نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

بهترین بازی E3 2015 از نگاه زومجی:‌ Fallout 4

از بین تمام نمایش‌های جذابی که در E3 2015 دیدیم، با نظرخواهی از تیم زومجی بهترین بازی نمایشگاه را انتخاب کردیم. در پایان بازی Fallout 4 به عنوان بهترین بازی نمایشگاه E3 2015 از نگاه زومجی انتحاب شد.

بازی‌های زیادی در نمایشگاه E3 2015 حضور داشتند. در این بین شاهد بازی‌های بزرگ زیادی نیز بودیم. بازی‌هایی که تنوع بسیار خوبی را به وجود آورده بودند و باعث شدند جذابیت نمایشگاه بالا برود. به همین دلیل انتخاب بهترین بازی از بین تمام این بازی‌ها کار بسیار سختی برای ما بود. با نظرخواهی از تیم زومجی بهترین بازی E3 2015 مشخص شد و Fallout 4 را به عنوان بهترین بازی نمایشگاه انتخاب کردیم. بازی‌های Uncharted 4: A Thief's End و Doom نیز با اختلاف کمی نسبت به Fallout 4 در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

 

بهترین بازی نمایشگاه E3 2015 از نگاه زومجی

Fallout 4

fallout 4

 

Fallout 4 قبل از شروع نمایشگاه معرفی شد و ما نمایش کامل بازی را در کنفرانس بتسدا دیدیم. ساخت Fallout 4 پس از Fallout 3 و به طور هم‌زمان با بازی Skyrim آغاز شده است و بتسدا زمان زیادی را صرف پرداختن به ساخت بازی کرده است. وقایع Fallout 4 در شهر بوستن آمریکا اتفاق می‌افتند و این‌بار حتی شاهد قسمت‌هایی از بازی در زمان قبل از انفجار بمب اتم و نابودی شهربودیم که بسیار جالب به نظر می‌رسد. از این‌بار شاهد دنیایی بزرگ‌تر و پیشرفت‌های بیشتر نسبت به نسخه‌ی قبلی خواهیم بود و انتظار می‌رود با برطرف شدن اندک مشکلات نسخه‌ی سوم شاهد یک بازگشت قدرتمند از این عنوان محبوب باشیم. Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۵ (۱۹ آبان ۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

 

رتبه دوم

Uncharted 4: A Thief's End

heroes of warcraft

رتبه سوم

Doom

lara croft go

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده