نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵

تصاویر جدید Cyberpunk 2077 گرافیک عالی آن را نشان می‌دهند [E3 2019]

سی‌دی پراجکت رد با همکاری انویدیا تصاویر جدیدی با گرافیک بسیار بالا از بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرده است. 

Cyberpunk 2077، جدید‌ترین بازی استودیو سی‌دی پراجکت رد، یکی از درخشان‌ترین نمایش‌ها را در جریان نمایشگاه E3 2019 داشت و مخصوصا حضور کیانو ریوز در این بازی باعث شد تا این اثر، برای افراد زیادی تبدیل به یک بازی شدیدا مورد‌انتظار شود. Cyberpunk 2077 در شهر «نایت سیتی» جریان خواهد داشت و شخصیت اصلی آن هم «V» نام دارد. با اینکه گرافیک عالی این بازی پیش‌تر در نمایش‌هایش هم مشاهده شده، اما انویدیا اخیرا اعلام کرده که در این بازی با سی‌دی پراجکت رد همکاری دارد تا پشتیبانی از فناوری ری تریسینگ را به این بازی اضافه کند. 

این فناوری باعث بهبود نورپردازی‌ها و جلوه‌های بصری بازی خواهد شد. به طوری که مت ووبلینگ، مدیر بازاریابی انویدیا در این مورد گفت:

Cyberpunk 2077 اثری با ایده‌های بی‌نهایت بلندپروازانه است که قصد دارد یک تجربه اول‌شخص را با مکانیزم‌های غنی نقش آفرینی ترکیب کند. همچنین این بازی دنیای بزرگ و درگیر‌کننده‌ای خواهد داشت که داستانش را در آن روایت می‌کند. ما بر این باور هستیم که به لطف نورپردازی واقع‌گرایانه‌ای که فناوری ری تریسینگ برای این بازی به ارمغان خواهد آورد، دنیای این بازی جذاب‌تر از قبل به نظر خواهد رسید. 

در همین راستا انویدیا و سی‌دی پراجکت دو تصویر بسیار با‌کیفیت هم از Cyberpunk 2077 منتشر کرده‌اند که گرافیک و مخصوصا نورپردازی‌های عالی آن را نشان می‌دهند. برای مشاهده تصاویر در رزولوشن 4K روی آن‌ها کلیک کنید:

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

همچنین آدام بادووسکی، رییس سی‌دی پراجکت رد، در مورد نقش ری تریسینگ در بازی گفت:

ری تریسینگ این اجازه را به ما می‌دهد تا نورپردازی‌ها را به شکل واقع‌گرایانه‌ای در مناطق مختلف از جمله قسمت‌های شهری اعمال کنیم. به لطف این فناوری، شهر نایت سیتی بازی بیش از پیش زیباتر به نظر خواهد رسید. 

نظرات خود را در مورد تصاویر جدید بازی با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع انویدیا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده