نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

دو بازی Crackdown و Scalebound هم در E3 2015 حضور نخواهند داشت [E3 2015]

کمپانی مایکروسافت طی روزهای اخیر در خبری اعلام کرد بازی Quantum Break در نمایشگاه E3 2015 حضور نخواهد داشت. حال این کمپانی در خبری دیگر اعلام کرد دو بازی Crackdown و Scalebound هم برای ارائه یک نمایش ویژه در Gamescom، در E3 امسال حضور نخواهند داشت. با زومجی همراه باشید.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس در این رابطه گفت:

تصمیم گرفتیم برخی از بازی‌های موردانتظار خود را برای ماه آگوست و نمایشگاه گیمزکام نگه داریم. خیالتان راحت باشد که بازی‌هایی مانند Quantum Break, Crackdown و Scalebound به همراه بازی‌های جدید دیگر برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ در این نمایشگاه در مرکز توجه قرار خواهند داشت.

نظر شما در این رابطه چیست؟ به‌شخصه بیشتر منتظر اولین نمایش از گیم‌پلی بازی Scalebound، آخرین ساخته هیدکی کامیا بودم و خبر حضورنداشتن این بازی در E3 2015 کمی من را نااُمید کرد.

تا به حال اطلاعات زیادی از بازی Scalebound منتشر نشده و تنها کِن لاب، مدیر بخش نوآوری استودیوهای مایکروسافت در گذشته در رابطه با ماهیت این بازی گفت:

Scalebound یک بازی واقعی و عالی است ٬ زمانی که مردم این بازی را درک کنند، هیجان‌زده خواهند شد. Scalebound یک بازی درجه‌ یک (AAA) است. زمانی که که بهترین کارهای یک استودیو را با همکاری یکی از بهترین بازی‌سازان دنیا جمع‌آوری کنید، Scalebound اتفاق می‌افتد.  منتظر این بازی باشید، چراکه بازی بسیار خوبی است. انتظار داریم پلاتینیوم با Scalebound یکی از بهترین بازی‌های تاریخ را تولید کنند.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده