نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴

الکترونیک آرتز در رویداد E3 2016 غرفه و کنفرانس رسمی نخواهد داشت

الکترونیک آرتز امروز اعلام کرد که بر خلاف سنت سال‌های گذشته، این کمپانی در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۶، غرفه‌ای نخواهد داشت و کنفرانس خبری خود را در روز یک‌شنبه پیش از آغاز نمایشگاه برگزار خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی الکترونیک آرتز، امروز از برنامه‌های خود برای نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این کمپانی اعلام کرد که امسال بر خلاف سال‌های گذشته، این کمپانی در نمایشگاه E3 غرفه نخواهد داشت و کنفرانس خبری خود را در روز یک‌شنبه پیش از آغاز مراسم برگزار خواهد کرد. این مراسم جدید الکترونیک آرتز EA Play نام دارد و در تاریخ یک‌شنبه ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد ۱۳۹۵) در سالن باشگاه نوکیا که دقیقا در کنار محل برگزاری مراسم E3 در لس‌آنجلس قرار دارد، برگزار خواهد شد.

سال گذشته کمپانی بتسدا اولین کنفرانس خبری تاریخ خود را در مراسم E3 برگزار کرد. این کنفرانس خبری،‌ عصر یک‌شنبه پیش از آغاز رسمی نمایشگاه برگزار شد و به دلیل اینکه الکترونیک آرتز قصد دارد مراسم خود را ظهر برگزار کند،‌ اگر بتسدا تصمیم به برگزاری کنفرانس خبری در E3 2016 داشته باشد، کنفرانس خبری این دو کمپانی با هم تداخلی پیدا نخواهند کرد.

با اینکه الکترونیک ‌آرتز در نمایشگاه E3 پیش‌رو غرفه‌ای نخواهد داشت اما این کمپانی اعلام کرد که آنها جلسات خصوصی‌ای در این نمایشگاه خواهند داشت.

EA برای برگزاری مراسم EA Play سالن باشگاه نوکیا را از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ ژوئن (۲۳ تا ۲۵ خرداد ۱۳۹۵) کرایه کرده است. در طی این مدت، علاقه‌مندان می‌توانند به این سالن سربزنند و بازی‌های جدید الکترونیک آرتز را تجربه کنند،‌ محصولات مختلف خریداری کنند و کارهای مختلف دیگری انجام دهند. یک مراسم مشابه نیز دقیقا در همان تاریخ در شهر لندن برگزار خواهد شد.

یکی از نمایندگان الکترونیک آرتز اعلام کرد که برای حضور در این مراسم، علاقه‌مندان باید بلیط‌ها رایگانی را رزرو کنند زیرا فضای سالن محدود است. این نماینده در ادامه اعلام کرد که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در وب‌سایت EA Play درباره این مراسم منتشر خواهد شد. هم‌چنین الکترونیک آرتز اعلام کرد این مراسم به صورت آنلاین استریم خواهد شد.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری که هر ساله وظیفه برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم E3 را برعهده دارد،‌ به بیانیه الکترونیک آرتز پاسخ داد. ریچ تیلور، نایب رئیس ارتباطات این انجمن در این‌باره گفت:

نمایشگاه E3 یک سکوی پرتاب جهانی برای اخبار بازی‌های ویدیویی،‌ معرفی‌ها و هیجان است و تجربه الکترونیک آرتز نیز این نکته را تایید می‌کند. مانند همیشه، ما منتظر همکاری این ناشر در مراسم E3 هستیم و حتی خودمان نیز بی‌صبرانه منتظر تجربه بازی‌های آنها هستیم.

نظر شما درباره این اقدام الکترونیک آرتز چیست؟

منبع: Gamespot