نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۳

تماشا کنید:‌ نمایش شگفت انگیز بازی Uncharted 4 در کنفرانس سونی

سونی مانند سال گذشته، آخرین تیر خود را با سری دوست‌داشتنی Uncharted شلیک کرد. در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد که در ادامه شما را دعوت به تماشای آن می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

مانند همیشه و بدون هیچ‌گونه سورپرایز، گیم‌پلی بازی فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسد و محیط‌ها و روند جدیدی را نسبت به تریلری که در مراسم PlayStation Experience مشاهده کردیم نشان داد.

زمانی که این ویدیو آغاز شد، برای اولین شخصیت سالی، دوست و یار قدیمی نِیتِن را مشاهده کردیم که طراحی او از نظر کیفی چندین پله با نسخه‌های قبلی تفاوت دارد. نکته جالبی که در ادامه رخ داد گیرکردن بازی و از سرگیری دوباره آن بود که کمی هیجان این تریلر زیبا را کاهش داد.

سیستم تیراندازی بازی و سنگیرگیری نشان می‌داد هیچ سنگری حتی برای چند ثانیه امن نیست و بازیکنان باید مداوم درحال حرکت باشند. سیستم رانندگی بازی هم به‌نظر عالی می‌رسید و  تنوع جالبی را به این بازی دوست‌داشتنی اضافه کرده بود.

در ادامه این ویدیو فوق‌العاده زیبا را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با گیم‌پلی این بازی با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

Uncharted 4: A Thief’s End جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Uncharted که جوایز زیادی را هم به خانه برده است. این بازی توسط استودیوی ناتی داگ در دست ساخت است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. Uncharted 4 حماسی‌ترین نسخه در این سری است که شامل مکانیک‌های گیم‌پلی داینامیک در مبارزات و بخش پلتفرمر است و محیط‌های وسیع‌تر برای کاوش در آن‌ها با گرافیک پیشرفته و انیمیشن شخصیت‌ها، به این بازی زندگی می‌بخشد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده