// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۱

ظاهر شدن نام نسخه‌ی ریمستر Gears of War 3 در وبسایت بازی پیش از شروع E3 2015

به نظر می‌رسد ناشران و بازی سازان هنگامی که به E3 نزدیک می‌شوند اصلا قدرت مخفی نگه داشتن سورپرایزهای خود را پیش از شروع کنفرانس‌ها ندارند. در جدیدترین اخبار منتشر شده ظاهرا وبسایت بازی Gears of War کمی زودتر از تاریخ معین شده از نسخه‌ی ریمستر شماره سوم این مجموعه رونمایی کرده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

اگر وارد نسخه‌ی روسیه‌ای این وبسایت شوید با نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی Gears of War 3 برای کنسول ایکس‌باکس وان رو به رو خواهید شد که برای عرضه در تاریخ سوم شهریور ماه سال جاری برنامه ریزی شده است.

درحال حاضر هنوز نام این بازی از وبسایت پاک نشده است لذا می‌توانید با مراجعه به آن خودتان مشاهده کنید اما ما محض احتیاط از نسخه‌ی ترجمه شده‌ی صفحه مورد نظر عکس گرفتیم که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

همانطور که می‌بینید این نسخه از اکثر ویژگی‌های یک ریمستر نسل بعدی مانند نرخ فریم ۶۰ برخوردار است. همچنین به نظر می‌رسد که بخش چند نفره‌ی بازی دچار تغییرات مثبت بسیار زیادی شده باشد که قرار است بر روی سرورهای کاملا اختصاصی اجرا شود.

از آنجایی که وبسایت مورد نظر کاملا رسمی بوده پس دیگر نیازی نیست که تا شروع کنفرانس مایکروسافت برای تایید بازی صبر کنیم چرا که همین الان هم این بازی تایید شده به نظر می‌آید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده