// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۱۸

ایکس باکس اسکارلت دارای درایو نوری است [E3 2019]

در جریان نمایشگاه E3 2019 و گفت‌وگوی اخیر فیل اسپنسر، مشخص شده است که ایکس باکس اسکارلت دارای درایو نوری است.

مایکروسافت در جریان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2019، در مورد نسل بعدی کنسول‌هایش صحبت کرد. این شرکت به‌جز چند مورد از مشخصه‌های سخت‌افزاری، اطلاعات بیشتری را مشخص نکرد. با عرضه شدن کنسول‌های تمام دیجیتال ایکس باکس وان، این سوال پیش آمد که آیا ایکس باکس اسکارلت دارای درایو نوری است؟

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2019، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، در جدیدترین گفت‌وگوی خود با Gameindustry، در مورد این موضوع سخن گفته است. فیل اسپنسر اعلام کرده است که ایکس باکس اسکارلت، دارای درایو نوری است و این کنسول در حالت تمام دیجیتال عرضه نخواهد شد. فیل اسپنسر دراین‌باره می‌گوید:

بله پشتیبانی از دیسک‌های فیزیکی بخشی از آینده ما است. ما می‌دانیم که در حال حاضر خیلی از کاربران از دیسک استفاده نمی‌کنند. آن‌ها بازی‌های خود را به‌صورت دیجیتالی خریداری می‌کنند و روی هارد درایو کنسول‌شان قرار می‌دهند. ما فکر می‌کنیم این مورد، این حس‌وحال را ارائه می‌دهد که زمانی‌که از کنسول دور هستیم، می‌دانیم که بازی‌های‌مان روی هارد کنسول قرار دارند، اما همچنان اشخاصی هم وجود دارند که بازی‌ها را به‌صورت دیسک خریداری می‌کنند.

فیل اسپنسر در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که قصد دارد با قرار دادن درایو نوری برای کنسول اسکارلت، این حق انتخاب را به مخاطبان بدهد که خودشان انتخاب کنند که به چه شکل بازی‌های‌شان را تهیه خواهند کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده