نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۳

پلی استیشن 4 بالاخره صاحب مدیا پلیر پیشرفته شد

پلی استیشن 4 یکی از محصولات موفق سونی است و از زمانی که معرفی شده فروش بالایی را تجربه کرده و سود خوبی را تصیب سونی کرده است. سونی پیش از کنفراس خبری E3 خبر از اضافه شدن مدیا پلیر اختصاصی این شرکت به PS4 داد تا یکی از مواردی که علاقه‌مندان مدت‌ها در انتظارش بودند به واقعیت بپیوندد.

سونی بالاخره یک اَپ مخصوص مدیا پلیر به PS4 اضافه کرد، این خبر قبل از کنفرانس خبری E3 منتشر شد. کاربران PS4 آیکون این نرم‌افزار جدید را در محیط محتوای کنسول خواهند دید و به سادگی با انتخاب آن خواهند توانست تا نرم‌افزار مدیا پلیر را از PS استور دانلود کنند. این نرم‌افزار چندین فرمت مختلف از جمله MKV، AVI، MP4، MPEG3، MP3 و AAC را پشتیبانی می‌کند که این برای اجرای فایل‌هایی که احیانا از طریق وب‌سایت‌های بیت تورنت دانلود شده‌اند، فوق‌العاده است.

برای برخی طرفداران پلی استیشن، همیشه این نکته عجیب بود که چرا یک نرم‌افزار مدیا پلیر اختصاصی در PS4 وجود ندارد و دوباره شاهد این امر بودیم که این کنسول بیشتر یک وسیله برای بازی است تا این که بخواهد بعنوان یک هاب چند رسانه‌ای مطرح شود.

در مقابل ایکس باکس وان مایکروسافت، پشتیبانی از فایل‌های مختلف با فرمت‌هایی مثل MKV را از آگوست گذشته ارائه داده بود و تا قبل از اضافه شدن مدیا پلیر به پلی استیشن 4، بهترین گزینه برای دارندگان PS4 استفاده از Plex برای استریم محتوای رسانه‌ای بود.

حالا به لطف مدیا پلیر اختصاصی دارندگان PS4 به راحتی می‌توانند کنسول خود را به سرور مدیای خانگی متصل کرده یا یک فلش حاوی فایل به آن متصل کنند و موسیقی یا فیلم را بر روی PS4 اجرا کنند.

منبع: زومیت 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده