نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

بازی PES 2020 با نام جدید eFootball PES 2020 رسما معرفی شد [E3 2019]

کونامی با انتشار تریلری در جریان نمایشگاه E3 2019، رسما نسخه جدید شبیه‌ساز فوتبالش را با اسم eFootball PES 2020 معرفی کرد. 

با اینکه کونامی از جمله برگزار‌کنندگان کنفرانس خبری در نمایشگاه E3 2019 نیست، اما مثل خیلی از شرکت‌های دیگر کونامی هم حضور پررنگی با معرفی بازی‌هایش در این نمایشگاه دارد و در همین راستا، امروز شاهد معرفی جدید‌ترین نسخه از سری شبیه‌ساز فوتبال PES با نام رسمی eFootball PES 2020 بودیم. این بازی قرار است ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود و در زیر می‌توانید تریلر معرفی آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

یکی از تغییرات eFootball PES 2020 در مقایسه با نسخه‌های پیشین، بهبود بسیار زیاد بخش مستر لیگ خواهد بود؛ به طوریکه مواردی مثل سیستم دیالوگ جدید به این بخش اضافه شده‌اند و می‌توانید با انتخاب دیالوگ‌ها تجربه‌ای داستانی‌مانند را در این بخش داشته باشید. جدا از این، گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی ظاهر خودتان به‌عنوان مربی باشگاه در این بخش خواهید داشت و البته که می‌توانید به جای ساخت کاراکتر، از مربی‌های مشهوری چون دیگو مارادونا یا یوهان کرایف در این بخش استفاده کنید. 

نسخه جدید PES همچنین شامل حالتی جدید با اسم Matchday خواهد بود که در آن شاهد رویداد‌هایی هفتگی هستیم؛ رویداد‌هایی که در آن‌ها هر بازیکن می‌تواند یکی از دو طرف در دسترس را انتخاب کند و با انجام بازی‌هایی در قالب مسابقات گروهی، برای جناحی که انتخاب کرده امتیاز به‌دست آورد. در پایان مرحله گروهی، امتیازات محاسبه می‌شوند و از هر جناح بازیکنی که بیش‌ترین امتیاز را در بین هم‌تیمی‌هایش کسب کرده باشد، وارد مسابقه فینال نهایی می‌شود. این فینال در قالب یک لایو استریم قابل مشاهده خواهد بود و در پایان آن چه جناح شما برنده و چه بازنده باشد، جوایزی دریافت خواهید کرد. 

بازی eFootball PES 2020 همچنین تغییرات دیگری را به همراه دارد؛ از جمله بهبود سیستم کنترل توپ و دریبل‌زنی، بهبود سیستم دفاع بازی و شبیه‌سازی دقیق‌تر خصوصیات هر بازیکن که باعث می‌شود تا بازیکنان در این اثر عملکرد و رفتار‌هایی شبیه به دنیای واقعی از خود نشان بدهند. بهبود‌های بصری از زاویه دوربین جدید گرفته تا جلوه‌های بصری بهتر بازیکنان و بهبود سیستم نورپردازی بازی هم از تغییرات دیگر eFootball PES 2020 هستند. 

در نهایت کونامی اعلام کرد که لیونل مسی تصویر روی جلد نسخه معمولی بازی و رونالدینیو هم تصویر روی جلد نسخه لجندری eFootball PES 2020 خواهد بود. نظرات خود را در مورد این بازی و ویژگی‌هایش با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده