// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۰

اولین تریلر رسمی بازی Outriders پخش شد [E3 2019]

بازی Outriders که اندکی قبل با تیزری کوتاه در شبکه‌های اجتماعی معرفی شده بود، بالاخره طی کنفرانس اسکوئر انیکس در E3 2019، نخستین تریلر بلند و حقیقی خود را تقدیم بازیکنان کرد.

استودیوی ۲۰۰ نفره‌ی People Can Fly که اکنون بزرگ‌تر از همیشه شده است و سابقه‌ی ساخت بازی‌های شوتر محبوبی همچون Gears of War: Judgment و Bulletstorm را دارد، در کنفرانس مطبوعاتی اسکوئر انیکس در E3 2019، از بازی Outriders به‌صورت کامل رونمایی کرد؛ جاه‌طلبانه‌ترین اثر استودیو تا به امروز به ادعای سازندگان که شما را در جایگاه شخصیتی که خودتان آن را خلق می‌کنید و وی را به جهانی پرشده از خشونت و ماوراالطبیعه می‌فرستید، قرار می‌دهد.

Outriders اثری سوم‌شخص، شوتر، یک الی سه نفره و جریان‌یافته درون جهانی مخروبه به اسم Enoch خواهد بود و در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی (شهریور-مهر ۹۹) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و PC، منتشر خواهد شد. داستان آن هم درباره‌ی آدم‌هایی است که در جهان بازی، به‌دنبال یافتن منشا شکل‌گیری سیگنالی مرموز هستند و در این راه می‌توانند به‌صورت تک‌نفره یا با همراهی یک یا دو نفر از دوستان‌شان، مسیری صعب‌العبور را پشت سر بگذارند. همه‌ی این‌ها هم در دل اتمسفری علمی‌تخیلی و غم‌انگیز و سیاه ارائه می‌شوند که شاید خیلی‌ها را جذب خودش کند و از شدت تاریکی، برخی را نیز پس بزند.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده