نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

اولین ویدیو از گیم پلی بازی eFootball PES 2020 منتشر شد [E3 2019]

اخیرا سایت آی‌جی‌ان اولین ویدیو از گیم پلی بازی eFootball PES 2020 را منتشر کرده که یک مسابقه فوتبال کامل را در آن نشان می‌دهد. 

بازی eFootball PES 2020 اخیرا در جریان نمایشگاه E3 2019 رسما معرفی شد که قرار است ویژگی‌هایی چون مستر لیگ بهبود‌یافته، حالت بازی جدید Matchday و همینطور پیشرفت در زمینه جلوه‌های بصری و گرافیکی داشته باشد. اما پس از معرفی رسمی این بازی، حال آندره برونزونی، مدیر برند PES، با همکاری سایت IGN یک نمایش کامل از گیم‌پلی این بازی ارائه کرده‌اند. این ویدیو تقریبا یک مسابقه فوتبال را نمایش می‌دهد و اولین ویدیو منتشر‌شده از گیم پلی eFootball PES 2020 است که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

به گفته برونزونی، در این نسخه از سری PES 2020 از تجربیات آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا، استفاده شده تا تجربه بازی روان‌تر و بهتر از همیشه باشد. پیشنهاد‌های این بازیکن باعث شده‌اند تا در این نسخه شاهد کنترل بیش‌تر بازیکن روی توپ و روان‌تر شدن مواردی مثل دریبل‌زنی باشیم. همچنین فیزیک توپ هم بهتر از قبل شده است. 

علاوه بر این، هوش مصنوعی کلی بازی هم در این نسخه بهبود داشته است و بازیکنان عملکرد واقع‌گرایانه‌تری چه در جنبه‌های هجومی و چه در جنبه‌های دفاعی در بازی خواهند داشت. برای مثال مدافعین شما بسته به شرایط مختلف، تکل‌های متفاوتی استفاده خواهند کرد یا حتی گاهی از خطا‌های عمدی درست مثل فوتبال واقعی استفاده می‌کنند تا مانع از حمله خطرناک حریف شوند. 

بازی eFootball PES 2020 قرار است ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده