نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

شمارش معکوس برای رونمایی از تیزر بازی Gears of War در نمایشگاه E3

مایکرو‌سافت و استودیوی The Coalition تیزری را منتشر کرده‌اند که خبر از رونمایی نسخه‌ی بعدی بازی Gears of War در کنفرانس خبری روز دوشنبه می‌دهد. اما آیا باید منتظر Gears of War 4، یک نسخه‌ی بازسازی شده یا هر دو باشیم؟ با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت و استودیوی Black Tusk که به تازگی به The Coalition تغییر نام داده، تیزری را منتشر کرده‌اند که آنچه ما از قبل می‌دانستیم را تایید می‌کند: در کنفرانس خبری E3 دوشنبه اطلاعاتی درباره‌ی بازی جدید Gears of War منتشر خواهد شد.

دیروز در پستی در حساب کاربری رسمی  توییتر این بازی این کلمات به چشم می‌خورد:

تنها سه روز دیگر تنها سه روز دیگر

شایعاتی شنیده می‌شود که نسخه‌ی بعدی Gears of War یک نسخه‌ی بازسازی شده برای ایکس‌باکس‌وان خواهد بود. حال این کنفرانس فرصت خوبی است تا نگاهی به اولین معرفی رسمی این بازی بیاندازیم. اما اگر این نسخه یک نسخه‌ی جدید باشد؟

ما فقط می‌دانیم که این استودیو مشغول کار بر روی بازی بعدی این مجموعه است، اما اینکه ما در این کنفرانس تریلری از گیم‌پلی این بازی خواهیم دید یا آنچه نمایش داده می‌شود یک تیزر کوتاه خواهد بود، موضوعی است که برای روشن شدنش تا دوشنبه باید به انتظار بنشینیم.

کنفرانس مایکروسافت در E3 2015 ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۲۵ خرداد به وقت تهران برگزار خواهد شد.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده