اطلاعاتی جدید از سیستم درجههای سختی بازی Battletoads منتشر شد [E3 2019]
چندی پیش و در جریان کنفرانس قدرتمند، هیجانانگیز و پراهمیت مایکروسافت در E3 2019، تریلری جدید از بازی Battletoads منتشر شد و گوشههایی از گیمپلی و مکانیکهای این بازی محبوب و موردانتظار را نمایش داد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، اعضای تیم سازندهی اثر یعنی Dlala Studios با خبرنگاران بلاگ دوالشاکرز گفتوگویی داشتهاند و از مکانیکهای بازی جدید خود گفتهاند.
طبق گفتهی تیم سازندهی بازی، نسخهی نسل هشتمی Battletoads دارای درجهبندی میزان سختی خواهد بود و بازیکنان بسته بهحالت دلخواه میتوانند درجهی سختی بازی را تعیین کنند. این البته بدین معنی نیست که بازی در حد و اندازهی آن Battletoads قدیمی که برای NES عرضه شده بود نیست اما این نسخه از بازی در جنبههایی مثل درجهی سختی، دستش بازتر از قبل خواهد بود و اگر بخواهید همان سختی خاطرهانگیز را روی ایکس باکس وان تجربه کنید، میتوانید Battletoads جدید را روی سختترین درجهی ممکن تنظیم کنید. بهعنوان مثال، سه شخصیت زیتز، پیمپل و رش در صورت مرگ در قسمتهای مبارزه یا موتورسواری، بلافاصله بهبازی برمیگردند (Respawn میشوند) اما این موضوع در بالاترین درجهی سختی، تفاوتهایی خواهد داشت و محدودتر خواهد شد.
سازندگان بازی در پایان از تاریخ عرضهی بازی گفتند و مشخص کردند که طی رویداد گیمزکام، تاریخ انتشار بازی جدیدشان را مشخص خواهند کرد. بازی فعلا برای عرضه روی ایکس باکس وان و پی سی در سال ۲۰۱۹ برنامهریزی شده و در ادامه باید منتظر باشیم و ببینیم که سازندگان بازی، چه زمانی را بهعنوان تاریخ انتشار قطعی اثرشان اعلام خواهند کرد.