نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

هدف گذاری EA برای فروش ۱۰ میلیون نسخه ای Star Wars: Battlefront

بازی Battlefront تا آبان ماه عرضه خواهد شد و اینطور که پیدا است، کمپانی EA قصد دارد تا آمار فروش این بازی را در زمان عرضه به ۱۰ میلیون نسخه برساند. در ادامه با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

EA، ناشر بازی Star Wars Battlefront، امیدوار است که ۹ تا ۱۰ میلیون نسخه از این بازی شوتر علمی-تخیلی بفروشد.

در جلسه ی دوره ای سرمایه گذاران این کمپانی که هر چهار ماه یکبار برگزار می شود، بلیک یورگِنسن، مدیر مالی EA، ضمن بیان اینکه این کمپانی به فروش ۹ تا ۱۰ میلیون نسخه ای Battlefront چشم دوخته است، از دست اندر کاران این پروژه ی هیجان انگیز که در نهایت منتشر خواهد شد تشکر کرد:

ما قطعا به فروش خوب این عنوان امیدواریم. ما پیش بینی فروش را ما بین دو عنوان دیگر خود در نظر گرفتیم؛ یکی Battlefront نسخه ی قدیمی که حدود ۹ میلیون نسخه فروش داشته و دیگری Battlefield که ۱۵ میلیون برای آن در نظر می گیریم. بنا بر این، ما ۹ تا ۱۰ میلیون برای این عنوان پیش بینی می کنیم و معتقدیم که اگر اوضاع خوب پیش برود عدد بالاتر {۱۰} را به دست می آوریم. این بازی تنها برای کنسول های نسل هشتمی و پی سی عرضه خواهد شد و لذا ما باید سلیقه ی مخاطب را در کار مد نظر قرار دهیم.

اوایل این هفته بود که EA و توسعه دهنده ی این بازی یعنی DICE عنوان کردند که Star Wars Battlefront دوازده نقشه برای بخش چند نفره خواهد داشت و نقشه های بیشتر توسط محتوای قابل دانلود رایگان :Battle of Jakku" عرضه خواهد شد.

این نسخه از بازی جنگ ستارگان قرار است در آبان ماه امسال عرضه شود و قطعا در کنفرانس خبری کمپانی EA در کنفرانس 2015 E3 در خرداد جزئیات بیشتری را از این بازی خواهیم شنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده