نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۹

گرافیک بازی Fallout 4 به غم‌انگیزی Fallout 3 نخواهد بود

تاد هوارد، کارگردان بازی Fallout 4 اعلام کرد که گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی مانند Fallout 3 غم‌انگیز نیست. البته این بدین معنا نیست که محیط Fallout 4 رنگین‌کمان و طلوع زیبای آفتاب خواهد داشت؛ آن‌هم در فضایی آخرالزمانی که بوستون با انفجار بمب اتم، آخرالزمان را به چشم می‌بیند.

تادهوارد در صحبت‌های خود در جریان نمایشگاه E3 با وب‌سایت گیم‌اسپات گفت:

اگر ما دنیایی را خلق کنیم که عاری از جزییات فراوان بلکه پر از عوامل پویا باشد، باعث خواهد شد تا این عوامل زودتر بارگزاری شوند و همین موضوع باعث جلوگیری از بی‌اعتقادی شما نسبت به واقعی بودن این دنیا خواهد شد. گرافیک مهم است زیرا مانع این موضوع می‌شود که دید شما به دنیای نابود شده، دیدی بدون ایمان باشد.

وقتی از هوارد درباره تفاوت بین محیط خشن و خاکستری Fallout 3 و محیط پرطراوت‌تر Fallout 4 سوالی پرسیده شد، او گفت:

وقتی به گذشته و بازی Fallout 3 برگردیم، شباهت‌هایی وجود خواهد داشت ولی این شباهت‌ باعث نخواهد شد تا وقتی بازی را ۸ ساعت به طور مداوم بازی می‌کنید، دچار احساسی غم‌انگیز شوید.

اگرچه ممکن است این موضوع خیلی به مذاق طرفداران Fallout 3 خوش نیاید اما هوارد اشاره کرد که دنیای Fallout 4 دارای طلوع زیبای آفتاب و رنگین‌کمان نخواهد بود. او خاطرنشان کرد که مشخصا دنیایی که با بمب اتم ویران شده است، رنگارنگ نخواهد بود.

Fallout 4 ویژگی‌های جدید جذابی خواهد داشت. یکی از این ویژگی‌ها سگی است که در گشت‌و‌گذارهای شما در بوستون همراهتان خواهد بود. 

نسخه ایکس‌باکس وان بازی به همراه بازی Fallout 3 خواهد شد. این در حالی است که بتسدا اعلام کرد که نسخه محدود Fallout 4 به همراه یک پیپ‌بوی در سایزی واقعی و البته محتواهای دیگر منتشر می‌شود. 

Fallout 4 در تاریخ ۱۹ آبان سال جاری برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده