نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۱

تماشا کنید: تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 3 و کُری خوانی سونی برای مایکروسافت

سونی سرانجام بر مایکروسافت غلبه کرد و توانست قرارداد تبلیغاتی سری Call of Duty را بدست آورد. در جریان کنفرانس این کمپانی در E3 2015، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر شد که گوشه‌هایی از بخش داستانی بازی را نشان می‌داد.

اَندرو هاوس، مدیر سونی اعلام کرد از این پس «پلی‌استیشن» خانه جدید سری Call of Duty است و مانند ایکس‌باکس، بسته‌های الحاقی این بازی ابتدا برای کنسول‌های پلی‌استیشن عرضه خواهد شد.

هاوس همچنین اعلام کرد دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 اولین کسانی هستند که می‌توانند نسخه آزمایشی Call of Duty: Black Ops 3 را تجربه کنند.

اما جدا از این مسائل، برای اولین بار گیم‌پلی بخش داستانی بازی به نمایش در آمد که چهار بازیکن را در کنار یکدیگر درحال مبارزه با نیروهای دشمن نشان می‌داد. تجربه بخش داستانی به‌صورت Co-op یکی از خصوصیات جدیدی است که در این تریلر به نمایش در آمد:

دانلود ویدیو

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای اولین بار پس از عرضه Call of Duty: World at War، برای Black Ops 3 نسخه آزمایشی درنظر گرفته شده است که به بازیکنان اجازه دسترسی محدود به بخش چندنفره بازی را می‌دهد. کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند به این نسخه دسترسی پیدا کنند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده