نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۲۱

مایکروسافت برگزاری رویداد X019 در لندن را تایید کرد [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019، مایکروسافت رسما اعلام کرد که رویداد X019 امسال برگزار خواهد شد و مکان برگزاری آن را نیز اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، کمپانی مایکروسافت از برگزاری رویداد X019 خبر داده است. برخلاف سال گذشته که این رویداد در شهر مکزیکوسیتی در کشور مکزیک برگزار شد، رویداد X019 قرار است در ماه نوامبر ۲۰۱۹ (آبان یا آذر ۱۳۹۸) در شهر لندن در کشور انگلستان برگزار شود. فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، این خبر را در حاشیه برنامه Inside Xbox که اختصاصی نمایشگاه E3 2019 در حال برگزاری است، رسما تایید و اعلام کرده است. اطلاعات بیشتری در حال حاضر در دسترس نیست، اما می‌توان انتظار داشت که در گیمزگام 2019، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از رویداد X019 از جمله زمان رسمی برگزاری، باشیم.

رویداد X018 سال گذشته برگزار شد که طبق گفته اسپنسر، استقبال بسیاری خوبی از آن شده بود و همین موضوع باعث شد تا امسال نیز شاهد بازگشت این رویداد باشیم. همچنین طبق وعده قبلی مایکروسافت، این رویداد قرار است هر سال در یک شهر و کشور در سراسر جهان برگزار شود و امسال به اروپا و شهر لندن سفر خواهیم کرد. شب گذشته، کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2019 برگزار شد که در آن شاهد نمایش ۶۰ بازی از جمله ۱۴ بازی از استودیوهای داخلی مایکروسافت بودیم و همچنین در پایان مراسم، از کنسول ایکس باکس اسکارلت نیز رسما رونمایی شد. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده