نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تماشا کنید: ۲۰ دقیقه از روند گیم‌ پلی هیجان‌ انگیز بازی Battleborn در E3 2015

همان‌طور که پیش از نمایشگاه E3 اعلام کردیم، استودیو گیِرباکس با بازی جدید خود با نام Battleborn حضور چشم‌گیری را در این نمایشگاه داشت. اگر مانند من به این بازی علاقه دارید، درادامه می‌توانید ۲۰ دقیقه از روند گیم‌پلی هیجان‌انگیز این بازی را مشاهده و دانلود کنید. با زومجی همراه باشید.

در این تریلر می‌توانید پنج نفر از شخصیت‌های بازی با نام‌های کالدِریوس، اُسکار مایک، اُرِندی، فیبی و تورن‌ را درحال نفوذ به یکی از معبدهای قدیمی جهان مشاهده کنید.

درادامه ۲۰ دقیقه از روند گیم‌پلی بازی Battleborn و شوخی‌های جالب آن را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

بازی Battleborn در سبک اول‌شخص و co-op است و مبارزات سریع و قهرمانان فراوان از خصوصیات دیگر آن محسوب می‌شود. داستان بازی در آینده‌ای دور و جایی که تنها چند قهرمان امید نجات جهان هستند اتفاق می‌افتد. تنها راه نجات دنیا، تلفیق قدرت‌های قهرمانان بازی و ایستادگی در برابر خطراتی که دنیا را تهدید می‌کند است. بازیکنان از میان قهرمانان فراوان بازی که دارای قدرت‌های مختلفی هستند، می‌توانند یکی را انتخاب و وارد بخش co-op داستانی یا چندنفره و آنلاین شوند.

تاریخ انتشار بازی Battleborn هنوز مشخص نیست، اما ظاهرا اواخر سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی باشیم.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده