// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱

جمع‌بندی کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2015

بعد از کنفرانس الکترونیک آرتز، این یوبی‌سافت بود که باید خودنمایی می‌کرد و برای تحقق این امر، آن‌ها با بازی‌هایی شگفت‌انگیز وارد میدان شدند. اگر فرصت تماشا یا مطالعه کنفرانس و اخبار را نداشته‌اید، در ادامه با جمع‌بندی زومجی از کنفرانس یوبی‌سافت همراه باشید.

طبق عادت این چند سال یوبی‌سافت، آن‌ها از آیشا تیلر برای اجرای کنفرانس خود استفاده کردند. شخصی که هیجان و گرمی محسوسی را در جو کنفرانس ایجاد می‌کند. هرچند که گاهی اوقات حرف‌های او طولانی می‌شود اما به هر حال کنفرانس آغاز شد و در اول راه شاهد به نمایش درآمدن یک بازی جدید و هیجان‌انگیز هستیم. یک بازی با دست پخت  شعبه موترال یوبی‌سافت که به سبک جنگ‌های اساطیری دنبال می‌شود. این بازی که For Honor نام دارد، با یک تریلر بسیار زیبای سینمایی آغاز شد. شوالیه‌ها، وایکینگ‌ها، سامورایی‌های چابک شرقی و غیره در این بازی شخصیت‌های اصلی را تشکیل می‌دهند. در ادامه نیز شاهد نمایش گیم‌پلی زنده از بازی هستیم. جایی که در بخش چند نفره هر بازیکن کنترل یک سرباز را به دست می‌گیرد و به مبارزه می‌پردازد. بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و فضاهای شلوغ مبارزه علاوه بر بازیکنان، سربازهای غیر قابل کنترل (NPC) زیادی نیز در خود جای داده است. هنوز مشخص نیست که بازی بخش داستانی در خود جای داده یا خیر اما به نظر می‌آید For Honor یک بازی چندنفره باشد.

For Honor

بعد از نمایش جذاب For Honor، شاهد معرفی بخش‌های الحاقی برای بازی‌های پرطرفدار یوبی‌سافت هستیم. ابتدا برای بازی The Crew بسته Wild Run معرفی شد و سپس برای بازی Trials Fusion بسته Awesome Level Max به نمایش درآمد و در آخر این بخش کوتاه بازی The Division وارد شد. این‌بار شاهد نمایش بخش Dark Zone بازی هستیم، جایی که به قول سازنده بازی هر لحظه ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و به هیچ‌کس نیز نمی‌توان اعتماد کرد. Dark Zone بخشی از مکان بازی نام دارد که زمانی قرنطینه مردم بود و تجهیزات زیادی در آن خواهید یافت، اما باید بدانید که هیچ‌گاه در آن تنها نخواهید بود. هر گروهی از هر جایی ممکن است در آن حضور داشته باشند. گرافیک بازی بسیار زیبا کار شده و دنیای آن کاملا پویا است. گیم‌پلی بازی نسبت به گذشته عمیق‌تر شده و کارهای بسیار زیادی در زمینه مخفی کاری و اکشن می‌توان انجام داد.

The-Division

سپس بازی شهرسازی Anno 2205 با تریلری سینمایی معرفی شد. در این بازی می‌توانید در سیاره‌های مختلف شروع به ساختن شهر خود کنید و آن را گسترش دهید. بازی بسیار شلوغ‌تر، پر محتواتر، پویاتر و البته زیباتر از گذشته شده است. فضای بازی در سال ۲۲۰۵ رخ می‌دهد، جایی که دیگر خبری از ماشین‌ها نیست و سفینه‌های فضایی در کنار سازه‌های عظیم پیشرفته جان آن‌ها را گرفته‌اند. سپس با حضور جیسن درولو خواننده مشهور آمریکایی، نسخه جدید بازی Just Dance معرفی شد و بخشی از وقت کنفرانس با خوانندگی او و انجام بازی Just Dance گذشت.

تریلری سینمایی از Rainbow Six: Siege نیز در ادامه به نمایش گذاشته شد و داستان نیروهای تروریستی را بیان کرد. همچنین بخش Terror Hunt نیز در بازی تعبیه شده است و با نمایشی زنده از بازی و کارهای تاکتیکی مختلف این بخش نیز به پایان رسید. در ادامه شاهد معرفی بازی کوچک اما بسیار هیجان‌انگیز بودیم؛ Trackmania Turbo بازی ریسینگ آرکید که در آن کنترل ماشین‌های مختلف مسابقه را در دست می‌گیرید و در پیست‌های مختلف به بازی مشغول می‌شوید. سرعت در بازی بسیار اغراق آمیز طراحی شده و هیجان بازی نیز از همین نقطه اوج می‌گیرد. علاوه بر انجام مسابقات مختلف، قادر خواهیم بود تا پیست‌ مختلف خود را طراحی کنیم، آن را به اشتراک بگذاریم و به مسابقه مشغول شویم.Anno

سپس نمایش Assassin’s Creed: Syndicate آغاز می‌شود. در کنفرانس یوبی‌سافت این نمایش تنها به یک تریلر سینمایی بیشتر بسنده نکرد و در آن شاهد شلوغی شهر لندن، گروه‌های مختلف و مبازات جذاب سینمایی بودیم. یکی از مهم‌ترین نکات بازی این است که باید در طی روند بازی به قانع کردن افراد مختلف برای پیوستن به گروه خود بپردازید و با جمع کردن گروهی از اوباش بازی را ادامه دهید.

Ghost-Recon

اما بخش آخر و بسیار هیجان‌انگیز کنفرانس؛Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands. یک نمایش سینمایی فوق‌العاده، آغاز گر معرفی این بازی بود. جایی که در آن همراه با تیم خود باید برای ترور شخص‌های مختلف به سفر بپردازید. نمایش سینمایی بازی به شکل قابل توجهی با گیم‌پلی آن ادغام شده و گرافیک آن همه را جذب خود کرد. بازی بسیار وسیع و بزرگ است هر نوع مکانی در آن دیده می‌شود. مکان‌های خشک، جنگلی، صحرا و کوهستان همه و همه در آن وجود دارند و علاوه بر آن نیز تغییرات آب و هوایی مختلف نیز دیده می‌شود. طبق عادت سری بازی‌های Tom Clancy، بازی هم از راه شلوغ کاری و اکشن دنبال می‌شود و هم می‌توان از راه مخفی‌کاری ماموریت خود را انجام دهید. یک بازی جهان‌باز سوم شخص که راه‌های تاکتیکی بسیاری را سر راه شما قرار می‌دهد.

شاید بسیاری از ما منتظر نمایش و معرفی بازی Prince of Persia بودیم اما به هر حال با غیبت شاهزاده پارسی، نمایش کنفرانس یوبی‌سافت پایان یافت و بازی‌های جالبی نیز در آن معرفی شد.

سرفصل اخبار کنفرانس یوبی‌سافت:


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده