// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

نتفلیکس بازی موبایل Stranger Things را معرفی کرد [E3 2019]

در جریان رویداد E3 2019 کمپانی نت فلیکس بازی موبایل Stranger Things را رسما معرفی کرد که از روی سریالی با همین نام ساخته خواهد شد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی نتفلیکس در جریان نمایشگاه E3 2019 بازی Stranger Things را برای موبایل معرفی کرد که قرار است در سال ۲۰۲۰ برای اندروید و iOS منتشر شود. در این بازی که توسط استودیو Next Games در حال ساخت است، بازیکنان باید محیط بازی را در دنیای موازی سریال Strangers Things موسوم به The Upside Down جستجو و دشمنان و شیاطین داخل آن را پیدا کنند و از بین ببرند. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های کریس لی، یکی از کارگردان‌های کمپانی Netflix، قابل مشاهده است:

ما بسیار خوشحال هستیم که توانسته‌ایم به‌واسطه‌ی ساخت این بازی با استودیو Next Games که در کشور فنلاند واقع شده و توانسته ترکیبی از دو سبک اکشن نقش آفرینی و بازی فکری یا پازل را تولید کند، همکاری کنیم. در این بازی می‌توانید وارد دنیای موازی The Upside Down شوید و ماموریت‌های خود را انجام دهید. این استودیو توانسته محیط بسیار مهیج و دهه‌ی هشتادی بازی را با سبک و سیاقی هنری و خاص بسازد که ما به‌عنوان صاحب اثر آن بسیار از این امر خوشحال هستیم.

درنظر داشته باشید که این بازی Stranger Things از بازی Stranger Things 3: The Game که پیش‌تر معرفی شد، جدا و با آن متفاوت است. بازی Stranger Things 3: The Game قرار است در تاریخ ۴ ماه جولای (۱۳ تیر ماه) برای پی سی، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و گوشی‌های موبایل منتشر شود.

نظرات خود را در مورد این بازی و نسخه موبایل آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده