battlefront 3 غیرممکن است.