// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

پوسته کشتی Halo Spartan Ship برای بازی Sea of Thieves معرفی شد [E3 2019]

در جریان قسمت جدید برنامه اینساید ایکس باکس در نمایشگاه E3 2019، استودیو ریر اعلام کرد که بازی Sea of Thieves میزبان یک ست تزئینی به نام Halo Spartan Ship شده است.

استودیو ریر (Rare Studio)، سازنده بازی Sea of Thieves، با عرضه محتویات مختلف برای این بازی سعی دارد جدا از جذب کردن کاربران بیشتر، کاربران قدیمی را هم راضی نگه دارد. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2019، استودیو ریر در قسمت جدید برنامه اینساید ایکس باکس، اعلام کرده است که بازی Sea of Thieves میزبان یک ست تزئینی شده است و کاربران می‌توانند آن را کسب کنند.

به‌عبارتی کاربرانی که از تاریخ ۲۰ خرداد ماه (۱۰ ژوئن) تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه (۲۵ ژوئن) بازی Sea of Thieves را تجربه کنند، به‌صورت خودکار ست تزئینی Halo Spartan Ship را برای کشتی‌شان دریافت خواهند کرد. در ادامه اعلام شده است که این آیتم تزئینی در مدت زمان ۷۲ ساعت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کابران بازی Sea of Thieves پس از دریافت و انتخاب این آیتم، می‌توانند کشتی خود را با لوگوهای مسترچیف و جهان هیلو آرایش کنند.

در ادامه می‌تواندی تریلر منتشر شده از آیتم تزئینی Halo Spartan Ship را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده