نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Dark Souls 3 آخرین شماره از این سری نخواهد بود

نسخه سوم سری سولز، از ساخته‌های هیدتاکا میازاکی، کارگردان به‌نام ژاپنی، نمایشی به‌یادماندنی در E3 2015 داشت. این نمایش وقتی به‌یادماندنی‌تر شد که او اعلام کرد این بازی آخرین نسخه از سری سولز نخواهد بود و چالش همچنان ادامه دارد!

در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2015، بالاخره بازی Dark Souls 3 به صورت رسمی معرفی شد. تریلر نمایش داده شده از بازی نشان داد که این بازی به ریشه‌های خود پایبند خواهد بود. پس از معرفی بازی، از گوشه و کنار خبر می‌رسید که این بازی آخرین نسخه از سری سولز خواهد بود.

اما وب‌سایت ویدیو گیمر در مصاحبه‌ای که با هیدتاکا میازاکی، کارگردان سری سولز و البته بازی تحسین شده Bloodborne انجام داد، به نقل از میازاکی اعلام کرد که سومین نسخه از این سری، آخرین شماره آن نخواهد بود؛ اگرچه ممکن این سری دارای تغییرات اساسی شود.

استودیو فرام سافتور مسئولیت توسعه این بازی را برعهده دارد.  Dark Souls 3 قرار است اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا و دانلود کنید؛

دانلود ویدیو

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده