نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تصاویری از اتومبیل‌های فورد با طراحی بازی Halo 5: Guardians در اطراف نمایشگاه E3 2015

یک E3 دیگر و تبلیغات دوست‌داشتنی کمپانی های بزرگ برای بازی‌ها! کمپانی مایکروسافت اخیرا با گروه خودروسازی  فورد وارد قرارداد همکاری شده و با طراحی چند مدل از ماشین‌های این کمپانی با بازی Halo 5: Guardians، حسابی به تبلیغ این بازی موردانتظار و بزرگ پرداخته است. با زومجی و تصاویری از این ماشین‌ها همراه باشید.

اولین مدل این ماشین‌ها «F-150 Halo Sandcat» نام دارد و در داخل آن یک کنسول ایکس‌باکس وان، نمایشگر، دو کنترلر و البته بازی Halo 5: Guardians وجود دارد. دومین ماشین که با مدل M552 شناخته می‌شود هم دارای همین محتویات و طراحی فوق‌العاده زیبای بازی هیلو ۵ بر روی آن است.

این اولین باری نیست که مایکروسافت برای تبلیغ بازی‌های خود دست به چنین کارهایی می‌زند. این کمپانی در سال ۲۰۱۳ و با بازی Halo 4 هم حسابی در نمایشگاه E3 به تبلیغ این بازی پرداخت.

در ادامه این تصاویر را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

نظر شما در رابطه با این ماشین‌ها و شِگِرد تبلیغاتی مایکروسافت برای بزرگ‌ترین بازی خود چیست؟

بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. پس از عرضه نسخه آزمایشی این بازی، استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز در حال انجام آخرین تنظیمات برای هر چه بهتر کردن بخش چندنفره بازی است.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده